REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Podsumowanie konferencji BIZNEZ versus FISKUS, FINANSE I PODATKI

Podsumowanie konferencji BIZNEZ versus FISKUS, FINANSE I PODATKI/ fot. Shutterstock
Podsumowanie konferencji BIZNEZ versus FISKUS, FINANSE I PODATKI/ fot. Shutterstock

REKLAMA

REKLAMA

W dniach 6-7 czerwca 2017 roku w Warszawie odbyła się konferencja BIZNES versus FISKUS, FINANSE i PODATKI. Patronem medialnym wydarzenia był portal Infor.pl.

REKLAMA

Autopromocja

Tematem przewodnim spotkania było wskazanie odpowiedzi na nurtujące przedsiębiorców pytania dotyczące efektywnego i bezpiecznego planowania podatkowego w latach 2017-2018 oraz przekazanie praktycznych wskazówek w najbardziej newralgicznych obszarach prawa podatkowego i finansów.

Było to już drugie, tak kompleksowe spotkanie przedstawicieli biznesu i praktyki (CFO, CEO, prezesi spółek produkcyjnych i usługowych) branży doradczej (consulting prawny, finansowy i podatkowy), instytucji finansowych oraz środowiska akademickiego.

Obok ekspertów z największych firm doradczych i prawniczych oraz środowiska akademickiego, gościliśmy także przedstawicieli Krajowej Izby Doradców Podatkowych oraz Ministerstwa Finansów.

Organizację Konferencji poprzedziły kilkumiesięczne badania rynkowe oraz liczne rozmowy z ekspertami finansowo-podatkowymi. W wyniku tych działań powstał bogaty i różnorodny program, który został bardzo wysoko oceniony przez uczestników spotkania, co wraz z merytorycznymi dyskusjami stanowiło dodatkowy atut spotkania.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Patronat nad powyższym wydarzeniem objęło ACCA (the Association of Chartered Certified Accountants), jedna z największych i najszybciej rozwijających się międzynarodowych organizacji zrzeszających specjalistów z zakresu finansów i rachunkowości. Wśród Partnerów znalazły się najważniejsze firmy doradztwa podatkowego, m.in.: Deloitte, EY, Grant Thornton, KPMG, Mazars, MDDP, Opus Trust, PwC, Raczkowski Paruch Sp.k.

Zapraszamy Państwa do zapoznania się z opiniami Uczestników.

Pełen profesjonalizm, świetna obsługa. Godne polecenia.

Kontroler Finansowy, IMMOBEL POLAND Sp. z o.o.

Konferencja została zorganizowana na bardzo wysokim poziomie, w szczególności w kwestii doboru wykładowców. Wartość merytoryczna poszczególnych wykładów bardzo przydatna w pracy zawodowej – konkretnie i rzetelnie omówione zagadnienia. Obsługa od strony organizatora bardzo profesjonalna, a przede wszystkim miła i kulturalna.

Księgowa, Martes Sport Sp. z o.o.

Pod kątem rozważenia objęcia patronatem przyszłych wydarzeń, dobór miejsca i sali bardzo dobry, bardzo dobre materiały, miła i profesjonalna obsługa ze strony przedstawicieli MOVIDA. Wrażenie robi liczba patronów. Interesujący dobór tematyki konferencji. Co do wykładowców – oceniam tylko dwóch, ale część wykładowców znam z innych wydarzeń, zatem dobór ciekawy.

Rzecznik Krajowej Rady Doradców Podatkowych

Konferencja bardzo dobrze zorganizowana, kontakt z organizatorem również świetny.

Księgowa, Alltaxo Katarzyna Mastalska

Bardzo ciekawe, dużo ciekawych informacji. Całość przedsięwzięcia oceniam na 6 (celująco). Uważam, że należy kontynuować takie szkolenia. Jakość usług oraz poziom obsługi i kontakt ze strony pracowników MOVIDA – NIENAGANNE, BARDZO POZYTYWNE, REWELACJA! Jestem bardzo zadowolona i dziękuję za możliwość uczestniczenia w konferencji.

Life Planner, Pramerica TUiR S.A.

Kontakt mailowy z firmą był rzeczowy i szybki. Jestem z niego bardzo zadowolona. Uważam, że dobór miejsca (sali), przygotowane materiały, są na wysokim poziomie.

Konsultant, Prudential Assurance Sp. z o.o.

Bardzo dziękuję za możliwość uczestniczenia w konferencji. Było to naprawdę interesujące wydarzenie, które pozwoliło na wysłuchanie bardzo ciekawych prezentacji podatkowych. Problemu podatkowe zostały przedstawione w sposób profesjonalny i interesujący. Gratuluję wspaniałej organizacji. Obsługa bardzo miła i bardzo dobre przygotowanie techniczne konferencji.

Kontroler Wewnętrzny, Empik S.A.

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Księgowość
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Obowiązkowe e-Doręczenia od 1 kwietnia 2025 r. dla firm zarejestrowanych w KRS. Jak założyć skrzynkę i aktywować Adres do Doręczeń Elektronicznych (ADE)

W komunikacie z 27 marca 2025 r. Poczta Polska przypomina o nadchodzącym terminie: 1 kwietnia 2025 r., kiedy to obowiązek korzystania z systemu e-Doręczeń zostanie rozszerzony na przedsiębiorstwa zarejestrowane w Krajowym Rejestrze Sądowym przed początkiem bieżącego roku.

Ekologiczne opakowania w e-handlu - ogromne wyzwanie dla logistyki

Europejski klient e-commerce ma sprzeczne oczekiwania wobec opakowań, w których dostarczane są jego zamówienia. Domaga się ekologicznych rozwiązań, ale rzadko zrezygnuje z zakupu, jeśli nie otrzyma alternatywy zrównoważonej klimatycznie. Nie chce też płacić za spełnienie postulatów środowiskowych, a długa lista rozbieżności generuje ogromne wyzwania po stronie sprzedawców i logistyki. Ekologiczna rewolucja nie jest tania, dodatkowo nowe unijne przepisy wymuszają daleko idące zmiany w procesie realizacji zamówień.

Praca w KAS - rekrutacja 2025. Gdzie szukać ogłoszeń?

Praca w KAS a rekrutacja w 2025 roku. Jakie zadania ma Krajowa Administracja Państwowa? Kto może pracować w KAS? Gdzie szukać ogłoszeń? Jakie są wymagania są w trakcie rekrutacji w 2025 roku?

Roczne zeznanie podatkowe CIT tylko do 31 marca. Jak złożyć CIT-8

Ministerstwo Finansów i Krajowa Administracja Skarbowa przypominają, że 31 marca 2025 r. upływa termin złożenia zeznania CIT-8 za 2024 rok dla tych podatników, których rok podatkowy pokrywa się z rokiem kalendarzowym. CIT-8 można złożyć także elektronicznie w serwisie e-Urząd Skarbowy bez konieczności posiadania podpisu kwalifikowanego.

REKLAMA

PKPiR 2026: lista 15 poważnych zmian i nowe rozporządzenie od 1 stycznia. Terminy wpisów, dodatkowe kolumny do KSeF, dowody księgowe i inne nowości

Minister Finansów przygotował projekt nowego rozporządzenia w sprawie prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów. Nowe przepisy zaczną obowiązywać od 1 stycznia 2026 r. Sprawdziliśmy co się zmieni w zasadach prowadzenia pkpir w porównaniu do obecnego stanu prawnego.

Odpisy amortyzacyjne spółek nieruchomościowych

Najnowsze orzeczenia Naczelnego Sądu Administracyjnego (NSA) przynoszą istotne zmiany dla spółek nieruchomościowych w zakresie możliwości rozpoznawania odpisów amortyzacyjnych w kosztach podatkowych. W styczniu tego roku NSA w kilku wyrokach (sygn. II FSK 788/23, II FSK 789/23, II FSK 987/23, II FSK 1086/23, II FSK 1652/23) potwierdził korzystne dla podatników stanowisko wojewódzkich sądów administracyjnych (WSA).

CIT estoński a optymalizacja podatkowa. Czy to się opłaca?

Przedsiębiorcy coraz częściej poszukują skutecznych sposobów na obniżenie obciążeń podatkowych. Jednym z rozwiązań, które zyskuje na popularności, jest estoński CIT. Czy rzeczywiście ta forma opodatkowania przynosi realne korzyści? Przyjrzyjmy się, na czym polega ten model, kto może z niego skorzystać i jakie są jego zalety oraz wady dla polskich przedsiębiorstw.

Składka zdrowotna w 2026 roku – będzie ewolucja czy rewolucja?

Planowane na 2026 rok zmiany w składce zdrowotnej dla przedsiębiorców stanowią jeden z najbardziej dyskutowanych tematów w sferze podatkowej, mimo iż sama składka podatkiem nie jest. Tak jak każda kwestia dotycząca finansów osobistych a równocześnie publicznych, wywołuje liczne pytania zarówno wśród prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, jak i wśród polityków, gdzie widoczne są wyraźne podziały.

REKLAMA

Podatnik już nie będzie karany za przypadkowe błędy, nie będzie udowadniał niewinności

Szef rządu Donald Tusk poinformował, że za niecelowe, przypadkowe błędy nie będzie się już karać podatnika. Teraz to urząd skarbowy będzie musiał udowadniać jak jest.

Będą zmiany w L4, pracy na chorobowym i pensjach na zwolnieniach lekarskich. Przedsiębiorcy: Jesteśmy zwolennikami deregulacji i elastyczności, ale też jasnych zasad

Zasiłek chorobowy powinien być wypłacany pracownikowi już od pierwszego dnia absencji – Północna Izba Gospodarcza w Szczecinie popiera projekt przygotowany przez Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, apelując jednocześnie o to, by ustawa w tej sprawie była przyjęta możliwie szybko. Przedsiębiorcy jednocześnie oczekują dalszego dialogu z Ministerstwem na temat np. „Zmian w L4”, które w opinii niektórych przedsiębiorców mogą budzić kontrowersje. – Jesteśmy zwolennikami tego, by pracownicy i pracodawcy mogli regulować swoje relacje w możliwie elastyczny sposób. Z jednej strony więc jesteśmy zwolennikami tego, by zwolnienie lekarskie nie blokowało w stu procentach możliwości wykonywania innych zobowiązań jeżeli to jest możliwe, ale z drugiej widzimy przestrzeń, gdzie zwolnienie lekarskie może być wykorzystywane do nadrabiania obowiązków w jednej pracy, przy jednoczesnym spowolnianiu działania w drugiej firmie – mówi Hanna Mojsiuk, prezes Północnej Izby Gospodarczej w Szczecinie.

REKLAMA