Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu układ zbiorowy pracy. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące układ zbiorowy pracy.
Jak rozwiązywać spory zbiorowe w zakładzie pracy?
Aktualizacja: 11.10.2017
Rozwiązywanie sporów zbiorowych stanowi wyzwanie dla pracodawców, którzy w sytuacji zaistnienia sporu muszą porozumieć się z pracownikami w celu załagodzenia zaistniałych konfliktów. Spór zbiorowy przebiega w kilku etapach, zaś każdy z etapów charakteryzuje się zupełnie innymi cechami, o których należy pamiętać podejmując się jakichkolwiek działań. »
Jak ująć w księgach rachunkowych zakup pakietów medycznych
Aktualizacja: 09.12.2015
Kupujemy pakiety medyczne dla pracowników, którzy partycypują w kosztach na podstawie zapisów w układzie zbiorowym pracy. Czy część pokrywana przez pracowników stanowi dla spółki przychód, czy może zmniejsza koszt świadczenia wykazany w księgach rachunkowych? »
Korekta w nowym JPK_V7 – jak to zrobić?