REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Kongres Księgowych i Ekspertów Finansowych już 25 sierpnia 2020 r.

Subskrybuj nas na Youtube
Kongres Księgowych i Ekspertów Finansowych to wydarzenie online mające na celu wymianę doświadczeń, budowanie relacji oraz przekazywanie wiedzy z zakresu usług księgowych i finansowych.
Kongres Księgowych i Ekspertów Finansowych to wydarzenie online mające na celu wymianę doświadczeń, budowanie relacji oraz przekazywanie wiedzy z zakresu usług księgowych i finansowych.
Infor

REKLAMA

REKLAMA

Kongres Księgowych i Ekspertów Finansowych odbędzie się online 25 sierpnia 2020 r. To doskonała okazja do wymiany doświadczeń i przekazywania wiedzy. Portal Infor.pl jest patronem medialnym wydarzenia.

Kongres Księgowych i Ekspertów Finansowych to wydarzenie online mające na celu wymianę doświadczeń, budowanie relacji oraz przekazywanie wiedzy z zakresu usług księgowych i finansowych.

REKLAMA

REKLAMA

Autopromocja

W imieniu Polskiego Instytutu Rozwoju Biznesu zapraszamy do udziału w Kongresie już 25 sierpnia 2020 r.

Formuła wydarzenia: online (wymagana rejestracja)

REKLAMA

Czas trwania: 9:30-12:30

Dalszy ciąg materiału pod wideo

>>Rejestracja<<

Prelekcje poprowadzą m.in.:

- Jacek Bajson – Doradca podatkowy, Grupa ETL

"Pozyskanie inwestora - jakie są etapy negocjacji"

(W dobie COVID-19 temat wsparcia finansowego spółek księgowych jest bardzo ważny. Wiele biur rachunkowych nie wie, że może pozyskać poza finansami dodatkowe korzyści. Jakie to mogą być korzyści oraz jakie są etapy negocjacji? - więcej dowiecie się Państwo podczas prelekcji.)

- Barbara Kałużna-Rokicka – Konsultant wdrożeniowy systemu AssetsNinja, Pirxon

"Automatyzacja procesów związanych z obsługą źródeł finasowania, ich wpływ na amortyzację oraz wykorzystanie schematów dekretacji"

(Funkcja Księgi pomocniczej w systemie AssetsNinja, do zarządzania aktywami przedsiębiorstwa. AssetsNinja jest systemem do zarządzania majątkiem, wspiera ewidencję aktywów zgodnie z UoR, KSR i ISO 55000. System w zakresie ewidencji środków trwałych pełni funkcję Księgi pomocniczej, w której opcje rejestracji ilościowej i wartościowej zostały zoptymalizowane i powiązane z rejestracją atrybutów finansowych składnika majątku. Do każdego składnika można przypisać wiele źródeł finansowania zarówno podczas przyjęcia składnika na ewidencję, jak również przy jego rozbudowie, automatycznie odnosząc to na amortyzację bilansową, podatkową i własną – zgodnie z wymogami stawianymi przez ustawodawcę. Dodatkowo system AssetsNinja daje możliwość automatycznej dekretacji wartości powiązanej z atrybutami i operacjami odnoszącymi się do składnika)

- Marta Zięba-Szklarska – CEO, Świat Kadr

"Rozwiązania wspomagające codzienną pracę biura rachunkowego oraz kwestie automatyzacji"

- Monika Drab-Grotowska – Radca prawny, partner i ekspertka BCC ds. odpowiedzialności prawnej członka zarządu oraz prawa spółek kapitałowych, Drab–Grotowska, Juszczyńska, Achler. Radcowie prawni i adwokaci Sp.p.

"Odpowiedzialność biznesu w kontekście biur rachunkowych i podatkowych"

Ponadto poruszone zostaną wątki dotyczące:

  • Elektronicznego obiegu dokumentów
  • Podpisu elektronicznego
  • Sprzedaży usług w dobie COVID-19
  • Digitalizacji i automatyzacji
  • Zarządzania dokumentacją
  • Bezpieczeństwa danych.

Do udziału zapraszamy:

- Dyrektorów Finansowych

- Głównych Księgowych

- Finance Managerów

- Właścicieli biur rachunkowych i podatkowych

Strona wydarzenia: http://pirbinstytut.pl/index.php/kongres-ksiegowych

Rejestracja: http://pirbinstytut.pl/index.php/rejestracja-kongres

Do zobaczenia!

__

Do udziału zapraszamy także firmy technologiczne mające rozwiązania dla tego sektora. W tym celu prosimy o kontakt z Organizatorem:

Daria Biernacka

mobile: +48/531 375 811

e-mail: daria.biernacka@pirbinstytut.pl

Polecamy serwis: Rachunkowość

Zapisz się na newsletter
Chcesz uniknąć błędów? Być na czasie z najnowszymi zmianami w podatkach? Zapisz się na nasz newsletter i otrzymuj rzetelne informacje prosto na swoją skrzynkę.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Księgowość
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Thermomix w kosztach prowadzonej działalności gospodarczej? To możliwe, ale nie u każdego. Zasady są proste, ale nie każdy je zna

Czy Thermomix może przyczynić się do uzyskania przez przedsiębiorcę przychodów? Na to pytanie dotyczące rozliczeń podatkowych osób prowadzących działalność gospodarczą nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Wiadomo jednak, jakimi kryteriami należy się kierować dokonując w tym zakresie niezbędnej oceny.

Geopolityka zaczyna sterować światowym handlem i logistyką

OECD ostrzega, że masowy reshoring może kosztować świat 18 proc. spadku w handlu i 5 proc. ubytku w PKB. Coraz więcej managerów zarządzających logistyką deklaruje jednocześnie, że szuka nowych źródeł zaopatrzenia i alternatywnych wobec Chin lokalizacji dla produkcji i inwestycji. Nie ma już żadnych wątpliwości, że globalne łańcuchy dostaw ulegają transformacji, niestety nie widać tego w Polsce, choć mamy pewne przewagi, które stawiają nas w uprzywilejowanej pozycji w Europie.

KSeF 2026: obowiązek kodowania faktur ustrukturyzowanych. Dlaczego nie uprawnienie?

Obowiązek kodowania faktur ustrukturyzowanych oraz ich elektronicznych „zastępników” nie ma obiektywnie większego sensu – twierdzi prof. dr hab. Witold Modzelewski. I postuluje nowelizację przepisów, która powinna zamienić ten obowiązek na zwykłe uprawnienie podatnika.

Prof. Modzelewski: Przepisy regulujące KSeF są sprzeczne z prawem UE

Jak twierdzi prof. dr hab. Witold Modzelewski, przepisy o KSeF są sprzeczne z art. 90 dyrektywy 2006/112/UE w sprawie wspólnego systemu podatku od wartości dodanej, która nakazuje określić państwom członkowskim m.in. warunki zmniejszenia podstawy opodatkowania w przypadku anulowania faktur.

REKLAMA

Najczęstsze błędy w zarządzaniu finansami firmowymi: co możesz zmienić nawet od jutra

Wielu przedsiębiorców zaczyna swoją działalność z pasją i determinacją, szybko zdobywając pierwszych klientów. Jednak po kilku miesiącach pojawia się rozczarowanie: są przychody, ale brakuje gotówki. To nie przypadek – to efekt powtarzalnych błędów w zarządzaniu finansami, które można wyeliminować, jeśli tylko się je rozpozna i zrozumie.

Decyzja RPP w sprawie stóp procentowych

Rada Polityki Pieniężnej obniżyła w środę stopy procentowe o 25 pkt. bazowych; stopa referencyjna wyniesie 4,5 proc. w skali rocznej. To czwarta obniżka stóp procentowych w tym roku.

Umowy o dzieło mniej popularne. ZUS pokazał statystyki

Umowy o dzieło w Polsce pozostają domeną krótkich zleceń – aż 28 proc. trwa jeden dzień, a najwięcej wykonawców tych umów to osoby w wieku 30–39 lat. Dane ZUS za pierwsze półrocze wskazują na rosnący udział sektorów kreatywnych, takich jak informacja i komunikacja.

Reeksport po nieudanej dostawie – jak prawidłowo postąpić?

Eksport towarów poza Unię Europejską jest procesem wieloetapowym i wymaga zarówno sprawnej logistyki, jak i poprawnego dopełnienia obowiązków celnych oraz podatkowych. Pomimo starannego przygotowania, czasami zdarzają się sytuacje, w których kontrakt handlowy nie zostaje zrealizowany – odbiorca w kraju trzecim z różnych powodów nie przyjmuje przesyłki. W rezultacie towar wraca na teren Unii, co rodzi szereg pytań: jak ująć taki zwrot w dokumentacji? czy trzeba korygować rozliczenia podatkowe? jak ponownie wysłać towar zgodnie z przepisami?

REKLAMA

Księgowość influencerów i twórców internetowych. Rozliczanie: barterów, donejtów, kosztów. Kiedy trzeba zarejestrować działalność?

Jak rozliczać nowoczesne źródła dochodu i jakie wyzwania stoją przed księgowymi obsługującymi branżę kreatywną? Influencerzy i twórcy internetowi przestali być ciekawostką świata popkultury, a stali się pełnoprawnymi przedsiębiorcami. Generują znaczące przychody z reklam, współpracy z markami, sprzedaży własnych produktów czy kursów online. Obsługa księgowa tej specyficznej branży stawia przed biurami rachunkowymi nowe wyzwania. Nietypowe źródła przychodów, różnorodne formy rozliczeń, a także niejednoznaczne interpretacje podatkowe to tylko część tematów, z którymi mierzą się księgowi influencerów. Jak poprawnie rozliczać tę branżę? Na co zwrócić uwagę, by nie narazić klienta na błędy podatkowe?

KSeF w jednostkach budżetowych – wyzwania i szanse. Wywiad z dr Małgorzatą Rzeszutek

Jak wdrożenie KSeF wpłynie na funkcjonowanie jednostek sektora finansów publicznych? Jakie zagrożenia i korzyści niesie cyfrowa rewolucja w fakturowaniu? O tym rozmawiamy z dr Małgorzatą Rzeszutek, doradcą podatkowym i specjalistką w zakresie prawa podatkowego.

REKLAMA