Kategorie

E-handel 2015

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Niedawno znowelizowana ustawa telekomunikacyjna powoduje konieczność zmian w dziale handlowym. Znacznie ograniczona została możliwość korzystania z telefonu czy e-mailingów do celów sprzedażowych. Działy handlowe jednak nadal mają szerokie pole do działania, jeśli chodzi o pozyskiwanie klientów. Na czym powinny się skupić?
Smartfony i tablet są coraz częściej wykorzystywane przez polskich internautów jako narzędzia do dokonywania zakupów. 35% internautów deklaruje, że do zakupów w sieci wykorzystuje telefon, 19% - tablet, wynika z raportu „E-commerce w Polsce 2014” opublikowanego przez Gemius. Tym bardziej dziwi fakt, że niewiele polskich sklepów internetowych dba o tę kategorię klientów.
Nowe przepisy, które ustanawiają wspólne unijne ramy prawne dla podpisów elektronicznych i innych elektronicznych usług zaufania były głównym tematem konferencji zorganizowanej przez Instytut Maszyn Matematycznych pn. CommonSign 2014. W inauguracji wydarzenia, która odbyła się 22 października 2014 r. w Warszawie udział wziął podsekretarz stanu w Ministerstwie Gospodarki Arkadiusz Bąk.