REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Kongres Profesjonalistów Public Relations 2014

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

Dzisiaj w Rzeszowie rozpoczęła się kolejna edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. W konferencji bierze udział 200 uczestników – praktyków biznesu i naukowców. Tegoroczna odsłona w całości poświęcona jest komunikacji wewnętrznej w obliczu perspektyw rozwoju oraz nowych wyzwań. Patronat medialny nad Kongresem objął portal Infor.pl

Polecamy: Samochód po zmianach od 1 kwietnia 2014 - multipakiet

REKLAMA

REKLAMA


W Rzeszowie trwa Kongres Profesjonalistów Public Relations 2014. Eksperci dzielą się wiedzą oraz dyskutują o komunikacji wewnętrznej, w kontekście wyzwań, jakie znajdują się przed całą branżą. - Prognozuje się, że w kolejnych latach znaczenie tej sfery zadaniowej public relations będzie nie tylko rosło, ale odegra zasadniczą rolę we wspieraniu zmian w firmach oraz budowaniu kultury organizacyjnej. Spotykamy się, aby komentować otaczającą nas rzeczywistość, prezentować case study i czerpać inspirację z nowych, ale przede wszystkim skutecznych praktyk - zdradza pomysłodawca Kongresu, dr Dariusz TWORZYDŁO z Uniwersytetu Wrocławskiego, prezes Exacto Sp. z o.o. Organizatorami wydarzenia są Newsline Sp. z o.o. oraz Ideo Sp. z o.o., a sponsorem głównym firma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Sp. z o.o. Głównymi partnerami konferencji są: Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Związek Firm Public Relations, Urząd Miasta Rzeszowa, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka.


Nowe spojrzenie na komunikację wewnętrzną


Pierwszy dzień Kongresu upływa pod znakiem analizy trendów w budowaniu relacji wewnętrznych. Doświadczenie pokazuje, jak ważne jest obserwowanie zmieniających się technik porozumiewania się, a także realna ocena ich przydatności. W ostatnim czasie w komunikacji interpersonalnej dostrzegamy wzrastającą rolę social media. Czy mogą one sprawdzić się, także w kontaktach wewnątrz organizacji? O tym, w jaki sposób angażować personel do dialogu oraz o pułapkach, które mogą czekać na piarowców powie Barbara CZYŻOWICZ-LOREK, Social Media Manager, DELOITTE. Jeszcze dzisiaj, o tym co nowe i przydatne w kształtowaniu dialogu w organizacji powiedzą: Justyna SZAFRANIEC, Dyrektor ds. Public Relations, PROAMA, Urszula RADZIŃSKA, Prezes Zarządu Stowarzyszenie Prasy Firmowej, Arkadiusz GROCHALA, Dyrektor ds. Szkoleń, Rozwoju i Komunikacji Wewnętrznej Netia oraz Magdalena BUGAJŁO, Kierownik ds. Komunikacji Wewnętrznej Netia.

Podyskutuj o tym na naszym FORUM

REKLAMA


Marka zespołu PR - rzeczywistość czy fikcja?


Jaki efekt osiągnęła dotychczas profesja PR w ramach porozumiewania się we własnej organizacji? Czy piarowcy to ludzie słusznie stawiani za wzór skutecznej komunikacji z innymi? Każdy, kto chce budować długoterminowe relacje z pracownikami czy kluczowymi partnerami powinien spojrzeć na siebie przez pryzmat oferowanych wartości, a nie zajmowanego miejsca w strukturze organizacji. Okazją do refleksji na ten temat będzie wystąpienie Joanny MALINOWSKIEJ-PARZYDŁO, Prezes Zarządu Personal Brand Institute. - Jeśli kształtujemy pozycję wiarygodnego partnera w swojej organizacji, skupmy uwagę pracowników nie na rywalizacji o to, kto ma władzę i kto powinien podejmować decyzje, ale na upewnieniu się czy i dlaczego eksperci ds. PR są wartościowymi partnerami.

Dalszy ciąg materiału pod wideo


Profesjonaliści na żywo w Internecie


W spotkaniu branży public relations można uczestniczyć także online. Streaming zrealizuje partner wydarzenia - firma VEGACOM Sp. z o.o. Aby za pośrednictwem sieci wysłuchać wystąpień niektórych prelegentów, wystarczy odwiedzić serwis www.newsline.pl Następnie w lewym menu należy wybrać zakładkę Transmisja online Kongres i zalogować się do panelu. Użytkownicy, którzy nie mają swojego konta na portalu, powinni wcześniej się zarejestrować. Transmisja jest dostępna online także na stronie Kongresu.


Szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej: www.kongresprofesjonalistow.pl. Zachęcamy również do śledzenia profilu wydarzenia na portalu Facebook.

 

 

Zapisz się na newsletter
Chcesz uniknąć błędów? Być na czasie z najnowszymi zmianami w podatkach? Zapisz się na nasz newsletter i otrzymuj rzetelne informacje prosto na swoją skrzynkę.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Księgowość
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
KSeF od A do Z: słownik najważniejszych pojęć

Przedsiębiorcy od kilku lat żyją w niepewności związanej z reformą w fakturowaniu, jaką jest Krajowy System e-Faktur. Rewolucja w wystawianiu faktur kojarzy im się z drastycznymi zmianami i obowiązkami, których woleliby uniknąć. Czy jednak wystawianie dokumentów w Krajowym Systemie e-Faktur rzeczywiście jest takie skomplikowane? Materiały szkoleniowe, zarówno komercyjne, jak i te opracowywane przez rząd, często napisane są bardzo skomplikowanym, nieprzystępnym językiem, przez co dla wielu osób bywają trudne do przyswojenia. A przecież ważne, żeby definicje były dla wszystkich jasne i zrozumiałe. Poniżej znajduje się wyjaśnienie podstawowych pojęć związanych z reformą.

Thermomix w kosztach? To możliwe, ale nie u każdego. Zasady są proste, ale nie każdy, je zna. Prowadzisz działalność gospodarczą? Sprawdź

Czy Thermomix może przyczynić się do uzyskania przez przedsiębiorcę przychodów? Na to pytanie dotyczące rozliczeń podatkowych nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Wiadomo jednak, jakimi kryteriami należy się kierować dokonując w tym zakresie niezbędnej oceny.

Geopolityka zaczyna sterować światowym handlem i logistyką

OECD ostrzega, że masowy reshoring może kosztować świat 18 proc. spadku w handlu i 5 proc. ubytku w PKB. Coraz więcej managerów zarządzających logistyką deklaruje jednocześnie, że szuka nowych źródeł zaopatrzenia i alternatywnych wobec Chin lokalizacji dla produkcji i inwestycji. Nie ma już żadnych wątpliwości, że globalne łańcuchy dostaw ulegają transformacji, niestety nie widać tego w Polsce, choć mamy pewne przewagi, które stawiają nas w uprzywilejowanej pozycji w Europie.

KSeF 2026: obowiązek kodowania faktur ustrukturyzowanych. Dlaczego nie uprawnienie?

Obowiązek kodowania faktur ustrukturyzowanych oraz ich elektronicznych „zastępników” nie ma obiektywnie większego sensu – twierdzi prof. dr hab. Witold Modzelewski. I postuluje nowelizację przepisów, która powinna zamienić ten obowiązek na zwykłe uprawnienie podatnika.

REKLAMA

Prof. Modzelewski: Przepisy regulujące KSeF są sprzeczne z prawem UE

Jak twierdzi prof. dr hab. Witold Modzelewski, przepisy o KSeF są sprzeczne z art. 90 dyrektywy 2006/112/UE w sprawie wspólnego systemu podatku od wartości dodanej, która nakazuje określić państwom członkowskim m.in. warunki zmniejszenia podstawy opodatkowania w przypadku anulowania faktur.

Najczęstsze błędy w zarządzaniu finansami firmowymi: co możesz zmienić nawet od jutra

Wielu przedsiębiorców zaczyna swoją działalność z pasją i determinacją, szybko zdobywając pierwszych klientów. Jednak po kilku miesiącach pojawia się rozczarowanie: są przychody, ale brakuje gotówki. To nie przypadek – to efekt powtarzalnych błędów w zarządzaniu finansami, które można wyeliminować, jeśli tylko się je rozpozna i zrozumie.

Decyzja RPP w sprawie stóp procentowych

Rada Polityki Pieniężnej obniżyła w środę stopy procentowe o 25 pkt. bazowych; stopa referencyjna wyniesie 4,5 proc. w skali rocznej. To czwarta obniżka stóp procentowych w tym roku.

Umowy o dzieło mniej popularne. ZUS pokazał statystyki

Umowy o dzieło w Polsce pozostają domeną krótkich zleceń – aż 28 proc. trwa jeden dzień, a najwięcej wykonawców tych umów to osoby w wieku 30–39 lat. Dane ZUS za pierwsze półrocze wskazują na rosnący udział sektorów kreatywnych, takich jak informacja i komunikacja.

REKLAMA

Reeksport po nieudanej dostawie – jak prawidłowo postąpić?

Eksport towarów poza Unię Europejską jest procesem wieloetapowym i wymaga zarówno sprawnej logistyki, jak i poprawnego dopełnienia obowiązków celnych oraz podatkowych. Pomimo starannego przygotowania, czasami zdarzają się sytuacje, w których kontrakt handlowy nie zostaje zrealizowany – odbiorca w kraju trzecim z różnych powodów nie przyjmuje przesyłki. W rezultacie towar wraca na teren Unii, co rodzi szereg pytań: jak ująć taki zwrot w dokumentacji? czy trzeba korygować rozliczenia podatkowe? jak ponownie wysłać towar zgodnie z przepisami?

Księgowość influencerów i twórców internetowych. Rozliczanie: barterów, donejtów, kosztów. Kiedy trzeba zarejestrować działalność?

Jak rozliczać nowoczesne źródła dochodu i jakie wyzwania stoją przed księgowymi obsługującymi branżę kreatywną? Influencerzy i twórcy internetowi przestali być ciekawostką świata popkultury, a stali się pełnoprawnymi przedsiębiorcami. Generują znaczące przychody z reklam, współpracy z markami, sprzedaży własnych produktów czy kursów online. Obsługa księgowa tej specyficznej branży stawia przed biurami rachunkowymi nowe wyzwania. Nietypowe źródła przychodów, różnorodne formy rozliczeń, a także niejednoznaczne interpretacje podatkowe to tylko część tematów, z którymi mierzą się księgowi influencerów. Jak poprawnie rozliczać tę branżę? Na co zwrócić uwagę, by nie narazić klienta na błędy podatkowe?

REKLAMA