| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Księgowość > Aktualności > Przedsiębiorcy ocenili urzędy skarbowe

Przedsiębiorcy ocenili urzędy skarbowe

Zakończyła się VII edycja konkursu "Urząd Skarbowy Przyjazny Przedsiębiorcy" organizowanego przez Business Centre Club we współpracy z Ministerstwem Finansów.

W dniu 29 czerwca poznaliśmy urzędy najlepiej ocenione przez przedsiębiorców, które odebrały wyróżnienia podczas ogólnopolskiej uroczystości podsumowującej przebieg konkursu. W sumie nagrodzonych zostało 69 urzędów skarbowych, w tym najwięcej, aż 13 urzędów z terenu województwa mazowieckiego:

- Urząd Skarbowy w Ciechanowie,

- Urząd Skarbowy w Ostrołęce,

- Urząd Skarbowy w Makowie Mazowieckim,

- Urząd Skarbowy w Płocku,

- Urząd Skarbowy w Legionowie,

- Urząd Skarbowy w Kozienicach,

- Urząd Skarbowy w Lipsku,

- Urząd Skarbowy w Piasecznie,

- III Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu,

- Urząd Skarbowy Warszawa - Wola,

- Urząd Skarbowy Warszawa - Mokotów,

- Urząd Skarbowy Warszawa - Targówek,

- Urząd Skarbowy Warszawa - Bielany.

Pełna lista laureatów konkursu na stronie: Business Centre Club

Przedsiębiorcy zrzeszeni w Business Centre Club oceniali urzędy skarbowe, biorąc pod uwagę m.in. jakość obsługi podatnika oraz łatwość komunikacji i kompetencje pracowników urzędu. Wyróżnionym urzędom przyznano tytuł "Urzędu Skarbowego Przyjaznego Przedsiębiorcy".

Pierwsza edycja konkursu odbyła się w 2003 roku, wyróżniono wtedy 52 urzędy skarbowe. W ubiegłorocznej edycji wyróżnionych zostało 66 urzędów.

Tytuł „Urząd Skarbowy Przyjazny Przedsiębiorcy" jest wyróżnieniem od przedsiębiorców dla urzędów skarbowych i ich pracowników. Konkurs ten wyłania najlepiej funkcjonujące, zdaniem przedsiębiorców, urzędy skarbowe. Ocenianie są one na podstawie punktów przyznawanych przez przedsiębiorców w ankiecie konkursowej. Laureaci konkursu mają prawo używania tytułu "Urząd Skarbowy Przyjazny Przedsiębiorcy" do czasu rozstrzygnięcia następnej edycji konkursu.

Celem konkursu jest promowanie wysokich standardów obsługi klienta, utrzymywanych przez wyróżnione urzędy oraz tworzenie między administracją skarbową a przedsiębiorcą relacji charakteryzujących się wzajemną życzliwością i profesjonalizmem.

reklama

Narzędzia księgowego

POLECANE

WYWIADY

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Jednolity Plik Kontolny

Eksperci portalu infor.pl

Blog Księgowy

Piszemy o finansach i podatkach

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »