Od 8 maja 2020 r. można odwiedzić urząd skarbowy w wyjątkowej sytuacji
REKLAMA
REKLAMA
Korzystanie z elektronicznych form obsługi Klienta
Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) zachęca do korzystania z e-usług i kontaktu z urzędami skarbowymi poprzez e-PUAP i infolinie.
Usługi e-Deklaracje i Twój e-PIT, dostępne na stronie podatki.gov.pl, pozwalają na sprawne rozliczanie podatków bez wizyty w urzędzie skarbowym.
Więcej informacji dostępnych jest na stronach internetowych poszczególnych izb administracji skarbowych, urzędów skarbowych oraz na stronie podatki.gov.pl.
Natomiast w serwisie biznes.gov.pl znajdują się opisy elektronicznych usług świadczonych przez urzędy skarbowe, między innymi informacje o tym w jaki sposób, elektronicznie, można złożyć wniosek i uzyskać zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach oraz należnościach celnych lub stwierdzające stan zaległości.
REKLAMA
Polecamy: Tarcza antykryzysowa – Podatki i prawo gospodarcze. Pakiet 5 ebooków
Promocja: INFORLEX Twój Biznes Jak w praktyce korzystać z tarczy antykryzysowej Zamów już od 98 zł
Infolinia KIS
Krajowa Informacja Skarbowa (KIS) udzieli Ci informacji podatkowych i celnych przez telefon:
22 330 03 30 (z telefonów komórkowych)
801 055 055 (z telefonów stacjonarnych)
+48 22 330 03 30 (z zagranicy)
od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00.
KAS zachęca również do zadawania pytań drogą elektroniczną poprzez formularz dostępny na Portalu Podatkowym.
Aby otrzymać informację na temat cła lub podatków na adres e-mail, na stronie Portalu Podatkowego należy wybrać pozycję Skontaktuj się z nami, a następnie opcję „Pytanie e-mail”.
Wizyta w urzędzie
W wyjątkowych sytuacjach, w których nie można załatwić sprawy przez e-usługi, od 8 maja 2020 r. możliwa będzie wizyta w urzędach skarbowych i Krajowej Informacji Skarbowej przez 2 dni w tygodniu:
- Środa od 9:00 do 15:00
- Piątek od 9:00 do 13:00
Klienci będą przyjmowani z zachowaniem szczególnych środków ostrożności. Prosimy o stosowanie się do zaleceń wywieszonych w siedzibach urzędów.
W pozostałe dni obsługa podatników odbywa się w jednostkach KAS poprzez e-usługi, e-PUAP i telefonicznie.
Wybierz interesujący Cię sposób kontaktu. Porozmawiaj z konsultantem przez telefon lub czat, zadaj pytanie e-mailem.
Podczas epidemii COVID-19 urzędy skarbowe i inne jednostki KAS zachowują ciągłość pracy. Jednak dostęp do urzędów skarbowych został mocno ograniczony. Od początku epidemii KAS zachęca podatników i płatników do załatwiania spraw telefonicznie, e-mailowo lub przez skrzynkę ePUAP. Podatnicy mogą także korzystać z usługi Twój e-PIT lub e-Deklaracji dostępnych na podatki.gov.pl, infolinii Krajowej Informacji Skarbowej (KIS) oraz infolinii w urzędach skarbowych w całej Polsce.
REKLAMA
REKLAMA
- Czytaj artykuły
- Rozwiązuj testy
- Zdobądź certyfikat