Zgłaszanie naruszeń przepisów z zakresu przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu
REKLAMA
REKLAMA
Generalny Inspektor Informacji Finansowej zapewnia ochronę danych osobowych osób dokonujących zgłoszenia i osób, którym zarzuca się naruszenie przepisów z zakresu przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu.
Generalny Inspektor zapewnia możliwość odbierania zgłoszeń dokonywanych:
REKLAMA
- w postaci elektronicznej pod wskazany przez Generalnego Inspektora adres poczty elektronicznej – sygnalisci.GIIF@mf.gov.pl ;
- w postaci papierowej pod wskazany przez Generalnego Inspektora adres do korespondencji:
Generalny Inspektor Informacji Finansowej
Zespół ds. sygnałów w sprawach prania pieniędzy oraz finansowania terroryzmu
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa
Z dopiskiem: „ w kancelarii nie otwierać"
Generalny Inspektor przekazuje osobie zgłaszającej informacje na temat działań, jakie mogą być podejmowane po przyjęciu zgłoszenia, na adres do kontaktu, w terminie nie dłuższym niż 30 dni roboczych od dnia odebrania zgłoszenia.
Generalny Inspektor może zwrócić się do osoby zgłaszającej naruszenia o wyjaśnienia w zakresie przekazanych informacji, jakie mogą być w posiadaniu osoby zgłaszającej, z wykorzystaniem adresu do kontaktu.
Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 16 maja 2018 r. w sprawie odbierania zgłoszeń naruszeń przepisów z zakresu przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. 2018 poz. 959).
REKLAMA
REKLAMA
- Czytaj artykuły
- Rozwiązuj testy
- Zdobądź certyfikat