REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Pierwsze biuro księgowe we franczyzie otwarte

Pierwsze biuro księgowe we franczyzie otwarte. /fot. Fotolia
Pierwsze biuro księgowe we franczyzie otwarte. /fot. Fotolia

REKLAMA

REKLAMA

Tax Care otworzył pierwszą placówkę opartą na systemie franczyzy. Nowatorski sposób na biznes może zamieszać na rynku usług księgowych. Do 2018 r. ma powstań ponad 200 nowych biur.

Pierwsze biuro księgowe zostało otworzone w Mińsku Mazowieckim. Partnerami Tax Care zostały wspólniczki Katarzyna Dubiska oraz Marta Krusiewicz – doświadczone na rynku księgowe. Wcześniej prowadziły samodzielne biura rachunkowe pod własnymi markami. Dlaczego wiec skusiły się na współpracę z Tax Care?

REKLAMA

REKLAMA

Autopromocja

- To najbardziej rozpoznawalna marka na rynku biur rachunkowych i oferuje wsparcie nieporównywalne z innymi systemami. Poza tym kiedyś pracowałam w tej firmie i poznałam ją od środka. Bez obaw zdecydowałam się na współpracę – opowiada Marta Krusiewicz.

Biznesowa partnerka - Katarzyna Dubiska dodaje, że to „nowa jakość na lokalnym rynku usług”. Swoim klientom oferują m.in. pełną i uproszczoną księgowość, obsługę kadrowo-płacową oraz szereg produktów finansowych. A to wszystko w wydłużonym czasie pracy biura oraz online przez 24h na dobę.

Na współpracę z Tax Care mogą liczyć dwa rodzaje franczyzobiorców. Pierwsi to właściciele średniej wielkości firm, drudzy to samodzielni księgowi lub przedsiębiorcy, którzy chcą rozwijać się dalej pod marką Tax Care. W obu przypadkach niezbędna jest fachowa wiedza, uprawnienia i oświadczenie o niekaralności. Firma podkreśla, że nie potrzebuje biernych inwestorów, lecz zaangażowanych i prężnie działających partnerów.

REKLAMA

Na franczyzie biuro księgowe może sporo zyskać. W ramach współpracy Tax Care zamierza przeznaczyć kilkanaście milionów złotych na dofinansowanie dla firm partnerskich, w szczególności na zakup niezbędnego sprzętu, oprogramowania czy wyposażenie stanowisk pracy księgowych. Koszty adaptacji lokalu leżą po stronie franczyzobiorcy. Tax Care szacuje ich wysokość na ok. 7 tys. zł. Cały koszt wyposażenia biura ponosi centrala (wizualizacja, meble, sprzęt IT, wdrożenie systemu księgowego, itp.). Wartość wsparcia Tax Care w inwestycję franczyzobiorcy firma szacuje na 34 tys. zł.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Celem Tax Care jest posiadanie partnerów biznesowych, świadczących usługi księgowe według standardu firmy, w każdym mieście powiatowym.

Wsparcie Tax Care obejmuje między innymi:

  • przygotowanie projektu wyposażenia biura
  • przygotowanie harmonogramu uruchomienia biura partnerskiego
  • instalacja i konfiguracja sprzętu IT (oprócz łącza internetowego)
  • organizacja szkoleń i zadbanie o pełen dostęp do systemów
  • wsparcie partnerów przez wyznaczonego pracownika Tax Care

Firma Tax Care S.A. istnieje na rynku od 2008 roku. Zarządzana przez zespół dynamicznych managerów, prężnie się rozwija i sukcesywnie zmierza do realizacji jasno wytyczonych celów. Aktualnie sieć Tax Care to 53 oddziały dystrybucji usług oraz 34 zespoły księgowe zlokalizowane w największych miastach, które łącznie obsługują 19 tys. klientów.  

Chcesz otworzyć biuro partnerskie Tax Care?

Napisz lub zadzwoń

siecpartnerska@taxcare.pl

801 900 100

22 262 00 00

www.taxcare.pl

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Księgowość
Refinansowanie zakupu nowoczesnych tachografów: do 3 tys. zł na jeden pojazd. Wnioski, warunki, regulamin

W dniu 19 listopada 2025 r. Ministerstwo Infrastruktury poinformowało, że od 1 grudnia 2025 r. przewoźnicy mogą składać wnioski o refinansowanie wymiany tachografów na urządzenia najnowszej generacji. Środki na ten cel w wysokości 320 mln zł będą pochodziły z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności. To pierwsza tego typu realna pomoc finansowa dla branży transportu drogowego. Nabór wniosków potrwa do końca stycznia 2026 roku.

Nowe zasady rozliczania podatkowego samochodów firmowych od stycznia 2026 r. [zakup, leasing, najem, amortyzacja]. Ostatnia szansa na pełne odliczenia

Nabycie samochodu firmowego to nie tylko kwestia mobilności czy prestiżu - to również poważna decyzja finansowa, która może mieć długofalowe skutki podatkowe. Od stycznia 2026 r. wejdą w życie nowe przepisy podatkowe, które znacząco ograniczą możliwość rozliczenia kosztów zakupu pojazdów spalinowych w działalności gospodarczej.

Czy czeka nas kolejne odroczenie KSeF? Wiele firm wciąż korzysta z faktur papierowych i nie prowadzi testów nowego systemu e-fakturowania

Krajowy System e-Faktur (KSeF) powoli staje się faktem. Rzeczywistość jest jednak taka, że tylko niewielka część małych firm w Polsce prowadziła testy nowego systemu i wciąż stosuje faktury papierowe. Czy w związku z tym czeka nas ponowne odroczenie wdrożenia KSeF?

Postępowania upadłościowe w Polsce się trwają za długo. Dlaczego czekamy i kto na tym traci? Jak zmienić przepisy?

Prawo upadłościowe przewiduje wydanie postanowienia o ogłoszeniu upadłości w ciągu dwóch miesięcy od złożenia wniosku. Norma ustawowa ma jednak niewiele wspólnego z rzeczywistością. W praktyce sprawy często czekają na rozstrzygnięcie kilka, a nawet kilkanaście miesięcy. Rok 2024 przyniósł rekordowe ponad 20 tysięcy upadłości konsumenckich, co przy obecnej strukturze sądownictwa pogłębia problem przewlekłości i wymaga systemowego rozwiązania. Jakie zmiany prawa upadłościowego są potrzebne?

REKLAMA

Nowy Unijny Kodeks Celny – harmonogram wdrożenia. Polskie firmy muszą przygotować się na duże zmiany

Największa od dekad transformacja unijnego systemu celnego wchodzi w decydującą fazę. Firmy logistyczne i handlowe mają już niewiele czasu na dostosowanie swoich procesów do wymogów centralizacji danych i pełnej cyfryzacji. Eksperci ostrzegają: bez odpowiednich przygotowań technologicznych i organizacyjnych, przedsiębiorcy mogą stracić konkurencyjność na rynku.

Aplikacja Podatnika KSeF 2.0 - Ministerstwo Finansów udostępniło demo (środowisko przedprodukcyjne)

W dniu 15 listopada 2025 r. zostało udostępnione środowisko przedprodukcyjne (Demo) Aplikacji Podatnika KSeF 2.0. Wersja przedprodukcyjna udostępnia funkcje, które będą dostępne w wersji produkcyjnej udostępnionej 1 lutego 2026 r. Działania w wersji przedprodukcyjnej nie niosą ze sobą żadnych skutków prawnych. Ministerstwo Finansów zapewnia wsparcie techniczne dla użytkowników środowiska przedprodukcyjnego pod adresem: ksef.podatki.gov.pl/formularz.

Ostatni moment na zmiany! Polityka rachunkowości w obliczu KSeF i nowych przepisów 2026

Rok 2026 przyniesie prawdziwą rewolucję w obszarze rachunkowości i finansów. Wraz z wejściem w życie obowiązkowego Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF) przedsiębiorcy będą musieli nie tylko zmienić sposób wystawiania i odbierania faktur, lecz także zaktualizować politykę rachunkowości swoich jednostek.

Komisja Europejska aktualizuje prognozy dla Polski: niższy wzrost w 2025 r., ale mocne odbicie w 2026 r.

Najnowsza jesienna prognoza makroekonomiczna Komisji Europejskiej dla Polski pokazuje wyraźne korekty dotyczące wzrostu gospodarczego, inflacji, finansów publicznych oraz długu, z podkreśleniem roli inwestycji unijnych i słabnącego tempa ekspansji po 2026 roku.

REKLAMA

Kiedy stawki VAT spadną do 22% i 7%? Minister Finansów i Gospodarki wyjaśnia i wskazuje warunki, które muszą być spełnione

Podwyższone o 1 punkt procentowy stawki VAT (23% i 8%) powrócą do poziomu sprzed 1 stycznia 2011 r. (tj. do wysokości 22% i 7%), gdy wydatki na obronność nie przekroczą 3% wartości produktu krajowego brutto - PKB (tj. wyniosą 3% lub mniej PKB). Taką informację przekazał 7 listopada 2025 r. - z upoważnienia Ministra Finansów i Gospodarki - Jarosław Neneman, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Finansów w odpowiedzi na interpelację poselską.

KSeF 2026: Czy przepisy podatkowe mogą zmienić treść umów?

Faktura ustrukturyzowana w rozumieniu ustawy o VAT nie nadaje się do roli dokumentu handlowego, którego wystawienie i przyjęcie oraz akceptacją rodzi skutki cywilnoprawne. Przymusowe otrzymanie takiego dokumentu za pośrednictwem KSeF nie może rodzić skutków cywilnoprawnych – pisze prof. dr hab. Witold Modzelewski.

Zapisz się na newsletter
Chcesz uniknąć błędów? Być na czasie z najnowszymi zmianami w podatkach? Zapisz się na nasz newsletter i otrzymuj rzetelne informacje prosto na swoją skrzynkę.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

REKLAMA