Gmina, korzystając ze środków zgromadzonych w Zakładowym Funduszu Świadczeń Socjalnych, może zorganizować wycieczkę dla swoich pracowników. Pracownicy niekiedy mogą pokryć część powstałych w związku z tym kosztów. Czy w takim wypadku gmina będzie miała obowiązek naliczyć podatek VAT od czynności dotyczących organizacji wycieczki?
◀ powrót do artykułu |
źródło: inforCMS
Naliczanie podatku VAT od wycieczki dla pracowników urzędu gminy?
Debata o zawodzie księgowego – z udziałem przedstawicieli Stowarzyszenia Księgowych w Polsce
Eksperci Ministerstwa Finansów odpowiadają na pytania dot. JPK_VAT
Doświadczony manager i profesjonalistka z dziedziny ekonomii zdrowia, specjalizująca się w analizie biznesowej, w tym w kontroli zarządczej w placówkach medycznych, ze szczególnym uwzględnieniem kontrolingu i analizy finansowej szpitala oraz w analityce rynku farmaceutycznego i analizach refundacyjnych.
Zostań ekspertem portalu Infor.pl »