| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Księgowość > ZUS i kadry > Zatrudnianie i zwalnianie > Praca w Wielkiej Brytanii – jak ją uzyskać, jak rozliczać?

Praca w Wielkiej Brytanii – jak ją uzyskać, jak rozliczać?

Polacy mimo kryzysu gospodarczego w całej Europie ciągle myślą o emigranci zarobkowej. Po wstąpieniu do Unii Europejskiej zaobserwowano boom emigracyjny. Wśród młodych, wykształconych Polaków większość zdecydowała się zaryzykować i wyjechać z Ojczyzny w poszukiwaniu lepszego jutra. Mimo upływu lat, od wejścia do strefy UE niesłabnącą popularnością cieszy się Wielka Brytania. Jak starać się o pracę w Wielkiej Brytanii? Jak rozliczać osiągnięte tam dochody?


◀ powrót do artykułu

źródło: Fotolia

Praca w Wielkiej Brytanii – jak ją uzyskać, jak rozliczać? / Fot. Fotolia

Narzędzia księgowego

POLECANE

WYWIADY

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Jednolity Plik Kontolny

Eksperci portalu infor.pl

Ligęzowscy & Partnerzy. Adwokaci i Radcowie Prawni Spółka Partnerska.

Kompleksowa obsługa prawna na rzecz przedsiębiorców i klientów indywiduwalnych

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »