REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

„Międzypokoleniowy transfer aktywów i biznesu” - business breakfast 28 września

Subskrybuj nas na Youtube
Dołącz do ekspertów Dołącz do grona ekspertów
Accace Polska
Kompleksowa obsługa prawna, doradztwo podatkowe, doradztwo transakcyjne, outsourcing księgowości, kadr i płac.
„Międzypokoleniowy transfer aktywów i biznesu” - business breakfast 28 września
„Międzypokoleniowy transfer aktywów i biznesu” - business breakfast 28 września
ShutterStock

REKLAMA

REKLAMA

Accace Polska zaprasza na bezpłatne spotkanie, na którym zostaną przedstawione najważniejsze praktyczne zagadnienia związane z procesem przygotowania i zabezpieczenia sprzedaży firm rodzinnych. Spotkanie odbędzie się 28 września 2018 r. w Warszawie, w siedzibie Accace przy ul. Cybernetyki 10 (NEOPARK bud. A). Portal infor.pl jest patronem medialnym tego wydarzenia.

OPIS WYDARZENIA

Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych, na śniadanie biznesowe w Warszawie z Ekspertami FORDATA oraz ACCACE!

REKLAMA

Śniadanie odbędzie się w siedzibie firmy Accace, NEOPARK A, ul. Cybernetyki 10, Warszawa.

Celem niniejszego spotkania jest przedstawienie wyzwań, przed którymi stoją firmy rodzinne. Omówimy zagadnienia dotyczące procesu przygotowania i zabezpieczenia sprzedaży takich firm. Będą mieli Państwo okazję do zapoznania się również z dobrymi praktykami w tym zakresie.

REKLAMA

Spotkanie dedykowane jest w szczególności przedstawicielom firm oraz fundacji rodzinnych (właściciele, Prezesi, kadra wyższego szczebla). Zapraszamy Państwa do aktywnego współtworzenia spotkania. Zachęcamy również do wcześniejszego przesyłania pytań za pomocą formularza rejestracyjnego. Na pytania odpowiemy podczas spotkania.

Uprzejmie prosimy o potwierdzenie przybycia do dnia 21.09.2018, przesyłając formularz zgłoszeniowy

Liczba miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń. 

Udział w śniadaniu jest bezpłatny.

Spotkanie odbędzie się w języku polskim.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Infor.pl

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

PROGRAM

09.00 – 09.30  Rejestracja uczestników, śniadanie i networking
09.30 – 09.40  Powitanie, otwarcie spotkania (FORDATA, ACCACE)
09.40 – 10.00  Standardowe mechanizmy transferu aktywów – aspekty prawne (Agnieszka Samborska, ACCACE)
09.40 – 10.00  Ryzyko odpowiedzialności za zaległości podatkowe zbywcy i metody zabezpieczenia (Piotr Zając, ACCACE)
10.20 – 10.40   Kodeks Dobrych Praktyk Transakcyjnych (Alicja Kukla-Kowalska, FORDATA)
10.40 – 10.55    Sesja Q&A / Przerwa
10.55 – 11.15    Dostępne mechanizmy zabezpieczenia majątku i biznesu – spółki, fundacje rodzinne, FIZAN (Piotr Zając, ACCACE)
11.15 – 11.45    Etapy procesu transakcyjnego, Due Diligence, FORDATA VDR, Bezpieczeństwo Informacji (Alicja Kukla-Kowalska, FORDATA)
11.45 – 12.00   Proces przygotowania i zabezpieczenia biznesu do transferu – zarządzanie ryzykiem podatkowym (Piotr Zając, ACCACE)
12.00 – 12.15    Sesja Q&A
12.15                  Zakończenie spotkania i networking / konsultacje indywidualne

PRELEGENCI

Piotr Zając
Tax Advisor | Tax Director, Accace

Piotr Zając jest Doradcą Podatkowym, Dyrektorem Działu Doradztwa Podatkowego w Accace. Jego specjalizacja obejmuje sektor nieruchomości zarówno w zakresie mieszkaniowym, jak i komercyjnym. Piotr posiada również bardzo szerokie doświadczenie w obszarze transakcyjnym oraz due diligence. Istotnym obszarem specjalizacji Piotra jest doradztwo w zakresie transakcji z podmiotami powiązanymi oraz dokumentacja cen transferowych (transfer pricing). Jest autorem licznych publikacji oraz wykładowcą i trenerem na szkoleniach i warsztatach organizowanych dla klientów.

Agnieszka Samborska
Legal Advisor | Accace Legal A. Samborska Sp. K.

Agnieszka jest radcą prawnym z kilkuletnim doświadczeniem. Dołączyła ona do Accace w 2011 r. i obecnie zarządza kancelarią prawną Accace Legal. Agnieszka doradza klientom głównie w zakresie prawa gospodarczego, cywilnego oraz prawa pracy. Ponadto specjalizuje się w prawie własności intelektualnej.
Agnieszka jest absolwentką Wydziału Prawa i Adminstracji Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła również Centrum Prawa Angielskiego i Europejskiego oraz Podyplomowe Studia Prawa Własności Intelektualnej.

Alicja Kukla-Kowalska
Key Account Manager, Ekspert M&A | FORDATA VDR

Alicja jest Key Account Managerem oraz Ekspertem M&A w FORDATA VDR. Odpowiedzialna jest za zarządzanie kluczowymi klientami FORDATA oraz rozwój sprzedaży w obszarze M&A. Posiada długoletnie doświadczenie managerskie i sprzedażowe. Autorka komentarzy w Raporcie M&A Index Poland podsumowującym aktywność i trendy na rynku M&A wydawanym przez FORDATA we współpracy z Navigator Capital.

ORGANIZATORZY I PARTNERZY

REKLAMA

FORDATA jest czołowym dostawcą usługi Virtual Data Room w Polsce i w regionie CEE. Rozwiązanie FORDATA VDR wspiera największe transakcje M&A, IPO, inwestycje Private Equity i prywatyzacje. FORDATA jest pionierem na polskim rynku kapitałowym. W oparciu o autorskie systemy informatyczne, bazujące na technologii Virtual Data Room, pomaga klientom w zarządzaniu dokumentami i komunikacją podczas złożonych procesów transakcyjnych. FORDATA podniosła bezpieczeństwo i efektywność projektów o łącznej wartości ponad 35 mld PLN.

ACCACE jest wiodącą w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, międzynarodową firmą doradczo-outsourcingową, zlokalizowaną w 13 krajach. Grupę tworzy ponad 550 profesjonalistów, oferujących Klientom, najwyższej jakości usługi księgowe i sprawozdawcze, usługi kadrowo-płacowe, usługi doradztwa prawnego, doradztwa transakcyjnego i doradztwa podatkowego.

Doświadczenie i wiedza zespołu doradców podatkowych i prawnych Accace, zapewnia właściwe wsparcie strategicznych decyzji biznesowych m.in.w procesach fuzji i przejęć (M&A) na wszystkich etapach: analizy due diligence, planowania właściwej konstrukcji transakcji, wdrożenia procesu M&A, integracji potransakcyjnej. Eksperci Accace doradzali przy jednych z największych transakcji w 2016 i 2017 roku na polskim rynku nieruchomości.

REJESTRACJA

Bardzo prosimy o przesyłanie zgłoszeń poprzez wysłanie wypełnionego formularza i akceptację warunków uczestnictwa.

Warunki uczestnictwa

*Uczestnictwo w spotkaniu jest bezpłatne. W przypadku rezygnacji z udziału w terminie późniejszym niż 5 dni roboczych przed rozpoczęciem wydarzenia pobierana jest opłata w wysokości 50 zł. Organizator zastrzega sobie prawo odmowy uczestnictwa bez podawania przyczyny.

Regulamin Wydarzenia

Zapisz się na newsletter
Chcesz uniknąć błędów? Być na czasie z najnowszymi zmianami w podatkach? Zapisz się na nasz newsletter i otrzymuj rzetelne informacje prosto na swoją skrzynkę.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Księgowość
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
API KSeF 2.0: Nowe narzędzia od Ministerstwa Finansów. Firmy muszą już zacząć przygotowania

Resort finansów opublikował pełną dokumentację API KSeF 2.0 wraz z bibliotekami SDK i podręcznikiem dla programistów. Od 30 września 2025 r. ruszy środowisko testowe, a od 1 lutego 2026 r. KSeF stanie się obowiązkowy dla wszystkich przedsiębiorców.

Przeniesienie grupy spółek do centrum BPO: jak to zrobić skutecznie i prawidłowo

Migracja grupy kilkunastu spółek w ramach jednego projektu outsourcingu księgowo-kadrowego w ramach BPO to jedno z najbardziej złożonych przedsięwzięć w branży usług finansowo-księgowych. Wymaga to precyzyjnego planowania, koordynacji wielu zespołów oraz szczególnej uwagi na aspekty prawne, techniczne i operacyjne. Jak przygotować się do takiego procesu z perspektywy firmy przekazującej procesy oraz dostawcy usług BPO?

E-faktura w KSeF: definicja, nowy wzór FA(3) i zasady wystawiania od 2026 r.

Od 1 lutego 2026 r. wszyscy podatnicy będą wystawiać faktury ustrukturyzowane wyłącznie w nowym formacie FA(3). Sprawdź, czym jest e-faktura w KSeF, jakie zmiany wprowadza nowy wzór i z jakich bezpłatnych narzędzi można korzystać, aby prawidłowo wystawiać dokumenty.

Miliardy złotych na fikcyjnych fakturach. W pół roku fiskus wykrył oszustwa na ponad 4,1 mld zł [DANE MF]

W 6 miesięcy br. liczba wykrytych fikcyjnych faktur była o prawie 3% mniejsza niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Jak zaznaczają eksperci, KAS stosuje coraz skuteczniejsze cyfrowe narzędzia weryfikujące. Algorytmy z użyciem sztucznej inteligencji są dużo szybsze i dokładniejsze w wyłapywaniu oszustw niż metody tradycyjne. Jednocześnie oszuści są mniej skłonni do podejmowania ryzyka. Ostatnio wartość brutto wynikająca z fikcyjnych faktur wyniosła ponad 4,1 mld zł, a więc o przeszło 3% mniej niż rok wcześniej.

REKLAMA

Faktura handlowa nie będzie jednocześnie fakturą ustrukturyzowaną. Dodatkowe obowiązki podatników VAT

Po wejściu w życie zmian w ustawie o VAT wdrażających model obowiązkowego Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF) wielu podatników może mieć problem (i dodatkowe obowiązki) wynikające z faktu, że faktura ustrukturyzowana nie może pełnić funkcji faktury handlowej – pisze prof. dr hab. Witold Modzelewski. Co powinni zrobić podatnicy VAT, którzy zdecydują się na wystawianie faktur handlowych nie będących fakturami VAT?

System kaucyjny a VAT: Objaśnienia MF dotyczące rozliczeń podatników i płatników w związku z nowymi zasadami obrotu opakowaniami

Objaśnienia MF mają na celu pokazanie, jak w praktyce stosować przepisy ustawy o VAT w odniesieniu do czynności wykonywanych przez podatników i płatników uczestniczących w systemie kaucyjnym. Nowe reguły prawne wynikają z wprowadzenia obowiązku pobierania kaucji przy sprzedaży wybranych opakowań jednorazowych i wielokrotnego użytku. System ten umożliwia konsumentom zwrot opakowań lub odpadów opakowaniowych w dowolnym punkcie zbiórki, bez konieczności przedstawiania dowodu zakupu.

Błąd w fakturze w KSeF? Ministerstwo Finansów ostrzega: tak tego nie poprawisz!

Wystawienie faktury na błędnego nabywcę może mieć poważne konsekwencje – i nie da się tego naprawić zwykłą korektą NIP. Ministerstwo Finansów wyjaśnia, że w KSeF konieczne jest wystawienie faktury korygującej do zera oraz zupełnie nowej faktury z prawidłowymi danymi. Inaczej dokument trafi do... zupełnie obcej firmy.

Ustawa o KSeF opublikowana w Dzienniku Ustaw. Ważne zmiany i nowe funkcjonalności dla przedsiębiorców!

W Dzienniku Ustaw opublikowano nowelizację wprowadzającą Krajowy System e-Faktur (KSeF). Przedsiębiorców czekają ważne zmiany – nowe terminy wdrożenia, dodatkowe funkcjonalności systemu, a także skrócony czas zwrotu VAT. Sprawdź, co dokładnie przewiduje ustawa i jak przygotować się do obowiązkowego KSeF!

REKLAMA

„Towar w drodze mimo kontroli” – kiedy urząd celny może zwolnić przesyłkę wcześniej?

W obrocie towarowym czas to pieniądz. Dlatego przedsiębiorcy chętnie korzystają z możliwości, jakie daje art. 194 ust. 1 Unijnego Kodeksu Celnego (UKC) – przepis pozwalający zwolnić towar do obrotu, nawet jeśli weryfikacja w urzędzie celno-skarbowym wciąż trwa. Brzmi jak wyjątek od reguły? Tak jest, ale w praktyce może być to realne ułatwienie, pod warunkiem, że spełnione są ściśle określone warunki i złożony wniosek do UCS.

KSeF 2.0 coraz bliżej: MF ujawnia plan wdrożenia. Oto najważniejsze terminy!

KSeF 2.0 od 30 września zastąpi obecną wersję środowiska testowego KSeF 1.0 - informuje Ministerstwo Finansów. Dotychczasowi użytkownicy wersji produkcyjnej KSeF 1.0 nadal mogą z niej korzystać, aż do 26 stycznia 2026. To jest kolejny krok do wprowadzenia obligatoryjnego Krajowego Systemu e-Faktur.

REKLAMA