REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Narodowa Loteria Paragonowa - jak wziąć udział, jak zarejestrować paragon

Narodowa Loteria Paragonowa - jak wziąć udział, jak zarejestrować paragon
Narodowa Loteria Paragonowa - jak wziąć udział, jak zarejestrować paragon

REKLAMA

REKLAMA

1 października 2015 r. wystartowała Narodowa Loteria Paragonowa. Od tego dnia można już zbierać paragony na co najmniej 10 zł, które wezmą udział w losowaniu nagród, w tym samochodów, tabletów i laptopów. Paragony te trzeba rejestrować na stronie https://loteriaparagonowa.gov.pl. Najbliższe losowanie 16 listopada 2015 r.

PIT-Y 2015 (książka + CD)

REKLAMA

REKLAMA

Autopromocja

Zasady Narodowej Loterii Paragonowej

1. Zrób jednorazowo zakupy za min. 10 zł i odbierz paragon fiskalny.

2. Zarejestruj swój paragon fiskalny w miesiącu zakupu, wypełniając formularz na stronie https://loteriaparagonowa.gov.pl i weź udział w loterii.

3. Pamiętaj, aby zachować wszystkie zarejestrowane paragony fiskalne!

REKLAMA

Pobierz bezpłatnego e-booka – Zasiłki rodzinne po zmianach

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Narodowa loteria paragonowa (PDF) – bezpłatny e-book

Zgłoszenia do loterii przyjmowane są od 1.10.2015 r. do 30.09.2016 r.

W loterii można zgłosić dowolną ilość paragonów fiskalnych.

Paragon musi być zgłoszony do loterii w miesiącu zakupu.

Faktury, rachunki i paragony niefiskalne nie biorą udziału w loterii.

Losowania można obejrzeć w TVP Regionalna lub w zakładce "Losowania".

Aby wziąć udział w losowaniu nagrody specjalnej – Opla Insigni, należy w czasie określonym w regulaminie dokonać zakupu za minimum 10 zł w premiowanej branży. Premiowana branża zmienia się co 3 miesiące (w IV kwartale 2015 r. branżą premiowaną jest Fryzjerstwo i pozostałe zabiegi kosmetyczne).

Organizator kontaktuje się ze zwycięzcami drogą telefoniczną lub za pomocą e-maila.

Loteria skierowana jest do osób, które ukończyły 18 lat.

Hasłem do Twojego konta jest pierwszy numer zgłoszenia otrzymany po zarejestrowaniu pierwszego paragonu.

Szczegółowe informacje dostępne są w Regulaminie ».

Posłuchaj komentarza eksperta IFK:

Jak zarejestrować paragon

Zobacz film instruktażowy

Zgłoś swój paragon

Nagrody

Po zakończeniu każdego miesiąca trwania loterii odbywają się dwa losowania nagród:

- losowanie nagród I stopnia (transmisja na żywo w TVP Regionalna), w którym do wygrania jest Opel Astra oraz 2x iPad Air 2,

- losowanie nagród II stopnia (nagranie z losowania publikowane jest na kanale loterii w serwisie You Tube w dniu losowania), w którym do wygrania są 6 x Lenovo Thinkpad oraz 5 x iPad Air 2.

Terminy losowań dostępne są w Kalendarium losowań na stronie loterii. Pierwsze losowanie zaplanowano na 16 listopada 2015 r.

W losowaniu nagrody specjalnej (Opel Insignia), która losowana jest co 3 miesiące, biorą udział tylko paragony potwierdzające zakup w branży premiowanej. Należy jednak pamiętać, ze każdy paragon należy zarejestrować na stronie loterii w miesiącu jego wystawienia. Branże premiowane zmieniają się co 3 miesiące. Aktualnie premiowaną branżą jest Fryzjerstwo i pozostałe zabiegi kosmetyczne.

Opel Insignia

Pojemność silnika 1.6, benzyna, moc 170 KM, 5-cio osobowy, kolor czarnym, felgi aluminiowe, automatyczna klimatyzacja, nawigacja, ABS, ASR, 8 poduszek powietrznych, ubezpieczenie w zakresie pakietów OC i AC na 12 miesięcy opłacone. Nagroda zwolniona z podatku.

Opel Astra

Pojemność silnika 1.6, benzyna, moc 115 KM, 5-cio osobowy, zaawansowany układ kierowniczy, kolor czarny, felgi aluminiowe, klimatyzacja, nawigacja, 6 poduszek powietrznych, ABS, ASR, ubezpieczenie w zakresie pakietów OC i AC na 12 miesięcy opłacone. Nagroda zwolniona z podatku.

Lenovo ThinkPad

Notebook ThinkPad dedykowany jest do aplikacji biurowych oraz graficznych, obsługi e-mail oraz gier. Wyświetlacz 15,6”, 16:9, rozdzielczość 1366x768 pixeli, pamieć 8GB, dysk SSD o pojemności 256 GB, system operacyjny Microsoft Windows 8.1 Professional, program antywirusowy, torba dedykowana, karta z dostępem do Internetu na okres 11 miesięcy w zestawie. Nagroda zwolniona z podatku.

iPad Air 2

Ekran 9,7”, rozdzielczość 2048x1536 pixeli, dotykowa technologia z podświetleniem LED, zintegrowana pamięć flash 64 GB, 3G, waga 444g, interfejs Wi-Fi, słuchawki, etui, karta z dostępem do Internetu na okres 11 miesięcy.
Nagroda zwolniona z podatku.

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Księgowość
PIT-11 od pracodawcy tylko na wniosek pracownika. Ministerstwo Finansów szykuje zmiany w informacjach podatkowych

W dniu 22 grudnia 2025 r. w wykazie prac legislacyjnych Rady Ministrów opublikowane zostały założenia projektu nowelizacji ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych (PIT) oraz ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych (PIT). Ministerstwo Finansów przygotowuje przepisy, których celem ma być zniesienie obowiązku przekazywania z mocy prawa w każdym przypadku imiennych informacji PIT-11, PIT-8C, IFT-1R i IFT- 2R wszystkim podatnikom. Podatnik będzie miał prawo uzyskania tych imiennych informacji, co do zasady, na wniosek złożony płatnikowi lub innemu podmiotowi zobowiązanemu do ich sporządzenia. Zmiany mają wejść w życie 1 stycznia 2027 r. i będą miały zastosowanie do rozliczeń dochodów uzyskanych począwszy od 1 stycznia 2026 r.

Elementarne problemy obowiązkowego KSeF. Podatnicy będą fakturować po staremu?

Podatnicy pod koniec roku czekają DOBREJ NOWINY również dotyczącej podatków: znamy jej treść – idzie o oddalenie (najlepiej na święte nigdy) pomysłu o nazwie obowiązkowy KSeF. Jeśli nie będzie to zrobione formalnie, to zrobią to podatnicy, którzy po prostu będą fakturować po staremu i zawiadomią dostawców (usługodawców), że będą płacić tylko te faktury, które będą im formalnie doręczone w dotychczasowych postaciach; „nie będę grzebał w żadnym KSeFie, bo nie mam na to czasu ani pieniędzy” - pisze prof. dr hab. Witold Modzelewski.

Nowe limity podatkowe dla samochodów firmowych od 2026 r. MF: dotyczą też umów leasingu i najmu zawartych wcześniej, jeżeli auto nie zostało ujęte w ewidencji środków trwałych przed 1 stycznia

Od 1 stycznia 2026 r. zmieniają się limity dotyczące zaliczania do kosztów podatkowych wydatków na samochody firmowe. Ministerstwo Finansów informuje, że te nowe limity mają zastosowanie do umów leasingu i najmu zawartych przed 1 stycznia 2026 r., jeśli charakter tych umów (pod względem wymogów prawa podatkowego), nie pozwala na wprowadzenie pojazdu do ewidencji środków trwałych.

Zwrot VAT do 40 dni po wdrożeniu KSeF. Dlaczego to nie jest dobra wiadomość dla księgowych?

Chociaż wokół wdrożenia KSeF nie przestają narastać wątpliwości, to trzeba uczciwie przyznać, że nowy system przyniesie również wymierne korzyści. Firmy mogą liczyć na rekordowo szybkie zwroty VAT i wreszcie uwolnić się od uciążliwego gromadzenia całych ton papierowej dokumentacji. O ile to ostatnie jest też ulgą dla księgowych, o tyle mechanizm odzyskiwania VAT budzi pewne obawy.

REKLAMA

Potwierdzenie transakcji fakturowanej w KSeF. MF: to dobrowolna opcja. Jakie dokumenty można wydać nabywcy po wystawieniu faktury w KSeF w trybie: ONLINE, OFFLINE i awaryjnym?

W opublikowanym przez Ministerstwo Finansów Podręczniku KSeF 2.0 (część II) jest dokładnie opisana możliwość wydania nabywcy „potwierdzenia transakcji” w przypadkach wystawienia faktury w KSeF w trybie ONLINE, OFFLINE, czy w trybie awaryjnym. Okazuje się, że jest to całkowicie dobrowolna opcja, która nie jest i nie będzie uregulowana przepisami. Do czego więc może służyć to potwierdzenie transakcji i jak je wystawiać?

Reklama dźwignią handlu. A co z podatkami? Jak rozliczyć napis LED zawieszony na budynku?

Czy napis LED zawieszony na budynku ulepsza go? A może stanowi odrębny środek trwały? Odpowiedź na to pytanie ma istotne znaczenia dla prawidłowego przeprowadzenia rozliczeń podatkowych. A co na to organy skarbowe?

Zmiany w podatkach 2026: powrót wyższej składki zdrowotnej, KSeF, JPK_CIT oraz zamrożone progi PIT

Choć głośne zmiany podatkowe ostatecznie nie wejdą w życie w 2026 r., od 1 stycznia zaczynają obowiązywać regulacje, które mogą realnie podnieść obciążenia przedsiębiorców – i to bez zmiany stawek podatkowych. Niższe limity dla aut firmowych, powrót wyższej składki zdrowotnej, KSeF, JPK_CIT oraz zamrożone progi PIT oznaczają dla wielu firm ukryte podwyżki sięgające kilkudziesięciu tysięcy złotych rocznie.

KSeF 2026: państwowa infrastruktura cyfrowa, która zmienia biznes głębiej niż samo fakturowanie

KSeF to nie kolejny obowiązek podatkowy, lecz jedna z największych transformacji cyfrowych polskiej gospodarki. Od 2026 roku system zmieni nie tylko sposób wystawiania faktur, ale całą architekturę zarządzania danymi finansowymi, ryzykiem i płynnością w firmach. Eksperci Ministerstwa Finansów, KAS i rynku IT zgodnie podkreślają: to moment, w którym państwo staje się operatorem infrastruktury biznesowej, a przedsiębiorstwa muszą nauczyć się funkcjonować w czasie rzeczywistym.

REKLAMA

Przelewy bankowe w Święta i Nowy Rok. Kiedy wysłać przelew, by na pewno doszedł przed końcem roku?

Koniec roku obfituje w dużo dni wolnych. Co z przelewami bankowymi wysłanymi w tych dniach dniach? Kiedy najlepiej wysłać przelew, aby dotarł na czas? Czy będą działać płatności natychmiastowe? Warto terminowe płatności zaplanować z wyprzedzeniem.

Aplikacja Podatnika KSeF – jak korzystać z bezpłatnego narzędzia? [Webinar INFORAKADEMII]

Praktyczny webinar „Aplikacja Podatnika KSeF – jak korzystać z bezpłatnego narzędzia?” poprowadzi Tomasz Rzepa, doradca podatkowy i ekspert INFORAKADEMII. Ekspert wyjaśni, jak najefektywniej korzystać z bezpłatnego narzędzia do wystawiania faktur po wejściu w życie obowiązku korzystania z KSeF. Każdy z uczestników webinaru będzie miał możliwość zadania pytań, a po webinarze otrzyma imienny certyfikat.

Zapisz się na newsletter
Chcesz uniknąć błędów? Być na czasie z najnowszymi zmianami w podatkach? Zapisz się na nasz newsletter i otrzymuj rzetelne informacje prosto na swoją skrzynkę.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

REKLAMA