REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Branża e-commerce a bezpieczeństwo podatkowe - spotkanie w Warszawie

Accace Polska
Accace to zespół doświadczonych ekspertów oferujących kompleksową obsługę prawną, profesjonalne usługi doradztwa podatkowego, doradztwa transakcyjnego oraz nowoczesny outsourcing księgowości, kadr i płac.
Branża e-commerce a bezpieczeństwo podatkowe - spotkanie w Warszawie 15 listopada 2018 r.
Branża e-commerce a bezpieczeństwo podatkowe - spotkanie w Warszawie 15 listopada 2018 r.

REKLAMA

REKLAMA

Accace Polska zaprasza na bezpłatne spotkanie, na którym zostaną przedstawione najważniejsze praktyczne aspekty regulacji podatkowych dotyczących działalności w sektorze e-commerce. Spotkanie odbędzie się 15 listopada 2018 r. (godz. 11-13 - rejestracja od 10:30) w Warszawie, w siedzibie Accace przy ul. Cybernetyki 10 (NEOPARK bud. A). Portal infor.pl jest patronem medialnym tego wydarzenia.

ZAKRES TEMATYCZNY

Zapraszamy osoby zainteresowane usługami, handlem i wszelkimi transakcjami realizowanymi za pośrednictwem internetu. W trakcie naszego spotkania omówimy praktyczne aspekty regulacji podatkowych dotyczących działalności w sektorze e-commerce. Nasi eksperci wyjaśnią funkcjonowanie przepisów, ich wpływ na działalność podatników oraz plany legislacyjne dotyczące tej branży. Jednym z elementów naszego spotkania będzie również omówienie najistotniejszych ryzyk podatkowych, ich wpływu na codzienną działalność oraz metodologię zarządzania nimi.

REKLAMA

Autopromocja

W trakcie spotkania zostaną poruszone kwestie dotyczące m.in.:

  • Rozliczanie sprzedaży e-commerce;
  • Regulacje wprowadzone w 2018 r. i planowane zmiany istotne dla branży e-commerce;
  • Podatnik w internecie – najistotniejsze regulacje;
  • Orzecznictwo, interpretacje podatkowe;
  • Dyskusja.

Mamy nadzieję, że przekazana przez nas wiedza i doświadczenie pomogą Państwu lepiej zrozumieć branżę e-commerce.

Na spotkanie zapraszamy w szczególności pracowników działów finansowych, księgowych, przedsiębiorców oraz członków organów zarządzających Spółek.

Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Infor.pl.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Formularz zgłoszeniowy

PRELEGENCI

Piotr Zając
Tax Advisor | Tax Director, Accace

Piotr Zając jest Doradcą Podatkowym, Dyrektorem Działu Doradztwa Podatkowego w Accace. Jego specjalizacja obejmuje sektor nieruchomości zarówno w zakresie mieszkaniowym, jak i komercyjnym. Piotr posiada również bardzo szerokie doświadczenie w obszarze transakcyjnym oraz due diligence. Istotnym obszarem specjalizacji Piotra jest doradztwo w zakresie transakcji z podmiotami powiązanymi oraz dokumentacja cen transferowych (transfer pricing). Jest autorem licznych publikacji oraz wykładowcą i trenerem na szkoleniach i warsztatach organizowanych dla klientów.

Katarzyna Rogowska
Tax Advisor | Senior Tax Consultant, Accace

Katarzyna Rogowska jest doradcą podatkowym przy Mazowieckim Oddziale Krajowej Izby Doradców podatkowych. Doświadczenie zawodowe zdobywała współpracując z jedną z krakowskich firm doradczych, a także z renomowaną łódzką kancelarią prawno-podatkową. W ramach codziennego wsparcia dla przedsiębiorców w ich działalności businessowej zajmowała się zagadnieniami związanymi przede wszystkim z podatkami PIT oraz VAT, w tym reprezentując klientów w kontaktach z organami podatkowymi, organami kontroli skarbowej oraz w postępowaniach sądowo-administracyjnych. Jest absolwentką Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego.

REJESTRACJA

Bardzo prosimy o przesyłanie zgłoszeń poprzez wysłanie wypełnionego formularza i akceptację warunków uczestnictwa.

Warunki uczestnictwa

*Uczestnictwo w spotkaniu jest bezpłatne. Organizator zastrzega sobie prawo odmowy uczestnictwa bez podawania przyczyny.

Accace-Regulamin-Spotkan-Wydarzenia

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: Accace

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code
Podatek PIT - część 2
certificate
Jak zdobyć Certyfikat:
  • Czytaj artykuły
  • Rozwiązuj testy
  • Zdobądź certyfikat
1/9
Są kosztem uzyskania przychodu:
koszty reprezentacji, w szczególności poniesione na usługi gastronomiczne, zakup żywności oraz napojów, w tym alkoholowych
udzielone pożyczki, w tym stracone pożyczki
wydatki na wystrój wnętrza biurowego nie będące wydatkami reprezentacyjnymi
wpłaty dokonywane do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie o pracowniczych planach kapitałowych – od nagród i premii wypłaconych z dochodu po opodatkowaniu podatkiem dochodowym
Następne
Księgowość
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Pracownik może czasem nie wykonywać pracy i zachować prawo do wynagrodzenia. W jakich przypadkach?

Wynagrodzenie jest – co do zasady - świadczeniem przysługującym w zamian za świadczoną przez pracownika pracę (czyli wynagrodzenie przysługuje za pracę wykonaną). Za czas niewykonywania pracy pracownik ma prawo do wynagrodzenia, jeżeli wynika to z przepisów prawa pracy.

Zmiana zasad wysyłania pocztą pism (urzędowych, podatkowych, sądowych) z zachowaniem terminu. Łatwiej będzie też uzyskać oprocentowanie nadpłat

Do Sejmu trafił już rządowy projekt nowelizacji Ordynacji podatkowej i kilku innych ustaw, który ma na celu dostosowania polskiego prawa do dwóch wyroków Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE). Nowe przepisy przewidują, że m.in. w procedurze podatkowej, administracyjnej, cywilnej, można będzie nadać pismo (z zachowaniem terminu) do urzędu u dowolnego operatora pocztowego, a nie jak do tej pory tylko za pośrednictwem Poczty Polskiej. Zmienione omawianą nowelizacją przepisy zapewnią też oprocentowanie nadpłat powstałych w wyniku orzeczeń TSUE lub TK za okres od dnia powstania nadpłaty do dnia jej zwrotu, niezależnie od czasu złożenia wniosku o zwrot nadpłaty.

Bałagan w dokumentach firmy? Sprawdź, jak skutecznie nad nimi zapanować

Papierowy bałagan w dokumentacji firmowej. Dlaczego tradycyjne przechowywanie dokumentów sprawia tyle problemów? Co musisz wiedzieć, aby to zmienić?

Ile wyniesie rata kredytu po obniżce stóp procentowych o 0,5 pp, 0,75 pp, 1 pp.? Jak wzrośnie zdolność kredytowa? Stopy NBP spadną dopiero w II połowie 2025 r.?

Rada Polityki Pieniężnej na posiedzeniu w dniach 15-16 stycznia 2024 r. utrzymała wszystkie stopy procentowe NBP na niezmienionym poziomie. RPP nie zmieniła poziomu stóp procentowych w styczniu 2025 r. Rankomat.pl zwraca jednak uwagę, że jest szansa na to, że w 2025 roku (raczej w II połowie) stopy spadną o 0,75 p.p. (punkt procentowy). To wywołałoby spadek raty przeciętnego kredytu o 196 zł i wzrost zdolności kredytowej. Okazuje się, że bankach obniżki już się zaczęły i to nie tylko w przypadku lokat, ale również kredytów. Jak wynika z danych NBP, średnie oprocentowanie lokat założonych w listopadzie (najnowsze dostępne dane) spadło poniżej 4% po raz pierwszy od maja 2022 r. Średnie oprocentowanie kredytów hipotecznych również było najniższe od maja 2022 r. i wyniosło 7,35%. Zauważalnie staniały nawet kredyty konsumpcyjne, których RRSO po raz pierwszy od grudnia 2021 r. spadło poniżej 13%.

REKLAMA

E-akta osobowe pracowników: co muszą zawierać i jak je prowadzić?

Elektroniczna forma akt osobowych, czyli e-akta, staje się coraz bardziej popularna, oferując wygodę, efektywność i oszczędność czasu. Ale czym właściwie są e-akta osobowe pracowników i jak je prawidłowo prowadzić?

Procedura VAT-OSS – na czym polega, jak stosować i dlaczego warto. Jak wypełnić zgłoszenie VIU-R

Wprowadzenie procedury VAT-OSS (One Stop Shop – co można przetłumaczyć jako: Sklep w jednym miejscu), to istotne uproszczenie rozliczeń podatkowych dla firm prowadzących działalność transgraniczną w Unii Europejskiej. Procedura ta umożliwia przedsiębiorcom rozliczać w jednym miejscu podatek VAT z tytułu sprzedaży towarów i usług na rzecz konsumentów w innych krajach UE. Pozwala to na uniknięcie skomplikowanych procesów rejestracji i rozliczeń w każdym państwie członkowskim oddzielnie.

Automatyzacja i sztuczna inteligencja w księgowości: przykłady konkretnych zastosowań. System wykryje oszusta i fałszywego dostawcę

Automatyzacja procesów finansowych (w tym zastosowanie sztucznej inteligencji) już teraz pomaga przedsiębiorcom oszczędzać czas, redukować koszty oraz minimalizuje ryzyko błędów. I choć jej korzyści odkrywają głównie najwięksi rynkowi gracze, wkrótce te narzędzia mogą stać się niezbędnym elementem każdej firmy, chociażby ze względu na ich nieocenioną pomoc w wykrywaniu cyberoszustw. O tym, dlaczego automatyzacja w księgowości jest niezbędna, mówi Marzena Janta-Lipińska, ekspertka ds. podatków, specjalizująca się w księgowości zewnętrznej i propagatorka nowoczesnych, elastycznych rozwiązań z zakresu usług operacyjnych, zgodności z przepisami i sprawozdawczości.

Świetna wiadomość dla podatników. Chodzi o odsetki z urzędu skarbowego

Odsetki od nadpłat podatkowych będą naliczane już od dnia ich powstania aż do momentu zwrotu – taką zmianę przewiduje projekt nowelizacji ordynacji podatkowej przyjęty przez rząd. Co jeszcze ulegnie zmianie?

REKLAMA

Podatek od nieruchomości w 2025 r. Budynek i budowla inaczej definiowane, przesunięcie złożenia deklaracji DN-1 i inna stawka dla garaży

Budynek i budowla zmieniły od początku 2025 r. swoje definicje w podatku od nieruchomości.  Do tej pory podatnicy posługiwali się uregulowaniami pochodzącymi z prawa budowlanego, dlatego wprowadzenie przepisów regulujących te kwestie bezpośrednio w przepisach podatkowych to spora zmiana. Sprawdzamy, w jaki sposób wpłynie ona na obowiązki podatkowe polskich przedsiębiorców. 

Tsunami zmian podatkowych – kto ucierpi najbardziej?

Rok 2025 przynosi kolejną falę zmian podatkowych, które dotkną zarówno najmniejszych przedsiębiorców, jak i największe firmy. Eksperci alarmują, że brak stabilności prawa zagraża inwestycjom w Polsce, a wprowadzenie nowych przepisów w pośpiechu prowadzi do kosztownych błędów. Czy czeka nas poprawa w zakresie przewidywalności i uproszczenia systemu fiskalnego?

REKLAMA