REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

XIV Ogólnopolskie sympozjum online AKCJA BILANS 2020

XIV Ogólnopolskie sympozjum online AKCJA BILANS 2020
XIV Ogólnopolskie sympozjum online AKCJA BILANS 2020

REKLAMA

REKLAMA

W dniach 28-30 października 2020 r. odbędzie się XIV Ogólnopolskie sympozjum online AKCJA BILANS 2020, poświęcone bilansowym aspektom zamknięcia roku 2020. Sympozjum organizuje Akademia MDDP Sp. z o.o. Sp. k. Portal infor.pl jest patronem medialnym tego wydarzenia. Konferencja realizowana jest równocześnie w formie stacjonarnej w Warszawie.

Informacje organizacyjne

Koszt uczestnictwa w trzech dniach konferencji dla jednej osoby: 1890 zł + 23% VAT
Koszt uczestnictwa w wybranych dwóch dniach konferencji dla jednej osoby: 1490 zł + 23% VAT

Prosimy o dokonanie płatności po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia, podając w tytule przelewu kod szkolenia.

Cena obejmuje: dostęp do platformy w czasie realizacji Kongresu, autorskie materiały szkoleniowe, certyfikat.

REKLAMA

REKLAMA

Autopromocja

Każda zgłoszona osoba musi dysponować komputerem lub innym urządzeniem mobilnym z wbudowanym głośnikiem (opcjonalnie kamerą i mikrofonem) oraz dostępem do Internetu.
Wyżej wymieniony sprzęt nie obliguje Państwa do udostępniania swojego wizerunku, jest potrzebny, aby móc aktywnie uczestniczyć w Kongresie.

Konferencja realizowana równocześnie w formie stacjonarnej w Warszawie »

Informacje:
Norbert Saks, Joanna Domaszewska
tel. (022) 208 28 28/26, fax (022) 211 20 90
norbert.saks@akademiamddp.pl; joanna.domaszewska@akademiamddp.pl

REKLAMA

Program konferencji

DZIEŃ I

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Bilansowe aspekty zamknięcia roku

8:30 – 9:00 – przerwa powitalna
9:00 – 10:30 – wykład

1. Przygotowanie do zamknięcia roku 2020:
a) harmonogram czynności związanych z zamknięciem roku,
b) sporządzanie, zatwierdzanie i udostępnianie jednostkowych rocznych sprawozdań finansowych,
c) inwentaryzacja i jej konsekwencje w sprawozdaniu finansowym. Harmonogram i rozliczanie inwentaryzacji dla poszczególnych kategorii aktywów.

2. Wpływ Covid-19 na roczne sprawozdanie finansowe:
a) Wprowadzenie – wskazanie obszarów na które należy zwrócić uwagę przy sporządzaniu sprawozdania finansowego za rok 2020
b) Covid-19 a założenie kontynuacji działalności jednostki
c) Wpływ Covid -19 na wybrane obszary sprawozdawczości – utrata wartość aktywów, oczekiwane straty kredytowe, rezerwy na umowy rodzące obciążenia, inne.

10:30 – 10:45 – przerwa kawowa
10:45 – 12:15 – wykład

3. Wybrane zagadnienia rachunkowe związane z zamknięciem roku c.d.:
Rezerwy i zobowiązania warunkowe:
a) Różnice pomiędzy rezerwami rmk biernymi i zobowiązaniami warunkowymi,
b) Zasady prezentacji w sprawozdaniu finansowym i ujęcia w księgach,
c) MSR 37 a KSR nr 6 – podobieństwa i różnice.
Błędy lat ubiegłych, zmiany szacunków i zmiany polityki rachunkowości, wydarzenia po dniu bilansowym:
a) Różnica pomiędzy błędem a zmianą szacunków,
b) Skutki zmiany zasad (polityki) rachunkowości dla sprawozdań finansowych,
c) Zdarzenia po dacie bilansu – wymagające i nie wymagające wprowadzenia zmian w SF,
d) Postanowienia MSR 8, i MSR 10 a KSR nr 7.

12:15 – 12:30 – przerwa kawowa
12:30 – 14:00 – wykład

4. Wybrane zagadnienia rachunkowe związane z zamknięciem roku:
Podatek odroczony:
a) różnice trwałe oraz przejściowe,
b) aktywa i rezerwy z tytułu odroczonego podatku dochodowego – zasady ustalania,
c) ujęcie aktywów i rezerw z tytułu podatku odroczonego w księgach rachunkowych oraz prezentacja w sprawozdaniu finansowym,
d) odpisy aktualizujące.
Leasing:
a) postanowienia UoR i KSR nr 5
b) leasing operacyjny a leasing finansowy z punktu widzenia prawa bilansowego a regulacje w prawie podatkowym,
c) Leasing w przepisach międzynarodowych – nowy MSSF 16.

14:00 – 14:45 – lunch
14:45 – 16:45 – wykład

5. Rachunek przepływów pieniężnych – wybrane zagadnienia praktyczne:
a) metody sporządzania cash flow,
b) konstrukcja rachunku przepływów pieniężnych sporządzanego metodą pośrednia (przykłady liczbowe),
c) odsetki i różnice kursowe – prezentacja w rachunku zysków i strat oraz rachunku przepływów pieniężnych,
d) różnice kursowe z tytułu wyceny środków pieniężnych – zasady prezentacji w cash flow (przykłady liczbowe).

DZIEŃ II

Podatek od towarów i usług w 2020 i 2021 roku problemy zamknięcia roku oraz planowane zmiany

9:30 – 10:00 – przerwa powitalna
9:00 – 10:30 – wykład

1. Zamknięcie roku w podatku VAT – korekty roczne oraz podsumowanie zasad rozpoznawania obowiązku podatkowego i odliczania podatku naliczonego:
a) VAT a zamknięcie roku – prewspółczynnik oraz struktura:
• korekta roczna VAT,
• ustalenie proporcji,
• korekta majątku trwałego i pozostałych nabyć,
• wpływ korekty rocznej na podatek dochodowy.
b) moment powstania obowiązku podatkowego w kontekście zamknięcia roku:
• zaliczki,
• okresy rozliczeniowe,
• sytuacje nietypowe i standardowe,
• powiązanie daty wystawienia faktury z obowiązkiem podatkowym.
c) prawo do odliczenia VAT w kontekście zamknięcia roku:
• termin odliczenia VAT zakupowego,
• wpływ daty otrzymania faktur, faktur korygujących i duplikatów faktur na odliczenie VAT,
• upływ terminu na korektę odliczenia w razie jego braku.

10:30 – 10:45 – przerwa kawowa
10:45 – 12:15 – wykład

2. Podsumowanie zmian w VAT 2020 – transakcje międzynarodowe:
a) nowe unijne regulacje dotyczące dokumentowania WDT – powiązanie zasad krajowych z Dyrektywą VAT,
b) trzy warunki niezbędne do zastosowania stawki 0% – powiązanie zasad krajowych z Dyrektywą VAT,
c) zaostrzenie przepisów krajowych dotyczących numeru VAT UE i identyfikacji nabywcy dla potrzeb transakcji wewnątrzwspólnotowych, a także zasad składania informacji podsumowującej VAT-UE,
d) nowe zasady rozliczania wewnątrzunijnych transakcji łańcuchowych w kontekście orzecznictwa TSUE:
• pojęcie transakcji łańcuchowych,
• rola pośrednika – organizatora transportu,
• znaczenie reguł INCOTERMS dla rozliczenia transakcji łańcuchowych,
• dostawa ruchoma i nieruchoma.
e) nowe regulacje dotyczące magazynów typu call-off stock:
• nowa procedura call-off stock a dotychczasowe zasady stosowania procedury magazynów konsygnacyjnych,
• warunki stosowania procedury call-off stock,
• obowiązek prowadzenia ewidencji przy procedurze call-off stock,
• zasady powstawania obowiązku podatkowego w przypadku stosowania procedury call-off stock,
• zasady dokumentowania WDT w przypadku procedury call-off stock,
• nowe informacje podsumowujące.

12:15 – 13:00 – lunch
13:00 – 14:30 – wykład

3. Podsumowanie zmian w VAT 2020 – transakcje krajowe:
a) JPK_VAT czyli ewidencja i deklaracja w jednym:
• co należy rozumieć przez „likwidację” deklaracji VAT?
• część ewidencyjna i deklaracyjna JPK_VAT,
• nowe dane do raportowania (oznaczenia grup towarów i usług, oznaczenia wybranych rodzajów transakcji, oznaczenia dowodów księgowych),
• korekty części ewidencyjnej i deklaracyjnej nowego JPK_VAT,
• wprowadzenie nowej sankcji 500 zł za każdy błąd w nowej ewidencji JPK_VAT,
• obowiązek samodzielnego korygowania JPK przez podatnika.
b) nowa matryca stawek VAT oraz Wiążąca Informacja Stawkowa:
• modyfikacja zasad stosowania PKWiU,
• wprowadzenie nomenklatury scalonej CN jako podstawy identyfikacji towarów na gruncie VAT,
• Wiążąca Informacja Stawkowa – nowy instrument ochrony prawnej.
c) mechanizm podzielonej płatności i „biała lista” – podsumowanie zmian:
• podsumowanie zmian w split payment i „białej liście” od lipca 2020 r.,
• wykorzystanie dobrowolnego mechanizmu podzielonej płatności jako zabezpieczenia przed negatywnymi skutkami w VAT,
• podsumowanie Objaśnień Podatkowych,
• rejestr podatników VAT („biała lista”) oraz split payment w praktyce (np. wycofanie błędnych transakcji, składanie zawiadomień w czasie COVID-19).

14:30 – 14:45 – przerwa kawowa
14:45 – 16:15 – wykład

4. Zmiany VAT 2021:
a) wydłużenie terminu do odliczenia VAT naliczonego na bieżąco łącznie do 4 okresów rozliczeniowych,
b) wprowadzenie możliwości odliczania podatku naliczonego wynikającego z faktur dokumentujących nabycie usług noclegowych w celu ich odsprzedaży,
c) spójne kursy walut – dodanie opcjonalnego dla podatników rozwiązania o możliwości stosowania do określenia podstawy opodatkowania wyrażonej w walucie obcej przeliczania na złote zgodnie z zasadami przeliczania przychodu wynikającymi z przepisów o podatku dochodowym,
d) podwyższenie limitu na nieewidencjonowane prezenty małej wartości z 10 zł do 20 zł,
e) rozwiązania mające na celu wprowadzenie elektronicznego obiegu dokumentów TAX FREE oraz elektronicznego potwierdzania wywozu towarów,
f) regulacje uzupełniające instytucję Wiążącej Informacji Stawkowej oraz matrycę stawek VAT,
g) zmiany doprecyzowujące w zakresie mechanizmu podzielonej płatności i białej listy,
h) wydłużenie terminu na wywóz towarów dla zachowania stawki 0% przy opodatkowaniu zaliczek z tytułu eksportu towarów z 2 na 6 m-cy,
i) brak konieczności uzyskiwania potwierdzeń odbioru faktur korygujących in minus oraz zmiany w ich rozliczaniu u nabywcy,
j) wprowadzenie do ustawy przepisu dotyczącego rozliczania faktur korygujących zwiększających cenę.

DZIEŃ III

Podatek CIT

8:30 – 9:00 – przerwa powitalna
9:00 – 10:30 – wykład

1. Aktualne problemy i zmiany wprowadzone w 2020 r.:
a) korekta dochodu / straty w wyniku nieterminowego regulowania należności – omówienie tzw. ulgi na złe długi z uwzględnieniem szczególnych regulacji związanych z Covid-19,
b) płatności na rachunek bankowy nieujawniony na tzw. białej liście podatników VAT – przesłanki wyłączenia z kosztów uzyskania przychodów z uwzględnieniem zmian wprowadzonych 1 lipca 2020 r. oraz modyfikacji związanych z Covid-19,
c) płatności z pominięciem obligatoryjnego VAT Split Payment – przesłanki wyłączenia z kosztów,
d) zwiększenie kosztów podatkowych o hipotetyczne odsetki od dopłat do spółki oraz zysku zatrzymanego w spółce,
e) stosowanie przepisów przejściowych wprowadzających powyższe regulacje od 2020 r. pod kątem zamknięcia roku 2020,
f) koszty finansowania dłużnego (art. 15c) – przegląd najnowszych orzeczeń,
g) koszty usług niematerialnych nabywanych od podmiotów powiązanych (art. 15e) – przegląd najnowszych orzeczeń, w tym odnoszących się do kosztów bezpośrednio związanych z wytworzeniem lub świadczeniem usługi,
h) kary umowne i odszkodowania za nieterminowe dostarczenie towarów i usług wolnych od wad – aktualna oś sporu z organami podatkowymi.

10:30 – 10:45 – przerwa kawowa
10:45 – 12:15 – wykład

2. Nowe rozwiązania proinwestycyjne w CITprojekt nowelizacji na 2021 r.:
a) ryczałt od dochodów spółek kapitałowych (tzw. estoński CIT):
• kto może stosować opodatkowanie ryczałtem – limity przychodowe, minimalne zatrudnienie, struktura udziałowa spółek, zakaz stosowania MSR, wyłączenia podmiotowe,
• jakie obowiązki ciążą na spółce, która wybrała opodatkowanie estońskim CIT – czteroletni okres stosowania i jego przedłużanie, konieczność ponoszenia nakładów inwestycyjnych lub zwiększonych wydatków na zatrudnienie pracowników, obowiązki sprawozdawcze, przesłanki utraty prawa do ryczałtu,
• co i kiedy podlega opodatkowaniu – opodatkowanie dystrybucji zysku spółki do wspólników, potencjalnie problematyczne kategorie dochodu z ukrytych zysków oraz wydatków niezwiązanych z działalnością gospodarczą,
• wysokość opodatkowania – stawki podatku, przesłanki obniżenia stawki podatku dla małych podatników, domiar podatku dla podatników przekraczających limity podmiotowe.
b) specjalny fundusz inwestycyjny:
• kto może stosować nowe rozwiązanie,
• zasady tworzenia funduszu,
• przesłanki zaliczania do kosztów uzyskania przychodów odpisów dokonywanych na fundusz – przyspieszona amortyzacja środków trwałych nabytych ze środków funduszu,
• podatkowe skutki nieprawidłowego dysponowania funduszem.
c) zwiększenie limitu przychodów dla stosowania stawki 9% CIT.

12:15 – 13:00 – lunch
13:00 – 14:30 – wykład

3. Nowe rozwiązania uszczelniające CIT od 2021 r.:
a) spółki komandytowe jako podatnicy CIT – skutki podatkowe dla wspólników w zakresie opodatkowania zysków spółki oraz wnoszenia do spółki wkładów niepieniężnych, warunkowe zwolnienie z opodatkowania części przychodu osiąganego przez komandytariuszy,
b) spółki jawne jako podatnicy CIT – przesłanki nabycia statusu podatnika, obowiązek ujawnienia danych wspólników,
c) przepisy przejściowe dla spółek komandytowych i spółek jawnych nabywających status podatnika CIT – obowiązek zamknięcia ksiąg z dniem 31.12.2020 r., kontynuacja wyceny podatkowej składników majątkowych, przychody i koszty na przełomie 2020/2021, wypłata zysków osiągniętych przed 2021 r.,
d) spółka nieruchomościowa – dostosowanie do regulacji wynikającej z konwencji MLI, spółka nieruchomościowa jako płatnik podatku od zbycia jej udziałów, obowiązek ustanowienia przedstawiciela podatkowego, raportowanie do KAS danych o udziałowcach,
e) ograniczenie możliwości rozliczania strat w przypadku przejęcia i nabycia przedsiębiorstwa,
f) opodatkowanie majątku likwidowanej spółki,
g) zakaz obniżania stawek amortyzacyjnych dla podatników zwolnionych z podatku,
h) ograniczenie stosowania amortyzacji środków trwałych metodą stawek indywidualnych,
i) obowiązek sporządzania i podawania do publicznej wiadomości informacji o strategii podatkowej realizowanej za dany rok podatkowy – kto jest zobowiązany, obowiązkowy zakres danych podlegających ujawnieniu, termin i sposób ujawnienia informacji, sankcje za niedochowanie obowiązku,
j) istotne ograniczenie ulgi abolicyjnej w PIT.

14:30 – 14:45 – przerwa kawowa
14:45 – 16:15 – wykład

4. Podatek u źródła w 2020 r.:
a) odroczenie do 31.12.2020 r. stosowania przez płatników podstawowych stawek podatku u źródła – jak mogą wyglądać obowiązki płatnika w 2021 r.,
b) należyta staranność płatnika podatku u źródła – jak rozumieć to pojęcie, jakie gromadzić dowody potwierdzające należytą staranność, jakie sankcje mogą wiązać się z niedochowaniem należytej staranności, dlaczego szczególną uwagę należy zwrócić na transakcje z podmiotami powiązanymi,
c) rzeczywisty właściciel należności – kiedy należy weryfikować, a kiedy nie ma obowiązku weryfikacji statusu kontrahenta w świetle stanowisk organów podatkowych i sądów administracyjnych, szczególna klauzula przeciwko uchylaniu się od podatku u źródła,
d) aktualne problemy w zakresie opodatkowania podatkiem u źródła (ewolucja pojęcia urządzeń przemysłowych, licencje, usługi niematerialne „o podobnym charakterze”, usługi nabywane przez zagraniczny zakład, itp.),
e) wypłata należności objętych podatkiem u źródła a obowiązki w zakresie raportowania schematów podatkowych MDR,
f) certyfikaty rezydencji w uwzględnieniem regulacji związanych z Covid-19.

*w związku z planowanymi zmianami w ustawach program może ulec zmianie

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Księgowość
1/3 przedsiębiorców nie zna żadnego języka obcego. Najgorzej jest w mikrofirmach i rolnictwie. Wykształcenie czy doświadczenie - co bardziej pomaga w biznesie?

W świecie zglobalizowanych gospodarek, w którym firmy konkurują i współpracują ponad granicami, znajomość języków obcych jest jedną z kluczowych kompetencji osób zarządzających biznesem. Tymczasem w praktyce bywa z tym różnie. Raport EFL „Wykształcenie czy doświadczenie? Co pomaga w biznesie. Pod lupą” pokazuje, że choć 63% przedsiębiorców w Polsce zna przynajmniej jeden język obcy, to co trzeci nie może wpisać tej umiejętności w swoim CV. Najgorzej sytuacja wygląda w najmniejszych firmach, gdzie językiem obcym posługuje się tylko 37% właścicieli. W średnich firmach ten odsetek jest zdecydowanie wyższy i wynosi 92%. Różnice widoczne są również między branżami: od 84% prezesów firm produkcyjnych mówiących komunikatywnie w języku obcym, po zaledwie 29% w rolnictwie.

Certyfikat osobisty KSeF nie może trafić w cudze ręce

Obowiązkowy KSeF znacząco zmienia sposób uwierzytelniania podatników, a certyfikaty osobiste stają się kluczowym elementem bezpieczeństwa. Choć nowy model zwiększa ochronę danych, nakłada też nowe obowiązki i koszty na przedsiębiorców.

Odroczenie obowiązkowego KSeF? Prof. Modzelewski: Brakuje jeszcze dwóch najważniejszych rozporządzeń wykonawczych a podatnicy są nieprzygotowani

Trzeba odroczyć obowiązek wystawiania faktur ustrukturyzowanych i obowiązkowego KSeF – apeluje prof. dr hab. Witold Modzelewski. Jego zdaniem podatnicy nie są jeszcze gotowi na tak dużą zmianę zasad fakturowania, a ponadto do dziś nie podpisano dwóch najważniejszych rozporządzeń wykonawczych odnośnie zasad korzystania z KSeF i listy przypadków, gdy nie będzie obowiązku wystawiania tych faktur.

Rząd pracuje nad podatkiem cyfrowym. Wicepremier zapowiada rewolucję na rynku

Rząd wraca do pomysłu wprowadzenia podatku cyfrowego, który ma objąć największe globalne firmy technologiczne. Wicepremier Krzysztof Gawkowski potwierdza, że prace nad ustawą wciąż trwają, a nowe przepisy mają objąć cały rynek cyfrowy – od marketplace’ów i aplikacji po media społecznościowe i reklamy profilowane. Projekt ustawy ma zostać przedstawiony na przełomie 2025 i 2026 roku.

REKLAMA

KSeF: kto (i jak) odpowiadać będzie od lutego 2026 r. za błędy w fakturowaniu? Podatnik, fakturzystka czy księgowa?

Realizacja czynności dotyczących fakturowania w KSeF wykonywana jest w imieniu podatnika przez konkretne osoby identyfikowane z imienia i nazwiska. W przypadku małej jednoosobowej działalności gospodarczej najczęściej czynności fakturowania realizuje właściciel, a w większych przedsiębiorstwach – upoważniony pracownik. Pracownik ponosi odpowiedzialność za błędy w wystawionej fakturze VAT, jednak rodzaj i zakres tej odpowiedzialności zależą od charakteru błędu, stopnia winy pracownika oraz przepisów, na podstawie których jest ona rozpatrywana (Kodeks pracy czy Kodeks karny skarbowy). Kluczowe znaczenie ma funkcja lub stanowisko pracownika w organizacji, a przede wszystkim jego zakres obowiązków.

Webinar: VAT 2026

Praktyczny webinar „VAT 2026” poprowadzi Zdzisław Modzelewski – doradca podatkowy, wspólnik praktyki podatkowej GWW i ekspert INFORAKADEMII. Ekspert wyjaśni, jak obowiązkowy KSeF zrewolucjonizuje rozliczenia VAT, na co zwrócić uwagę w nowych przepisach i jak przygotować się do zmian, by rozliczać podatki bezbłędnie i efektywnie. Każdy z uczestników otrzyma imienny certyfikat i dostęp do retransmisji webinaru wraz z materiałami dodatkowymi.

Tak znajdują przekręty cyfrowe kontrole skarbówki i algorytmy KAS. Uczciwi, kompetentni podatnicy i księgowi nie mają się czego bać?

Jeszcze kilka lat temu Krajowa Administracja Skarbowa prowadziła wyrywkowe kontrole podatkowe, oparte głównie na intuicji swoich pracowników. Przeczucie urzędnika, zgadywanie czy żmudne przeszukiwanie deklaracji w poszukiwaniu śladów oszustw podatkowych to dziś relikt przeszłości. Współczesny fiskus opiera się na analizie danych, sztucznej inteligencji i zaawansowanych algorytmach, które potrafią w kilka sekund wychwycić nieprawidłowości tam, gdzie kiedyś potrzeba było tygodni pracy. Cyfryzacja administracji skarbowej diametralnie zmieniła charakter kontroli podatkowych. Są one precyzyjniejsze, szybsze i skuteczniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Małgorzata Bień, właścicielka Biura Rachunkowego

Jak mierzyć rentowność firmy? Trzy metody, które naprawdę działają i 5 kluczowych wskaźników. Bez kontroli rentowności przedsiębiorca działa po omacku

W firmie dużo się dzieje: telefony dzwonią, pojawiają się ciekawe zlecenia, faktury idą jedna za drugą. Przychody wyglądają obiecująco, a mimo to… na koncie coraz ciaśniej. To częsty i niebezpieczny sygnał. W wielu firmach zyski wyparowują nie dlatego, że brakuje sprzedaży, lecz dlatego, że nikt nie trzyma ręki na pulsie rentowności.

REKLAMA

Rola głównej księgowej w erze KSeF. Jak przygotować firmę na nowe obowiązki od 2026 r.? [Webinar INFORAKADEMII]

Już w 2026 r. korzystanie z Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF) stanie się obowiązkowe dla większości przedsiębiorców. To rewolucja w procesach księgowych, która wymaga od głównej księgowej nie tylko znajomości przepisów, ale także umiejętności zarządzania wdrożeniem tego systemu w firmie.

Księgowi w oku cyklonu. Jak przejść przez rewolucję KSeF i nie stracić kontroli

Setki faktur w PDF-ach, skanach i wersjach papierowych. Telefony od klientów, goniące terminy VAT i JPK. Codzienność wielu biur rachunkowych to żonglowanie zadaniami w wyścigu z czasem. Tymczasem wielkimi krokami zbliża się fundamentalna zmiana – obowiązkowy Krajowy System e-Faktur

Zapisz się na newsletter
Chcesz uniknąć błędów? Być na czasie z najnowszymi zmianami w podatkach? Zapisz się na nasz newsletter i otrzymuj rzetelne informacje prosto na swoją skrzynkę.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

REKLAMA