REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Narodowa Loteria Paragonowa - jak wziąć udział, jak zarejestrować paragon

Narodowa Loteria Paragonowa - jak wziąć udział, jak zarejestrować paragon
Narodowa Loteria Paragonowa - jak wziąć udział, jak zarejestrować paragon

REKLAMA

REKLAMA

1 października 2015 r. wystartowała Narodowa Loteria Paragonowa. Od tego dnia można już zbierać paragony na co najmniej 10 zł, które wezmą udział w losowaniu nagród, w tym samochodów, tabletów i laptopów. Paragony te trzeba rejestrować na stronie https://loteriaparagonowa.gov.pl. Najbliższe losowanie 16 listopada 2015 r.

PIT-Y 2015 (książka + CD)

REKLAMA

REKLAMA

Autopromocja

Zasady Narodowej Loterii Paragonowej

1. Zrób jednorazowo zakupy za min. 10 zł i odbierz paragon fiskalny.

2. Zarejestruj swój paragon fiskalny w miesiącu zakupu, wypełniając formularz na stronie https://loteriaparagonowa.gov.pl i weź udział w loterii.

3. Pamiętaj, aby zachować wszystkie zarejestrowane paragony fiskalne!

REKLAMA

Pobierz bezpłatnego e-booka – Zasiłki rodzinne po zmianach

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Narodowa loteria paragonowa (PDF) – bezpłatny e-book

Zgłoszenia do loterii przyjmowane są od 1.10.2015 r. do 30.09.2016 r.

W loterii można zgłosić dowolną ilość paragonów fiskalnych.

Paragon musi być zgłoszony do loterii w miesiącu zakupu.

Faktury, rachunki i paragony niefiskalne nie biorą udziału w loterii.

Losowania można obejrzeć w TVP Regionalna lub w zakładce "Losowania".

Aby wziąć udział w losowaniu nagrody specjalnej – Opla Insigni, należy w czasie określonym w regulaminie dokonać zakupu za minimum 10 zł w premiowanej branży. Premiowana branża zmienia się co 3 miesiące (w IV kwartale 2015 r. branżą premiowaną jest Fryzjerstwo i pozostałe zabiegi kosmetyczne).

Organizator kontaktuje się ze zwycięzcami drogą telefoniczną lub za pomocą e-maila.

Loteria skierowana jest do osób, które ukończyły 18 lat.

Hasłem do Twojego konta jest pierwszy numer zgłoszenia otrzymany po zarejestrowaniu pierwszego paragonu.

Szczegółowe informacje dostępne są w Regulaminie ».

Posłuchaj komentarza eksperta IFK:

Jak zarejestrować paragon

Zobacz film instruktażowy

Zgłoś swój paragon

Nagrody

Po zakończeniu każdego miesiąca trwania loterii odbywają się dwa losowania nagród:

- losowanie nagród I stopnia (transmisja na żywo w TVP Regionalna), w którym do wygrania jest Opel Astra oraz 2x iPad Air 2,

- losowanie nagród II stopnia (nagranie z losowania publikowane jest na kanale loterii w serwisie You Tube w dniu losowania), w którym do wygrania są 6 x Lenovo Thinkpad oraz 5 x iPad Air 2.

Terminy losowań dostępne są w Kalendarium losowań na stronie loterii. Pierwsze losowanie zaplanowano na 16 listopada 2015 r.

W losowaniu nagrody specjalnej (Opel Insignia), która losowana jest co 3 miesiące, biorą udział tylko paragony potwierdzające zakup w branży premiowanej. Należy jednak pamiętać, ze każdy paragon należy zarejestrować na stronie loterii w miesiącu jego wystawienia. Branże premiowane zmieniają się co 3 miesiące. Aktualnie premiowaną branżą jest Fryzjerstwo i pozostałe zabiegi kosmetyczne.

Opel Insignia

Pojemność silnika 1.6, benzyna, moc 170 KM, 5-cio osobowy, kolor czarnym, felgi aluminiowe, automatyczna klimatyzacja, nawigacja, ABS, ASR, 8 poduszek powietrznych, ubezpieczenie w zakresie pakietów OC i AC na 12 miesięcy opłacone. Nagroda zwolniona z podatku.

Opel Astra

Pojemność silnika 1.6, benzyna, moc 115 KM, 5-cio osobowy, zaawansowany układ kierowniczy, kolor czarny, felgi aluminiowe, klimatyzacja, nawigacja, 6 poduszek powietrznych, ABS, ASR, ubezpieczenie w zakresie pakietów OC i AC na 12 miesięcy opłacone. Nagroda zwolniona z podatku.

Lenovo ThinkPad

Notebook ThinkPad dedykowany jest do aplikacji biurowych oraz graficznych, obsługi e-mail oraz gier. Wyświetlacz 15,6”, 16:9, rozdzielczość 1366x768 pixeli, pamieć 8GB, dysk SSD o pojemności 256 GB, system operacyjny Microsoft Windows 8.1 Professional, program antywirusowy, torba dedykowana, karta z dostępem do Internetu na okres 11 miesięcy w zestawie. Nagroda zwolniona z podatku.

iPad Air 2

Ekran 9,7”, rozdzielczość 2048x1536 pixeli, dotykowa technologia z podświetleniem LED, zintegrowana pamięć flash 64 GB, 3G, waga 444g, interfejs Wi-Fi, słuchawki, etui, karta z dostępem do Internetu na okres 11 miesięcy.
Nagroda zwolniona z podatku.

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Księgowość
Czy podatek od pustostanów jest zgodny z prawem? Kiedy gmina może stosować do niezamieszkałego mieszkania wyższą stawkę podatku od nieruchomości?

W Polsce coraz częściej zwraca się uwagę na sytuację, w której mieszkania lub domy pozostają dłuższy czas puste, niezamieszkałe, niesprzedane albo niewynajmowane. W warunkach mocno napiętego rynku mieszkaniowego budzi to poważne pytania o gospodarowanie zasobem mieszkań i o sprawiedliwość obciążeń podatkowych. Właściciele, którzy kupują lokale jako inwestycję, nie wprowadzają ich na rynek najmu ani nie przeznaczają do zamieszkania, lecz trzymają je w nadziei na wzrost wartości. Samorządy coraz częściej zastanawiają się, czy nie powinno się wprowadzić narzędzi fiskalnych, które skłoniłyby właścicieli do aktywnego wykorzystania nieruchomości albo poniesienia wyższego podatku.

To workflow, a nie KSeF, ochroni firmę przed błędami i próbami oszustw. Jak prawidłowo zorganizować pracę i obieg dokumentów w firmie od lutego 2026 roku?

Wprowadzenie Krajowego Systemu e-Faktur to jedna z największych zmian w polskim systemie podatkowym od lat. KSeF nie jest kolejnym kanałem przesyłania faktur, ale całkowicie nowym modelem ich funkcjonowania: od wystawienia, przez doręczenie, aż po obieg i archiwizację.W praktyce oznacza to, że organizacje, które chcą przejść tę zmianę sprawnie i bez chaosu, muszą uporządkować workflow – czyli sposób, w jaki faktura wędruje przez firmę. Z doświadczeń AMODIT wynika, że firmy, które zaczynają od uporządkowania procesów, znacznie szybciej adaptują się do realiów KSeF i popełniają mniej błędów. Poniżej przedstawiamy najważniejsze obszary, które powinny zostać uwzględnione.

Ulga mieszkaniowa w PIT ograniczona tylko do jednej nieruchomości. Od kiedy? Co wynika z projektu nowelizacji

Minister Finansów i Gospodarki zamierza istotnie ograniczyć ulgę mieszkaniową w podatku dochodowym od osób fizycznych. Na czym mają polegać te zmiany? W skrócie nie będzie mogła skorzystać z ulgi mieszkaniowej osoba, która jest właścicielem lub współwłaścicielem więcej niż 1 mieszkania. Gotowy jest już projekt nowelizacji ustawy o PIT w tej sprawie ale trudno się spodziewać, że wejdzie w życie od nowego roku, bo projekt jest jeszcze na etapie rządowych prac legislacyjnych. A zgodnie z utrwalonym orzecznictwem Trybunał Konstytucyjny okres minimalny vacatio legis w przypadku podatku PIT nie powinien być krótszy niż jeden miesiąc. Zwłaszcza jeżeli dotyczy zmian niekorzystnych dla podatników jak ta. Czyli zmiany w podatku PIT na przyszły rok można wprowadzić tylko wtedy, gdy nowelizacja została opublikowana w Dzienniku Ustaw przed końcem listopada poprzedniego roku.

Po przekroczeniu 30-krotnosci i zwrocie pracownikowi składek należy przeliczyć i wyrównać zasiłek

Przekroczenie rocznej podstawy wymiaru składek ZUS może znacząco wpłynąć na prawidłowe ustalenie podstawy zasiłków chorobowych, opiekuńczych czy macierzyńskich. Wielu pracodawców nie zdaje sobie sprawy, że po korekcie składek konieczne jest również przeliczenie podstawy zasiłkowej i wypłacenie wyrównania. Ekspertka Stowarzyszenia Księgowych w Polsce wyjaśnia, kiedy powstaje taki obowiązek i jak prawidłowo go obliczyć.

REKLAMA

Darmowe e-wydanie czasopisma Biuletyn VAT: Wszystko, co ważne na temat KSeF i VAT 2026

Nadchodzą ogromne zmiany w rozliczeniach podatkowych. KSeF i VAT 26 to tematy, które już dziś warto zrozumieć i poznać, aby bez stresu przygotować się na nowe obowiązki. Pobierz DARMOWE e-wydanie czasopisma Biuletyn VAT i dowiedz się wszystkiego, co ważne na temat KSeF i VAT 2026.

Wielkie narodowe testowanie KSeF na żywym organizmie podatników od lutego 2026 r. Ekspert: To trochę jak skok na bungee ale lina jest dopinana w locie

Eksperci zauważają, że udostępniona przez Ministerstwo Finansów Aplikacja Podatnika KSeF 2.0 zawiera istotne niezgodności z dokumentacją i podręcznikami. To oznacza, że 1 lutego 2026 r. najwięksi podatnicy (jako wystawiający faktury w KSeF) i pozostali (jako odbierający faktury w KSeF) będą musieli pierwszy raz zetknąć się z finalną wersją tego systemu. Ponadto cały czas brakuje najważniejszego rozporządzenia w sprawie zasad korzystania z KSeF. Pojawiają się też wątpliwości co do zgodności polskich przepisów dot. KSeF z przepisami unijnymi. Wniosek - zdaniem wielu ekspertów - jest jeden: nie jesteśmy gotowi na wdrożenie obowiązkowego modelu KSeF w ustalonych wcześniej terminach.

Zmiany w ksh w 2026 r. Koniec z podziałem na akcje imienne i na okaziciela, przedłużenie mocy dowodowej papierowych akcji i inne nowości

W dniu 26 listopada 2026 r. Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji Kodeksu spółek handlowych (ksh) oraz niektórych innych ustaw, przedłożony przez Ministra Sprawiedliwości. Nowe przepisy mają wzmocnić ochronę akcjonariuszy i uczestników rynku kapitałowego. Chodzi m.in. o poprawę przejrzystości i dostępności informacji o firmach prowadzących rejestry akcjonariuszy spółek niepublicznych, czyli takich, które nie są notowane na giełdzie. Projekt przewiduje zwiększenie i uporządkowanie obowiązków informacyjnych spółek oraz instytucji, które prowadzą rejestr akcjonariuszy. Dzięki temu obieg informacji o akcjach stanie się bardziej czytelny, bezpieczny i przewidywalny. Skutkiem nowelizacji będzie też rezygnacja z dotychczasowej klasyfikacji akcji na akcje imienne i na okaziciela. Nowe przepisy mają wejść w życie po dwunastu miesiącach od ogłoszenia w Dzienniku Ustaw, z wyjątkiem niektórych przepisów, które zaczną obowiązywać 28 lutego 2026 roku.

KSeF: problemy przy stosowaniu nowych przepisów w branży transportowej. Co zmieni e-Faktura w formacie XML?

KSeF wchodzi w życie 1 lutego 2026 r. dla firm, które w roku 2024 odnotowały sprzedaż powyżej 200 mln zł (z VAT). Firmy transportowe będą musiały między innymi zrezygnować z dotychczasowych standardów branżowych i przyzwyczajeń w zakresie rozliczeń. Co zmieni e-Faktura w formacie XML?

REKLAMA

Darowizna z zagranicy a podatek w Polsce? Skarbówka zaskakuje nową interpretacją i wyjaśnia, co z darowizną od rodziców z Japonii

Dlaczego sprawa zagranicznej darowizny od rodziców budzi tyle emocji – i co dokładnie odpowiedziała skarbówka w sytuacji, gdy darowizna trafia na konto w Japonii, a obdarowana przebywa w Polsce na podstawie pobytu czasowego.

1/3 przedsiębiorców nie zna żadnego języka obcego. Najgorzej jest w mikrofirmach i rolnictwie. Wykształcenie czy doświadczenie - co bardziej pomaga w biznesie?

W świecie zglobalizowanych gospodarek, w którym firmy konkurują i współpracują ponad granicami, znajomość języków obcych jest jedną z kluczowych kompetencji osób zarządzających biznesem. Tymczasem w praktyce bywa z tym różnie. Raport EFL „Wykształcenie czy doświadczenie? Co pomaga w biznesie. Pod lupą” pokazuje, że choć 63% przedsiębiorców w Polsce zna przynajmniej jeden język obcy, to co trzeci nie może wpisać tej umiejętności w swoim CV. Najgorzej sytuacja wygląda w najmniejszych firmach, gdzie językiem obcym posługuje się tylko 37% właścicieli. W średnich firmach ten odsetek jest zdecydowanie wyższy i wynosi 92%. Różnice widoczne są również między branżami: od 84% prezesów firm produkcyjnych mówiących komunikatywnie w języku obcym, po zaledwie 29% w rolnictwie.

Zapisz się na newsletter
Chcesz uniknąć błędów? Być na czasie z najnowszymi zmianami w podatkach? Zapisz się na nasz newsletter i otrzymuj rzetelne informacje prosto na swoją skrzynkę.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

REKLAMA