| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Księgowość > Podatki > VAT > Zakres opodatkowania > Wycieczka dla pracowników urzędu gminy – czy podlega VAT?

Wycieczka dla pracowników urzędu gminy – czy podlega VAT?

Gmina, korzystając ze środków zgromadzonych w Zakładowym Funduszu Świadczeń Socjalnych, może zorganizować wycieczkę dla swoich pracowników. Pracownicy niekiedy mogą pokryć część powstałych w związku z tym kosztów. Czy w takim wypadku gmina będzie miała obowiązek naliczyć podatek VAT od czynności dotyczących organizacji wycieczki?


◀ powrót do artykułu

źródło: inforCMS

Naliczanie podatku VAT od wycieczki dla pracowników urzędu gminy?

Narzędzia księgowego

POLECANE

WYWIADY

reklama

Ostatnio na forum

Jednolity Plik Kontolny

Eksperci portalu infor.pl

Waldemar Żuchowski

Doradca podatkowy

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »