Wiele osób, a w szczególności kierowców powinna zainteresować nowelizacja ustawy – Prawo o ruchu drogowym oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2010 Nr 152, poz. 1018), która 4 września 2010 r. weszła w życie. Warto o niej wiedzieć, gdyż jedną z najważniejszych zmian, jaka została wprowadzona, jest rozszerzenie zastosowania przepisów ustawy Prawo o ruchu drogowym na drogi wewnętrzne, wchodzące w skład tzw. strefy ruchu, oraz inne drogi wewnętrzne w zakresie koniecznym dla uniknięcia zagrożenia bezpieczeństwa osób, a także w zakresie wynikającym ze znaków i sygnałów drogowych!
Wymagania, które muszą spełniać reklamy produktów leczniczych, znacznie różnią się od wymagań reklam innych produktów. Jest to zupełnie zrozumiałe z uwagi na przedmiot, którego dotyczą. Jednak znaleźć wśród wielu przepisów prawnych dotyczących reklamy produktu leczniczego, te właściwe i pamiętać o wszystkich warunkach takiej reklamy jest bardzo trudno. Z tego względu, niniejsze memorandum poświęcone jest wybranym i najważniejszym uregulowaniom prawnym dotyczącym reklamy produktów leczniczych w Polsce.