| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Księgowość > Podatki > VAT > Kasy fiskalne > Nie tylko paragon może być podstawą zwrotu lub reklamacji towaru

Nie tylko paragon może być podstawą zwrotu lub reklamacji towaru

Zwrot towaru przez kupującego lub uznanie reklamacji wiąże się dla sprzedawcy z koniecznością korekty sprzedaży zaewidencjonowanej wcześniej za pomocą kasy rejestrującej. Brak możliwości wystawienia korekty do paragonu fiskalnego nie uniemożliwia korekty sprzedaży. W tym celu należy prowadzić osobną ewidencję zwrotu towarów i uznanych reklamacji. Do ewidencji należy dołączać dokument potwierdzający dokonanie sprzedaży, czyli najczęściej paragon fiskalny. Nie jest jednak jedyny sposób potwierdzenia nabycia towaru lub usługi.


◀ powrót do artykułu

Nie tylko paragon może być podstawą zwrotu lub reklamacji towaru / Fot. Fotolia

Narzędzia księgowego

POLECANE

WYWIADY

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Jednolity Plik Kontolny

Eksperci portalu infor.pl

Autotesto

Autotesto to pierwsza w Polsce Sieć Niezależnych Ekspertów Samochodowych

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »