REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Forum Nowoczesnego Controllingu „Efektywne strategie optymalizacji struktury kosztów przedsiębiorstwa”

Subskrybuj nas na Youtube
Forum Nowoczesnego Controllingu „Efektywne strategie optymalizacji struktury kosztów przedsiębiorstwa”
Forum Nowoczesnego Controllingu „Efektywne strategie optymalizacji struktury kosztów przedsiębiorstwa”
Forum Nowoczesnego Controllingu

REKLAMA

REKLAMA

Zapraszamy na Forum Nowoczesnego Controllingu „Efektywne strategie optymalizacji struktury kosztów przedsiębiorstwa”, które odbędzie się w dniach 22-23 października 2014 r. w Otwocku koło Warszawy. Patronat medialny nad wydarzeniem objął portal Infor.pl

Jeżeli chcą się Państwo dowiedzieć, jak najlepsi optymalizują koszty przedsiębiorstwa, Redakcja dwumiesięcznika CONTROLLING zaprasza do udziału w Forum Nowoczesnego Controllingu, podczas którego przedstawimy rozwiązania stosowane w czołowych polskich firmach.

REKLAMA

Autopromocja

Forum Nowoczesnego Controllingu to miejsce spotkań prezesów i właścicieli firm, członków rad nadzorczych i zarządów, dyrektorów finansowych, controllerów i audytorów, głównych księgowych, doradców podatkowych, pracowników działów planowania, finansowych i ekonomicznych nastawionych na rozwój i sukces zawodowy, zainteresowanych sprawdzonymi w praktyce rozwiązaniami.

Organizatorem Forum jest magazyn CONTROLLING – czasopismo, które stawia na narzędziowość i praktykę, dzięki czemu cieszy się uznaniem wśród coraz większej liczby czytelników.

Podczas Forum omówione zostaną m.in. następujące tematy:

  • Jak zidentyfikować koszty, które w największym stopniu wpływają na wynik finansowy firmy?
  • Jak właściwie ocenić  efektywność projektów inwestycyjnych, aby nie narazić przedsiębiorstwa na straty?
  • Jakie działania wdrożyć, aby zredukować koszty organizacyjne i zwiększyć konkurencyjność firmy na rynku?
  • Jak skalkulować koszty niewykorzystanych zasobów i uniknąć „spirali śmierci kosztów stałych”?

Gość specjalny:

Dalszy ciąg materiału pod wideo

  • PROF. ZW. DR HAB. MAŁGORZATA ZALESKA – Członek Zarządu Narodowego Banku Polskiego, Członkiem Economic and Financial Committee przy Radzie UE, Wiceprzewodniczącą Komitetu Nauk o Finansach PAN, Członkiem Centralnej Komisji  ds. Stopni i Tytułów w dyscyplinie Finanse, Kierownikiem Zakładu Bankowości  i Bezpieczeństwa Systemu Finansowego w Instytucie Bankowości i Ubezpieczeń Gospodarczych SGH.

Prelegenci:

  • MONIKA BURCZANIUK – Dyrektor controllingu w Spółdzielczej Mleczarni Spomlek; finansami zajmuje się od 2005 r., posiada również doświadczenie we wdrożeniach systemów ERP w zakresie finansów oraz kadr i płac.
  • SZYMON CHURSKI – Partner w MDDP, kieruje pracami działów prowadzenia ksiąg rachunkowych i obsługi kadrowo-płacowej. Skupia się na wykorzystaniu outsourcingu jako narzędzia do optymalizacji kosztów i poprawy jakości działania przedsiębiorstw.
  • DR JACEK GOLISZEWSKI – Dyrektor w Dziale Doradztwa Mazars, posiada wieloletnie do-świadczenie w doradztwie finansowym i operacyjnym zdobyte m.in. podczas pracy na stanowiskach dyrektora generalnego MIK Poland i członka zarządu w filii Kraft Jacobs Suchard.
  • KSENIA KOSIAK – Kierownik Działu Konsul-tantów, Starszy Konsultant ds. funduszy UE w ECDF sp. z o. o. sp. k. Nadzorowała realizację kilkuset projektów unijnych umożliwiających rozwój takich podmiotów jak m.in.: Sobiesław Zasada Centrum, Plastwil czy Inea.
  • ANNA KOWALCZYK – Biegły rewident, od 11 lat pracuje w RSM Poland KZWS, obecnie  na stanowisku Audit Partner’a. Od 7 lat jako manager odpowiedzialny za kierowanie ze-społem w trakcie wykonywania czynności rewizji finansowych.
  • WOJCIECH PRÓCHNICKI – Controller finansowy w firmie nazwa.pl. Trener szkoleń o tematyce: controlling, zastosowanie Excela, Accessa, SQL oraz VBA w usprawnieniu procesów biznesowych w firmie oraz zautomatyzowaniu pracy działów controllingowych i finansowych.
  • PIOTR PRZEWROCKI – Prezes zarządu i założy-ciel spółek Yeslogo oraz Fineus, właściciel i współwłaściciel 4 firm technologicznych, inwe-stor. Pomysłodawca i twórca innowacyjnego narzędzia informatycznego, wspierającego con-trolling finansowy w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw.
  • EDYTA SZARSKA – Ekspert w dziedzinie finansów i controllingu. Międzynarodowy ekspert controllingu ICV i członek zarządu Warszawskiej Grupy ICV. Nadzorowała projekty wdrożenia zaawansowanych narzędzi controllingu w zakresie merytorycznym i informatycznym działalności produkcyjnej, handlowej i usługowej.
  • DARIUSZ SZYMAŃSKI – Biegły rewident, pracuje w RSM Poland KZWS Audyt jako Senior Manager. Realizuje projekty z zakresu audytu w jednostkach o zróżnicowanym profilu działalności (usługowej, deweloperskiej, handlowej oraz produkcyjnej).
  • GRAŻYNA WARSZEWSKA – W ECDF sp. z o. o. sp. k. zajmuje się doradztwem z zakresu realizacji i rozliczania projektów unijnych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Jako doradca klienta nadzoruje projekty na każdym etapie realizacji inwestycji – od jej rozpoczęcia do audytu dokumentacji oraz kontroli.

Szczegółowy program i zapisy: http://forumcontrollingu.explanator.pl

Zapisz się na newsletter
Chcesz uniknąć błędów? Być na czasie z najnowszymi zmianami w podatkach? Zapisz się na nasz newsletter i otrzymuj rzetelne informacje prosto na swoją skrzynkę.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Księgowość
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Prof. Modzelewski: Większość podatników VAT może uniknąć w 2026 r. obowiązku wystawiania faktur ustrukturyzowanych w KSeF. Jak?

Zdaniem profesora Witolda Modzelewskiego, gdyby uchwalono projekt przepisów wprowadzających obowiązkowy KSeF w przedłożonym niedawno kształcie, to większość podatników VAT nie będzie musiała wystawiać faktur ustrukturyzowanych w 2026 r.

Stopy procentowe NBP 2025: w maju obniżka o 0,5 pkt proc.

Rada Polityki Pieniężnej na posiedzeniu w dniach 6-7 maja 2025 r. postanowiła obniżyć wszystkie stopy procentowe NBP o 0,5 punktu procentowego. Stopa referencyjna wynosi od 8 maja 2025 r. 5,25 proc. - poinformował w komunikacie Narodowy Bank Polski. Decyzja RPP była zgodna z oczekiwaniami większości analityków finansowych i ekonomistów. Stopy NBP zmieniły się pierwszy raz od 3 października 2023 r.

Przekształcenie JDG a status podatnika rozpoczynającego działalność w estońskim CIT

W świetle marcowego wyroku NSA (sygn. II FSK 1412/24) zmienia się podejście do kwalifikacji podatkowej spółek powstałych z przekształcenia jednoosobowych działalności gospodarczych. Wyrok ten przesądził, że takie podmioty mogą korzystać z przywilejów "podatnika rozpoczynającego działalność" na gruncie przepisów o estońskim CIT.

Pracujesz na zleceniu - a może to faktyczna umowa o pracę? Jak ustalić i wykazać istnienie stosunku pracy

Osoby wykonujące umowy zlecenia, czy inne umowy cywilnoprawne, mają czasem wątpliwości, czy nie jest to de facto umowa o pracę. Każdy przedsiębiorca słyszał o możliwych kontrolach, podważeniu zatrudnienia, konieczności uzasadniania dlaczego taki a nie inny typ umowy został konkretnej osobie zaproponowany. A co ze swobodą zawierania umów? Czy forma umowy na którą zgadzamy się wspólnie z nowozatrudnioną osobą nie powinna być wystarczająca dla inspekcji pracy skoro zgodnie obie strony złożyły na niej swój podpis? Na te i wiele innych pytań odpowie Czytelnikom ten artykuł.

REKLAMA

Zmiany w podatkach od 2026 r. - wyższy limit zwolnienia z VAT, korekty deklaracji, 6 m-cy vacatio legis

Ministerstwo Finansów poinformowało, że 6 maja 2025r. Rada Ministrów przyjęła pakiet projektów ustaw dot. podatków w ramach procesu deregulacji. Nowe przepisy mają na celu m.in. ochronę podatników przed nagłymi zmianami przepisów ustaw podatkowych oraz doprecyzowanie wątpliwości interpretacyjnych zgłaszanych przez przedsiębiorców w zakresie deklaracji składanej w trakcie lub po zakończeniu kontroli celno-skarbowej. Projekty dotyczą również podwyższenia limitu zwolnienia podmiotowego w VAT oraz likwidacji obowiązku przygotowywania i publikacji informacji o realizowanej strategii podatkowej.

Czego najczęściej dotyczą kontrole z urzędu skarbowego i ZUS-u?

Przedsiębiorcy mają szereg obowiązków wobec państwa - jako podatnicy muszą przestrzegać przepisów podatkowych, a jako płatnicy stosować normy z zakresu ubezpieczeń społecznych. W obu tych sferach często dochodzi do uchybień. Dlatego upoważnione organy sprawdzają, czy firmy przestrzegają obowiązujących przepisów. W naszym artykule przedstawiamy najczęstsze obszary, które podlegają kontroli organów podatkowych lub Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.

Pozwani przez PFR – jak program pomocy dla firm stał się przyczyną tysięcy pozwów? Sprawdź, jak się bronić

Ponad 16 tysięcy firm już otrzymało pozew z Polskiego Funduszu Rozwoju [i]. Kolejne są w drodze. Choć Tarcza Finansowa miała być tarczą – dla wielu stała się źródłem wieloletnich problemów prawnych.

Kawa z INFORLEX. Nowy plan wdrożenia KSeF

Spotkania odbywają się w formule „na żywo” o godzinie 9.00. Przy porannej kawie poruszamy najbardziej aktualne tematy, które stanowią także zasób kompleksowej bazy wiedzy INFORLEX. Rozmawiamy o podatkach, księgowości, rachunkowości, kadrach, płacach oraz HR. 15 maja br. tematem spotkania będzie nowy plan wdrożenia KSeF.

REKLAMA

Zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami w 2025 r. Jak i ile można zaoszczędzić na wpłatach do PFRON? Case study i obliczenia dla pracodawcy

Dlaczego 5 maja to ważna data w kontekście integracji i równości? Co powstrzymuje pracodawców przed zatrudnianiem osób z niepełnosprawnościami? Jakie są obowiązki pracodawcy wobec PFRON? Wyjaśniają eksperci z HRQ Ability Sp. z o.o. Sp. k. I pokazują na przykładzie ile może zaoszczędzić firma na zatrudnieniu osób z niepełnosprawnościami.

Koszty NKUP w księgach rachunkowych - klasyfikacja i księgowanie

– W praktyce rachunkowej i podatkowej przedsiębiorcy często napotykają na wydatki, które - mimo że wpływają na wynik finansowy jednostki - to jednak nie mogą zostać zaliczone do kosztów uzyskania przychodów (tzw. NKUP) – zauważa Beata Tęgowska, ekspertka ds. księgowości i płac z Systim.pl i wyjaśnia jak je prawidłowo klasyfikować i księgować?

REKLAMA