W jaki sposób skutecznie promować firmę? Jedni uważają, że najlepszą metodą jest reklama w Internecie – jest stosunkowo tania i pozwala szybko dotrzeć do klientów. Inni powiedzą, że trzeba przede wszystkim zatroszczyć się o PR – buduje on wizerunek ekspercki i zaufanie klientów. Są też tacy, którzy cały czas wierzą w tradycyjne metody – wpisy w katalogach, ulotki czy ogłoszenia w prasie. I trzeba powiedzieć, że w zdecydowanej większości wypadków te metody są bardzo pomocne. Jednak warto zastanowić się nad inną promocją. Skuteczną i nienachalną. Chodzi o rekomendacje.
Pracodawcy zatrudniający co najmniej 25 osób, którzy dodatkowo nie osiągają odpowiedniego wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych, są zobowiązani do wpłat na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (PFRON). Pozostali pracodawcy, nieobjęci obowiązkowymi wpłatami, mogą ubiegać się o dofinansowanie wynagrodzeń czy refundację składek ZUS niepełnosprawnych pracowników. O tym, jak ustalać wysokość składek, którzy pracodawcy mogą liczyć na otrzymanie dofinansowania oraz jak to ewidencjonować, przeczytają Państwo w poniższym materiale.