REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Szkolenie "Ocena jakości audytu wewnętrznego - QA"

Subskrybuj nas na Youtube
Instytut Audytorów Wewnętrznych IIA Polska
Instytut Audytorów Wewnętrznych IIA Polska

REKLAMA

REKLAMA

Instytut Audytorów Wewnętrznych IIA Polska zaprasza na szkolenie "Ocena jakości audytu wewnętrznego - QA", które odbędzie się w dniach 5-6 grudnia 2016 r. Portal Infor.pl jest patronem medialnym wydarzenia.

Opis szkolenia:

REKLAMA

Autopromocja

Szkolenie przedstawia proces oceny funkcji audytu wewnętrznego w organizacji. Pozwala poznać i zrozumieć proces oceny, jego możliwe formy, ale również lepiej zrozumieć standardy audytu wewnętrznego. Dzięki wymianie doświadczeń, zarówno z prowadzącym, jak i między uczestnikami, umożliwi lepsze zrozumienie rzeczywistych celów audytu wewnętrznego oraz podstaw wartości, jakie może on tworzyć dla organizacji. Prowadzone w interaktywnej formie, opartej na zespołowej pracy uczestników.

Polecamy produkt: Nowe umowy zlecenia i inne umowy cywilnoprawne od 1 stycznia 2017 r.

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest do wszystkich, którzy chcą poznać i zrozumieć proces oceny zgodności funkcji audytu wewnętrznego ze Standardami IIA.  Naturalnymi odbiorcami są osoby planujące przeprowadzać zewnętrzne lub wewnętrzne oceny audytu wewnętrznego oraz audytorzy, którzy chcą zrozumieć jak będzie wyglądał proces oceny, która czeka ich zespół. 

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Forma szkolenia:

Szkolenie oparte o studium przypadku w formie warsztatów, w którym uczestnicy pracując w grupach będą oceniać przedstawiony zespół audytu wewnętrznego. Szkolenie rozpocznie się koniecznym wprowadzaniem teoretyczno-praktycznym odnośnie do celu i filozofii oceny jakości audytu wewnętrznego, opracowanego przez IIA narzędzia do oceny (Quality Assessment Manual), oraz analizy wybranych standardów IIA pod kątem sposobu ich oceny.

Cena szkolenia:

  • 1 050.00 zł + 23% VAT – członkowie IIA Polska
  • 1 300.00 zł + 23% VAT – pozostałe osoby
  • 10% zniżki – dla 2 lub więcej osób zgłoszonych przez tę samą instytucję
  • 10 % zniżki dla członków Polrisk, ISACA Katowice, KIBR

Cena obejmuje: materiały szkoleniowe, certyfikat udziału w szkoleniu, serwis kawowy, obiad.

Cena nie obejmuje kosztów noclegu.

Oświadczenie VAT dla jsfp

Za udział w szkoleniu uczestnicy otrzymają 14 godzin CPE.

Termin szkolenia - 05-06 grudnia 2016 r.

Termin nadsyłania zgłoszeń – 21 listopada 2016 r.

Szczegółowe informacje>>>

Program szkolenia:

Dzień 1

9.00 – 10.30

A. Wprowadzenie do oceny audytu wewnętrznego

  • Cel, filozofia, rodzaje oceny
  • Program Zapewnienia i Poprawy jakości

10.30 – 10.45

przerwa kawowa

10.45 – 12.15

B. Standardy audytu wewnętrznego – czy ocena zgodności jest jednoznaczna?

  •  przykładowe dylematy
  1. Planowanie  oceny audytu
  • Quality Audit Manual (IIA) – prezentacja  narzędzia
  • Podział standardów na obszary
  • Plan pracy

12.15 – 13.00

przerwa obiadowa

13.00 – 14.30

D. Studium przypadku . Obszar I

  • Przedstawienie studium przypadku
  • Analiza otrzymanej  informacji. Ocena
  • Określenie informacji brakującej do pełnej oceny
  • Prezentacja wyników

PRACA W GRUPACH

14.30 – 14.45

przerwa kawowa

14.45 – 16.15

D. Studium przypadku . Obszar II

  • Analiza otrzymanej  informacji. Ocena
  • Określenie informacji brakującej do pełnej oceny
  • Prezentacja wyników

PRACA W GRUPACH

Dzień 2

9.00 – 10.30

D. Studium przypadku . Obszar III

  • Analiza otrzymanej  informacji. Ocena
  • Określenie informacji brakującej do pełnej oceny
  • Prezentacja wyników

PRACA W GRUPACH

10.30 – 10.45

przerwa kawowa

10.45 – 12.15

D. Studium przypadku . Obszar IV

  • Analiza otrzymanej  informacji. Ocena
  • Określenie informacji brakującej do pełnej oceny
  • Prezentacja wyników

PRACA W GRUPACH

12.15 – 13.00

przerwa obiadowa

13.00 – 14.30

E. Podsumowanie  studium przypadku

  • Ocena ogólna
  • Źródła dodatkowej  informacji

14.30 – 14.45

przerwa kawowa

14.45 – 16.15

  1. Podsumowanie szkolenia
  • Wnioski i przemyślenia
  • Dyskusja
  • Sprawy administracyjne

Wykładowca:

Mirosław Stasik - CIA (Certyfikowany Audytor Wewnętrzny), CRMA (Certification in Risk Management Assurance), QA (Certificate Accreditation in Quality assessment/validation), ISO 27001 Lead Auditor. Audytor z doświadczeniem w sektorze prywatnym i sektorze publicznym oraz w audycie wewnętrznym i audycie zewnętrznym, współpracownik renomowanych instytucji szkoleniowych, doświadczony trener w obszarze audytu oraz zarządzania ryzykiem.

Posiada wieloletnie doświadczenie w audycie finansowym, doradztwie finansowym dla międzynarodowych korporacji oraz audycie wewnętrznym i zewnętrznym w sektorze publicznym i prywatnym. Przeprowadzał oceny funkcji audytu wewnętrznego m.in. w PSE S.A., Santander Bank S.A., Urzędzie Lotnictwa Cywilnego. Współautor i trener programów szkoleniowych przygotowujących do egzaminów CIA oraz CGAP. Współautor książki "Audyt wewnętrzny w praktyce. Audyt finansowy i operacyjny".

IIA Polska zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia, jeżeli nie zbierze się minimalna grupa uczestników.

Zobacz również: Audyty energetyczne obowiązkowe dla dużych firm od 1 października 2016 r.

Zapisz się na newsletter
Chcesz uniknąć błędów? Być na czasie z najnowszymi zmianami w podatkach? Zapisz się na nasz newsletter i otrzymuj rzetelne informacje prosto na swoją skrzynkę.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Księgowość
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Pracujesz na zleceniu - a może to faktyczna umowa o pracę? Jak ustalić i wykazać istnienie stosunku pracy

Osoby wykonujące umowy zlecenia, czy inne umowy cywilnoprawne, mają czasem wątpliwości, czy nie jest to de facto umowa o pracę. Każdy przedsiębiorca słyszał o możliwych kontrolach, podważeniu zatrudnienia, konieczności uzasadniania dlaczego taki a nie inny typ umowy został konkretnej osobie zaproponowany. A co ze swobodą zawierania umów? Czy forma umowy na którą zgadzamy się wspólnie z nowozatrudnioną osobą nie powinna być wystarczająca dla inspekcji pracy skoro zgodnie obie strony złożyły na niej swój podpis? Na te i wiele innych pytań odpowie Czytelnikom ten artykuł.

Zmiany w podatkach od 2026 r. - wyższy limit zwolnienia z VAT, korekty deklaracji, 6 m-cy vacatio legis

Ministerstwo Finansów poinformowało, że 6 maja 2025r. Rada Ministrów przyjęła pakiet projektów ustaw dot. podatków w ramach procesu deregulacji. Nowe przepisy mają na celu m.in. ochronę podatników przed nagłymi zmianami przepisów ustaw podatkowych oraz doprecyzowanie wątpliwości interpretacyjnych zgłaszanych przez przedsiębiorców w zakresie deklaracji składanej w trakcie lub po zakończeniu kontroli celno-skarbowej. Projekty dotyczą również podwyższenia limitu zwolnienia podmiotowego w VAT oraz likwidacji obowiązku przygotowywania i publikacji informacji o realizowanej strategii podatkowej.

Czego najczęściej dotyczą kontrole z urzędu skarbowego i ZUS-u?

Przedsiębiorcy mają szereg obowiązków wobec państwa - jako podatnicy muszą przestrzegać przepisów podatkowych, a jako płatnicy stosować normy z zakresu ubezpieczeń społecznych. W obu tych sferach często dochodzi do uchybień. Dlatego upoważnione organy sprawdzają, czy firmy przestrzegają obowiązujących przepisów. W naszym artykule przedstawiamy najczęstsze obszary, które podlegają kontroli organów podatkowych lub Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.

Pozwani przez PFR – jak program pomocy dla firm stał się przyczyną tysięcy pozwów? Sprawdź, jak się bronić

Ponad 16 tysięcy firm już otrzymało pozew z Polskiego Funduszu Rozwoju [i]. Kolejne są w drodze. Choć Tarcza Finansowa miała być tarczą – dla wielu stała się źródłem wieloletnich problemów prawnych.

REKLAMA

Kawa z INFORLEX. Nowy plan wdrożenia KSeF

Spotkania odbywają się w formule „na żywo” o godzinie 9.00. Przy porannej kawie poruszamy najbardziej aktualne tematy, które stanowią także zasób kompleksowej bazy wiedzy INFORLEX. Rozmawiamy o podatkach, księgowości, rachunkowości, kadrach, płacach oraz HR. 15 maja br. tematem spotkania będzie nowy plan wdrożenia KSeF.

Zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami w 2025 r. Jak i ile można zaoszczędzić na wpłatach do PFRON? Case study i obliczenia dla pracodawcy

Dlaczego 5 maja to ważna data w kontekście integracji i równości? Co powstrzymuje pracodawców przed zatrudnianiem osób z niepełnosprawnościami? Jakie są obowiązki pracodawcy wobec PFRON? Wyjaśniają eksperci z HRQ Ability Sp. z o.o. Sp. k. I pokazują na przykładzie ile może zaoszczędzić firma na zatrudnieniu osób z niepełnosprawnościami.

Koszty NKUP w księgach rachunkowych - klasyfikacja i księgowanie

– W praktyce rachunkowej i podatkowej przedsiębiorcy często napotykają na wydatki, które - mimo że wpływają na wynik finansowy jednostki - to jednak nie mogą zostać zaliczone do kosztów uzyskania przychodów (tzw. NKUP) – zauważa Beata Tęgowska, ekspertka ds. księgowości i płac z Systim.pl i wyjaśnia jak je prawidłowo klasyfikować i księgować?

Zmiany w podatku od spadków darowizn w 2025 r. Likwidacja obowiązku uzyskiwania zaświadczenia z urzędu skarbowego i określenie wartości nieodpłatnej renty [projekt]

W dniu 28 kwietnia 2025 r. w Wykazie prac legislacyjnych i programowych Rady Ministrów opublikowano założenia nowelizacji ustawy o zmianie ustawy o podatku od spadków i darowizn. Ta nowelizacja ma dwa cele. Likwidację obowiązku uzyskiwania zaświadczenia naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego zwolnienie z podatku od spadków i darowizn

na celu ograniczenie formalności i zmniejszenie barier administracyjnych wynikających ze stosowania ustawy o podatku od spadków i darowizn, związanych z dokonywaniem obrotu majątkiem nabytym tytułem spadku lub inny nieodpłatny sposób objęty zakresem ustawy o podatku od spadków i darowizn, od osób z kręgu najbliższej rodziny, a także uproszczenie rozliczania podatku z tytułu nabycia nieodpłatnej renty.

REKLAMA

Co zmieni unijne rozporządzenie w sprawie maszyn od 2027 roku. Nowe wymogi prawne cyberbezpieczeństwa przemysłu w UE

Szybko zachodząca cyfrowa transformacja, automatyzacja, integracja środowisk IT i OT oraz Przemysł 4.0 na nowo definiują krajobraz branży przemysłowej, przynosząc nowe wyzwania i możliwości. Odpowiedzią na ten fakt jest m.in. przygotowane przez Komisję Europejską Rozporządzenie 2023/1230 w sprawie maszyn. Firmy działające na terenie UE muszą dołożyć starań, aby sprostać nowym, wynikającym z tego dokumentu standardom przed 14 stycznia 2027 roku.

Skarbówka kontra przedsiębiorcy. Firmy odzyskują miliardy, walcząc z niesprawiedliwymi decyzjami

Tysiące polskich firm zostało oskarżonych o udział w karuzelach VAT - często niesłusznie. Ale coraz więcej z nich mówi "dość" i wygrywa w sądach. Tylko w ostatnich latach odzyskali aż 2,8 miliarda złotych! Sprawdź, dlaczego warto walczyć i jak nie dać się wciągnąć w urzędniczy absurd.

REKLAMA