3 typy firm, którym pomaga archiwum online
REKLAMA
REKLAMA
1. Firma dynamiczna
Stały rozwój, ciągłe zmiany, przyrost klientów, ekspansja, zwiększenie obrotów i wydatków. Przy firmie, która intensywnie się rozwija stale trzeba mieć kontrolę nad wydatkami i przychodami. Kontrolować umowy i dbać by wszystko było w należytym porządku. Tradycyjna archiwizacja dokumentów bywa w takich przypadkach hamulcem. Sprawdzenie jakiejkolwiek faktury wymaga czasu, dostęp do historii rozliczeń kontaktu z księgową.
REKLAMA
Mając archiwum online dostępne 24 godziny na dobę, wszystkie niezbędne informacje można sprawdzić na bieżąco w każdej chwili. Bez tracenia czasu, bez konieczności pisania prośby do osób w biurze o przesłanie dokumentów.
2. Firma oszczędna
Dbasz o optymalizację kosztów i zależy Ci na tym, by Twoja firma działała produktywnie i efektywnie? Pomoże ci w tym archiwum online. W jaki sposób? Przede wszystkim dzięki oszczędności czasu na wielu poziomach.
Po pierwsze, wprowadzanie dokumentów księgowych dzięki automatycznemu odczytywaniu danych ze skanów faktur jest znacznie szybsze niż ich ręczne wprowadzanie do systemu księgowego.
Po drugie, każdy dokument można szybko i łatwo zweryfikować (co przyspiesza i usprawnia obieg dokumentów, a także zapobiega pojawianiu się przypadkowych błędów.) Po trzecie, dzięki dostępowi do dokumentów w każdym momencie, można na bieżąco reagować – bez czekania i zawracania głowy księgowej.
3. Firma rozwijająca się
Firmie, która dopiero niedawno zaczęła swój dynamiczny rozwój, archiwum online pomaga w podejmowaniu decyzji biznesowych. Stały dostęp do wszystkich wystawionych faktur, daje pogląd na dynamikę sprzedaży, pozwala sprawdzić wartość zamówień poszczególnych klientów i dzięki temu lepiej planować poszczególne działania. Każda wystawiona faktura czy rachunek za pomocą SaldeoSmart jest automatycznie archiwizowana w systemie – dzięki temu stale istnieje kontrola nad wszystkimi dokumentami. W przypadku firm rozwijających się, zwłaszcza start-upów, ważna jest przede wszystkim dostępność do archiwum z każdego miejsca. Pracownicy nierzadko rozsiani są nie tylko po całym kraju ale i świecie. Dzięki nowoczesnemu obiegowi dokumentów online nie ma problemów z tym, że handlowiec znajduje się aktualnie we Wrocławiu, specjalista finansowy w Krakowie a prezes zarządu, który musi zaakceptować płatność jest na konferencji w USA.
Archiwum online to nie tylko narzędzie przydatne w biurach rachunkowych – ale w każdej firmie - i małej i średniej, a nawet tej najmniejszej, która ma ambicje na dynamiczny i stały rozwój.
Autor: SaldeoSMART
Podyskutuj o tym na naszym FORUM
REKLAMA
REKLAMA
- Czytaj artykuły
- Rozwiązuj testy
- Zdobądź certyfikat