| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Księgowość > Aktualności > ARiMR: są jeszcze środki na działaność pozarolniczą

ARiMR: są jeszcze środki na działaność pozarolniczą

Jeszcze w 11 województwach rolnicy mogą starać się o pieniądze na uruchomienie działalności pozarolniczej. Taka pomoc przewidziana jest w Programie Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Na 2009 rok jest na ten cel ponad 370 mln zł - poinformowało biuro prasowe Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.

 

 

Agencja przyjmuje wnioski od kwietnia br. W pięciu województwach limit środków został już wyczerpany. Są to województwa: wielkopolskie, pomorskie, zachodniopomorskie, warmińsko-mazurskie oraz lubuskie. Najmniejsze zainteresowaniem tym programem jest w woj. łódzkim, świętokrzyskim i lubuskim.

Na jedno przedsięwzięcie Agencja może przyznać do 100 tys. zł. Pieniądze można przeznaczyć np. na założenie warsztatu, uruchomienia sklepu, zakładu fryzjerskiego, usługi turystyczne czy na doradztwo. Najwięcej osób stara się jednak o środki na założenie przedszkola - poinformowała Patrycja Ciecierska z biura prasowego ARiMR.

Do końca ubiegłego tygodnia ARiMR przyjęła 2695 wniosków, wyczerpują one w ponad 59 procentach krajowy limit środków.

O największe dofinansowanie w przeliczeniu na jeden wniosek ubiegają się mieszkańcy wsi z województw: wielkopolskiego - 90,3 tys. zł, zachodniopomorskiego - 86,5 tys. zł oraz mazowieckiego i warmińsko-mazurskiego - po ok. 84,5 tys. zł.

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia księgowego

POLECANE

WYWIADY

reklama

Ostatnio na forum

Jednolity Plik Kontolny

Eksperci portalu infor.pl

Joanna Kotzian

Absolwentka Filologii polskiej na Uniwersytecie Jagiellońskim i Zarządzania mediami w Wyższej Szkole Biznesu – National Louis University. Tematyką HR i komunikacji zajmuje się od 2000 r., a od 2008 r. współpracuje z klientami w obszarze employer brandingu. Kieruje projektami badań wizerunku, w tym identyfikacji EVP, tworzy i realizuje strategie wizerunkowe dla dużych firm polskich i międzynarodowych. Wspiera procesy komunikacji w trakcie zmian organizacyjnych. W ramach Bernard Hodes Global Network współpracuje z ekspertami employer brandingu na całym świecie. Interesuje się różnymi obliczami różnorodności i prowadzi badania na temat wpływu diversity na wizerunek pracodawcy. Jest doświadczonym prelegentem, autorką wielu publikacji z dziedziny employer brandingu, komunikacji, HR i rynku pracy.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »