| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Księgowość > Podatki > VAT i akcyza > Jak należy rozliczyć sprzedaż usług reklamowych

Jak należy rozliczyć sprzedaż usług reklamowych

Niemiecka firma zarejestrowana dla potrzeb VAT w Polsce wykonała w październiku 2008 r. usługi reklamowe dla polskiej spółki. Niemiecka firma zamierza udokumentować transakcję polską fakturą VAT. Na kim ciąży obowiązek zapłaty VAT? Jak powinna wyglądać faktura wystawiona przez niemiecką firmę?

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia księgowego

POLECANE

WYWIADY

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Jednolity Plik Kontolny

Eksperci portalu infor.pl

RynekPierwotny.pl

Portal internetowy poświęcony nowym nieruchomościom

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od ksiegowosc.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK