Program kształcenia ustawicznego dla sektora usług biznesowych
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
Według badań Grupy Hackett wynika, że światowej klasy firmy z sektora nowoczesnych usług dla biznesu oferują blisko 3 razy więcej godzin szkoleniowych dla personelu i kadry managerskiej, niż przedsiębiorstwa funkcjonujące w ramach innych specjalizacji. Respondenci utrzymują również, że ewolucja tej branży nabiera tempa. Już ponad połowa organizacji znacząco rozszerzyła zakres wykonywanych usług, do oferty dołączając centra doskonalenia, udzielające porad z zakresu dobrych praktyk i zwiększania jakości świadczeń.
Autorski program Instytutu CIMA i Grupy Hackett stanowi kontynuację opracowanej w kwietniu tego roku kwalifikacji Global Business Services. W jego ramach przygotowano kolejne dwa poziomy kształcenia, z których każdy kończy się uzyskaniem certyfikatu i tytułu zawodowego. Wszystkie stopnie szkolenia bazują na innowacyjnym sylabusie rozwijającym kompetencje pomocne w osiągnięciu światowego poziomu w obranej specjalizacji.
Globalne Zasady Rachunkowości Zarządczej
Uczestnicy programu otrzymają możliwość doskonalenia umiejętności na szczeblu wykonawczym (Certificate in Global Business Services), managerskim (Diploma in Global Business Services) oraz kierowniczym (Advanced Diploma in Global Business Services), przy czym nabór na szkolenia opracowane dla specjalistów wyższego stopnia rozpocznie się w sezonie wiosna/lato 2016 roku. Co więcej, uczestnicy uzyskają dostęp do tzw. centrum wiedzy, w którym znajdą przydatne materiały w postaci studiów przypadku czy wskaźników efektywności udostępnionych przez Instytut CIMA, Grupę Hackett i inne organizacje. Platforma zaoferuje użytkownikom wsparcie poprzez możliwość kształcenia ustawicznego i egzaminów, z dodatkowymi źródłami szkoleniowymi pojawiającymi się po ukończeniu poszczególnych etapów nauki.
Kredyty na nowe technologie i premia technologiczna
- Globalna branża usług dla biznesu ulega transformacji. Organizacje zmierzają w stronę bardziej zintegrowanego podejścia do sektora usług, kładąc nacisk na umiejętności poparte wiedzą z zakresu strategicznego myślenia, analizy, modelowania danych, funkcji personalnej czy zarządzania zmianą. Nasz nowy program został stworzony z myślą o udzieleniu wsparcia obecnym i przyszłym liderom, którzy muszą odnaleźć się pośród gwałtownych zmian zachodzących w sektorze i jednocześnie pomóc swoim podwładnym w rozwijaniu odpowiednich kompetencji i poszerzaniu wiedzy determinującej osiągnięcie biznesowego sukcesu – komentuje Jakub Bejnarowicz, Szef CIMA w Europie Środkowo-Wschodniej.
Polecamy: IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
Szereg oferowanych kursów ma także na celu szybsze dostrzeganie talentów i pracowników o najlepszej efektywności, a zarazem utrzymanie ich w firmie. Program zapewnia wyjątkową szansę na rozwój oraz mobilność zawodową.
- Do tej porty globalne centra usług i ich pracownicy mieli trudności z całkowitym wykorzystaniem swojego potencjału. Jednym z powodów tej sytuacji był brak odpowiednich szkoleń oraz możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Partnerstwo z The Hackett Group pozwoliło nam opracować pierwszy i jedyny program kształcenia ustawicznego dla sektora nowoczesnych usług biznesowych, który pomoże specjalistom osiągnąć i zachować światowy poziom efektywności i oferowanych świadczeń – dodaje Jakub Bejnarowicz.
Jak specjaliści rachunkowości zarządczej funkcjonują w swoich organizacjach
Koordynacją projektu zajmuje się powołana przez Instytut CIMA i Grupę Hackett organizacja zawodowa – Association of Certified Global Business Services Professionals (ACGBSP). Jej działalność opiera się na systemie certyfikacji i rozwoju zawodowego CIMA oraz na najlepszych praktykach z obszaru nowoczesnych usług dla biznesu, propagowanych przez The Hackett Group.
Więcej informacji dostępne pod adresem http://www.cimaglobal.com/gbs.
Podyskutuj o tym na naszym FORUM
REKLAMA
REKLAMA
- Czytaj artykuły
- Rozwiązuj testy
- Zdobądź certyfikat