| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Księgowość > Rachunkowość > Sprawozdawczość > Jak poprawnie ująć w bilansie gwarancje bankowe

Jak poprawnie ująć w bilansie gwarancje bankowe

Bank, udzielając gwarancji na wykonane roboty, zamraża pewną kwotę na lokacie, którą zwolni dopiero po upływie gwarancji. Zazwyczaj jest to okres trzech, pięciu lat. Firma zakłada w tym celu odrębne konto w tym banku. Czy w bilansie zdeponowane kwoty należy ująć jako lokaty długoterminowe, które stanowią zabezpieczenie zobowiązań gwarancyjnych?


◀ powrót do artykułu

źródło: inforCMS

Narzędzia księgowego

POLECANE

WYWIADY

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Jednolity Plik Kontrolny

Eksperci portalu infor.pl

Bożena Roczniak

• Prezes Zarządu HR Development Sp. z o.o., Senior Konsultant z ponad 13-letnim doświadczeniem • Doktor nauk medycznych • Zrealizowała kilkadziesiąt projektów z zakresu rozwoju kompetencji menadżerskich • Zrealizowała kilkadziesiąt coachingów indywidualnych dla kadry menadżerskiej wyższego szczebla • Licencjonowany praktyk: Insights Discovery, MBTI (Mayers-Briggs Type Indicator), Thomas International • Certyfikowany coach ICC • Autorka kilku adaptacji narzędzi psychometrycznych i kwestionariuszy.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od ksiegowosc.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK