REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Jakie podatki muszą być płacone przy użyciu mikrorachunku podatkowego

Jakie podatki muszą być płacone przy użyciu mikrorachunku podatkowego
Jakie podatki muszą być płacone przy użyciu mikrorachunku podatkowego

REKLAMA

REKLAMA

Minister Finansów przygotował projekt rozporządzenia w sprawie określenia rodzajów podatków, opłat lub niepodatkowych należności budżetowych, których wpłata jest realizowana przy użyciu mikrorachunku podatkowego. Aktualnie trwają uzgodnienia międzyresortowe i opiniowanie tego projektu. Rozporządzenie ma wejść w życie niezwłocznie, tj. z dniem następującym po dniu ogłoszenia w Dzienniku Ustaw.

Wykaz rodzajów podatków, opłat lub niepodatkowych należności budżetowych, których wpłata jest realizowana przy użyciu mikrorachunku podatkowego, stanowić będzie załącznik do tego rozporządzenia.

W projekcie tego wykazu znalazły się następujące podatki:

REKLAMA

REKLAMA

Wykaz rodzajów podatków, opłat lub niepodatkowych należności budżetowych, których wpłata jest realizowana przy użyciu mikrorachunku podatkowego

Lp.

Rodzaje podatków, opłat lub niepodatkowych należności budżetowych

1.

REKLAMA

2.

I. Podatek dochodowy od osób prawnych

1.

wynikający z deklaracji o wysokości pobranego przez płatnika zryczałtowanego podatku dochodowego od osób prawnych, od dochodów (przychodów) osiągniętych przez podatników niemających siedziby lub zarządu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej

CIT-10Z

2.

wynikający z deklaracji o wysokości podatku dochodowego od dochodów z dywidend oraz innych przychodów z tytułu udziału w zyskach osób prawnych, wydatkowanych na inne cele niż wymienione w oświadczeniu CIT-5 lub deklaracji CIT-6AR

CIT-11R

3.

wynikający z deklaracji o wysokości pobranego przez płatnika zryczałtowanego podatku dochodowego od osób prawnych, od dochodów (przychodów) osiągniętych przez podatnika mającego siedzibę lub zarząd na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej

CIT-6R

4.

wynikający z deklaracji o wysokości podatku dochodowego od dochodów z tytułu udziału w zyskach osób prawnych

CIT-6AR

5.

wynikający z zeznania o wysokości osiągniętego dochodu (poniesionej straty) przez podatnika podatku dochodowego od osób prawnych

CIT-8

6.

wynikający z zeznania o wysokości osiągniętego dochodu (poniesionej straty) przez podatkową grupę kapitałową i należnego podatku dochodowego od osób prawnych

CIT-8AB

wynikjący z zeznania o wysokości osiągniętego dochodu (poniesionej straty) przez podatkową grupę kapitałową - podatnika podatku dochodowego od osób prawnych

CIT-8A, CIT-8B

7.

wynikający z deklaracji o wysokości przychodu za wywóz ładunków i pasażerów przyjętych do przewozu w porcie polskim, uzyskanego przez zagraniczne przedsiębiorstwo żeglugi handlowej od zagranicznych zleceniodawców

CIT-9R

8.

wynikający z deklaracji o wysokości zryczałtowanego podatku dochodowego od osób prawnych od wypłat odsetek i dyskonta zrealizowanych w ramach emisji danej serii obligacji

CIT-14

9.

wynikający z zeznania o wysokości osiągniętego dochodu z zagranicznej jednostki kontrolowanej i należnego podatku dochodowego od osób prawnych

CIT-CFC

10.

wynikający z deklaracji o wysokości dochodu z niezrealizowanych zysków

CIT-NZ

II. Podatek dochodowy od osób fizycznych

1.

wynikający z zeznania o wysokości uzyskanego przychodu, wysokości dokonanych odliczeń i należnego ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych

PIT-28

2.

wynikający z zeznania o wysokości uzyskanego przychodu, wysokości dokonanych odliczeń i należnego ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych

PIT-28S

3.

wynikający z zeznania o wysokości osiągniętego dochodu (poniesionej straty)

PIT-36

4.

wynikający z zeznania o wysokości osiągniętego dochodu (poniesionej straty) (podatek dochodowy według stawki 19%)

PIT-36L

5.

wynikający z zeznania o wysokości osiągniętego dochodu (poniesionej straty)

PIT-36S

6.

wynikający z zeznania o wysokości osiągniętego dochodu (poniesionej straty) (podatek dochodowy według stawki 19%)

PIT-36LS

7.

wynikający z zeznania o wysokości osiągniętego dochodu (poniesionej straty)

PIT-37

8.

wynikający z zeznania o wysokości osiągniętego dochodu (poniesionej straty)

PIT-38

9.

wynikający z zeznania o wysokości osiągniętego dochodu (poniesionej straty)

PIT-39

 

10.

wynikający z deklaracji rocznej o zaliczkach na podatek dochodowy

PIT-4R

11.

podatek dochodowy według stawki 19% od dochodów osób fizycznych prowadzących pozarolniczą działalność gospodarczą lub działy specjalne produkcji rolnej

PPL

12.

podatek dochodowy od dochodów z działów specjalnych produkcji rolnej

PIT-7

13.

wynikający z deklaracji rocznej o zryczałtowanym podatku dochodowym

PIT-8AR

14.

wynikający z zeznania o wysokości osiągniętego dochodu z zagranicznej jednostki kontrolowanej i należnego podatku dochodowego od osób fizycznych

PIT-CFC

15.

wynikający z deklaracji o wysokości dochodu z niezrealizowanych zysków

PIT-NZ

16.

wynikający z deklaracji o wysokości dochodu z niezrealizowanych zysków osiągniętego przez przedsiębiorstwo w spadku

PIT-NZS

17.

zryczałtowany podatek dochodowy od osób duchownych

PPD

18.

zryczałtowany podatek dochodowy od przychodów ewidencjonowanych

PPE

19.

podatek dochodowy z papierów wartościowych i instrumentów finansowych

PPW

III. Podatek od towarów i usług

1.

wynikający z deklaracji dla podatku od towarów i usług

VAT-7

2.

wynikający z deklaracji dla podatku od towarów i usług

VAT-7K

3.

wynikający z deklaracji dla podatku od towarów i usług

VAT-7D

4.

wynikający z deklaracji dla podatku od towarów i usług dla osób zwolnionych z VAT, zarejestrowanych jako podatnicy VAT UE

VAT-8

5.

wynikający z deklaracji dla podatku od towarów i usług od importu usług lub nabycia towarów oraz usług, dla których podatnikiem jest nabywca

VAT-9M

6.

wynikający z deklaracji dla podatku od towarów i usług przy wewnątrzwspólnotowym nabyciu nowych środków transportu

VAT-10

7.

wynikający ze skróconej deklaracji dla podatku od towarów i usług w zakresie usług taksówek osobowych opodatkowanych w formie ryczałtu

VAT-12

8.

wynikający ze zwrotów dokonanych przez podatników VAT kwot odliczonych przez nich lub zwróconych im z tytułu wydatków poniesionych przez nich na zakup kas rejestrujących

VAT-Z

9.

wynikający z innych rozliczeń w podatku od towarów i usług

VAT-In

10.

płatność organu egzekucyjnego za zadłużenia podatnika objęte tytułem wykonawczym

TWPOD

Zgodnie z art. 61b § 1 Ordynacji podatkowej (w aktualnym, obowiązującym od 1 lipca 2020 r., brzmieniu nadanym przez art. 4 pkt 2 ustawy z 5 czerwca 2020 r. o zmianie ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, ustawy o zryczałtowanym podatku dochodowym od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne oraz niektórych innych ustaw - Dz. U. poz. 1065) - Wpłata podatków, opłat oraz niepodatkowych należności budżetowych dokonywana na rachunek urzędu skarbowego jest realizowana przy użyciu rachunku bankowego urzędu skarbowego albo identyfikującego podatnika, płatnika lub urząd skarbowy indywidualnego rachunku podatkowego (mikrorachunek podatkowy). 

Przepis ten wskazuje, że na mikrorachunki podatkowe będą dokonywane wpłaty tylko określonych rodzajów należności (podatków, opłat oraz niepodatkowych należności budżetowych) i tylko takich, których wpłaty w świetle obowiązujących przepisów są realizowane na rachunek urzędu skarbowego (co oznacza że nie dotyczy to np. podatku od nieruchomości czy też opłat lokalnych).

Omawiany projekt rozporządzenia będzie wydany na podstawie art. 61b § 4 Ordynacji podatkowej. Zgodnie z tym przepisem minister właściwy do spraw finansów publicznych określi, w drodze rozporządzenia, rodzaje podatków, opłat lub niepodatkowych należności budżetowych, których wpłata jest realizowana przy użyciu mikrorachunku podatkowego, mając na względzie uwarunkowania techniczne i organizacyjne umożliwiające przekazywanie należności przy użyciu tego mikrorachunku.  

Projekt określa w załączniku wykaz rodzajów podatków, opłat lub niepodatkowych należności budżetowych, których wpłata jest realizowana przy użyciu mikrorachunku podatkowego. Wykaz został podzielony na trzy części według rodzajów podatków, tj.: CIT, PIT i VAT. W każdej z tych części zostały ujęte należności wynikające z określonych deklaracji/zeznań w ramach danego rodzaju podatku, które są realizowane przy użyciu mikrorachunku podatkowego.

Wskazanie poszczególnych formularzy podatkowych, którymi rozlicza się określone podatki ma na celu ułatwienie podatnikom identyfikacji wpłat, które są realizowane w wyżej wymieniony sposób. Rozbudowa katalogu należności objętych mikrorachunkiem podatkowym jest uzależniona od uwarunkowań technicznych i organizacyjnych.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Docelowo podatnik powinien móc regulować swoje podatki i niepodatkowe należności tylko przy użyciu mikrorachunku, który będzie mu nadawany od momentu wystąpienia pierwszego obowiązku uiszczenia zapłaty do urzędu skarbowego.

Przy użyciu indywidualnego rachunku podatkowego dokonywane powinny być także płatności organu egzekucyjnego za zadłużenia podatnika objęte tytułem wykonawczym, których wierzycielem jest naczelnik urzędu skarbowego. Powyższe rozwiązanie stanowi duże udogodnienie zarówno w zakresie przekazywania wyegzekwowanych środków jak i w procesie ich rozliczenia.

Minister Finansów zwraca uwagę, że wykaz rodzajów podatków, opłat lub niepodatkowych należności budżetowych, których wpłata jest realizowana przy użyciu mikrorachunku podatkowego, nie zawiera należności wynikających z podatku akcyzowego. Podatek ten jest pobierany przez Naczelnika Urzędu Skarbowego w Nowym Targu, zatem jego zapłata następuje na rachunek bankowy tego Urzędu Skarbowego. W tym zakresie nie zachodzi zmiana w stosunku do lat ubiegłych.

Projektowane rozporządzenie ma wejść w życie z dniem następującym po dniu ogłoszenia. Zdaniem Ministra Finansów tak szybki termin wejścia w życie rozporządzenia nie narusza zasad demokratycznego państwa prawnego i jest uzasadniony ważnym interesem państwa. Wg MF projektowane rozporządzenie nie zawiera regulacji stanowiących obciążenia dla podatników, a jedynie ułatwia podatnikom dokonującym wpłat podatków, opłat lub niepodatkowych należności budżetowych, których wpłata jest realizowana przy użyciu mikrorachunku podatkowego, wywiązanie się z już istniejących obowiązków, tj. zapewnienie sprawnego funkcjonowania obsługi indywidualnych rachunków poprzez określenie katalogu opłat objętych mikrorachunkiem podatkowym. Jest to zatem rozwiązanie korzystne dla podatników.

Polecamy: PIT 2020. Komentarz

Polecamy: CIT 2020. Komentarz

Polecamy: VAT 2020. Komentarz

Co to jest mikrorachunek podatkowy

Jest to indywidualny rachunek podatkowy, który służy do wpłat PIT, CIT i VAT (z wyłączeniem karty podatkowej, VAT-14, VAT w imporcie). Od 1 stycznia 2020 r. podatnicy i pracodawcy-płatnicy płacą PIT, CIT i VAT (z wyłączeniem karty podatkowej, VAT-14, VAT w imporcie) do urzędu skarbowego za jego pomocą. 

Mikrorachunek podatkowy służy tylko do wpłat podatku.
Zwroty nadpłat i podatków będą realizowane na dotychczasowych zasadach, czyli np. na konto bankowe podatnika.

Jak sprawdzić numer swojego mikrorachunku podatkowego

Mikrorachunek podatkowy podatnik może sprawdzić korzystając z generatora lub otrzyma go w dowolnym urzędzie skarbowym.

Wystarczy, że podatnik poda:

  • PESEL, jeśli jest osobą fizyczną:
    • nie prowadzi działalności gospodarczej
    • lub nie jest zarejestrowanym podatnikiem VAT
  • NIP, jeśli:
    • prowadzi działalność gospodarczą lub jest podatnikiem VAT
    • lub jest płatnikiem podatków, składek na ubezpieczenie społeczne i / lub zdrowotne
       

Ministerstwo Finansów apeluje do podatników:

Podaj poprawnie swój identyfikator podatkowy, bo to ty jesteś odpowiedzialny za prawidłowe wygenerowanie numeru mikrorachunku.

Nie korzystaj z innych stron internetowych lub numerów rachunków wysyłanych e-mailem lub smsem, które mogą być próbą wyłudzenia. Jego wygenerowanie i prowadzenie nie wiąże się z żadnymi kosztami.


Przed terminem płatności podatku upewnij się, że znasz numer swojego mikrorachunku podatkowego. Bez tego nie zapłacisz należności z tytułu podatków PIT, CIT i VAT (z wyłączeniem karty podatkowej, VAT-14, VAT w imporcie).

Generator mikrorachunków działa 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu - czyli bez przerwy. Podatnik może więc sprawdzić swój mikrorachunek podatkowy w każdym miejscu i o każdej porze, również przez telefon czy tablet.

Numer mikrorachunku danego podatnika zawsze będzie taki sam, nawet gdy podatnik zmieni adres zamieszkania, właściwość urzędu skarbowego czy nazwisko.

Z czego składa się mikrorachunek podatkowy

Grafika przedstawiająca schemat  mikrorachunku podatkowego

Mikrorachunek podatkowy składa się z 26 znaków.

LK10100071222YXXXXXXXXXXXX

gdzie:

  • LK oznacza liczbę kontrolną,
  • wartość 10100071 jest stała dla każdego mikrorachunku podatkowego. Wskazuje na numer rozliczeniowy w NBP,
  • wartość 222 jest stała dla każdego mikrorachunku podatkowego. Wskazuje na numer uzupełniający w NBP,
  • Y=1, gdy użyjesz numeru PESEL,
  • Y=2, gdy użyjesz NIP,
  • po znaku Y będzie podany twój PESEL lub NIP,
  • na kolejnych pozycjach będą zera, tak aby rachunek składał się z 26 znaków.

Przed użyciem mikrorachunku podatkowego podatnik zawsze powinien sprawdzić czy zawiera cyfry 10100071222 (począwszy od pozycji nr 3) oraz prawidłowy PESEL lub NIP danego podatnika.

Na jaki rachunek wpłacać należności podatkowe w przypadku braku numeru PESEL i NIP

Każdy podatnik w Polsce powinien mieć identyfikator podatkowy – PESEL albo NIP.

Jeśli jednak nadal czekasz na decyzję o jego przyznaniu, wpłać należność na mikrorachunek podatkowy twojego urzędu skarbowego, zgodnie z wykazem numerów rachunków bankowych urzędów skarbowych Krajowej Administracji Skarbowej (obowiązującym od 1 stycznia 2020 r.). Znajdziesz tam również szczegółowe objaśnienia, na który rachunek wpłacać poszczególne podatki.

W takim przypadku podaj w przelewie numer dokumentu, np. paszportu, dowodu osobistego, aby urząd skarbowy mógł cię zidentyfikować i prawidłowo rozliczyć wpłatę.

Co z dotychczasowymi rachunkami

Dotychczasowe rachunki urzędów skarbowych do wpłat PIT, CIT i VAT były aktywne do 31 grudnia 2019 r., po tym terminie wpłat należy dokonywać na mikrorachunek podatkowy.

Na jaki rachunek wpłaca się podatki inne niż PIT, CIT i VAT

Podatki inne niż PIT, CIT i VAT czyli np. akcyza, PCC, wpłaca się tak jak dotychczas, czyli na rachunki podatkowe urzędów skarbowych, zgodnie z wykazem numerów rachunków bankowych urzędów skarbowych Krajowej Administracji Skarbowej (obowiązującym od 1 stycznia 2020 r.). Znaleźć tam można szczegółowe objaśnienia, na który rachunek wpłacać poszczególne podatki.

Na dotychczasowych zasadach wpłaca się także podatek, jeśli podatnik rozlicza się na karcie podatkowej oraz VAT-14 i VAT w imporcie. Również wpłaty za mandaty karne dokonuje się tak jak dotychczas, tj. na rachunek wskazany na bloczku mandatowym.

Źródła: Rządowe Centrum Legislacji, Ministerstwo Finansów

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Księgowość
Budżet państwa 2026: inflacja, PKB, dochody (podatki), wydatki, deficyt i dług publiczny

W dniu 5 grudnia 2025 r. Sejm przyjął ustawę budżetową na 2026 rok. Ministerstwo Finansów informuje, że w przyszłym roku wg. prognoz przyjętych do projektu ustawy budżetowej na 2026 r. produkt krajowy brutto (PKB) wzrośnie realnie o 3,5%, inflacja średnioroczna wyniesie 3,0%, a stopa bezrobocia ukształtuje się na koniec roku na poziomie 5,0%.

Rozliczenie kryptowalut za 2025 r. Najczęstsze błędy, które mogą kosztować Cię fortunę

Inwestujesz w kryptowaluty, handlujesz na giełdach albo płacisz nimi za usługi? Uwaga – nawet jeśli nie osiągnąłeś zysku, możesz mieć obowiązek złożenia PIT-38. Polskie przepisy dotyczące walut wirtualnych są precyzyjne, ale pełne pułapek: niewłaściwe udokumentowanie kosztów, błędne ustalenie dochodu czy brak rejestracji działalności mogą skończyć się karami i wysokimi dopłatami podatkowymi. Sprawdź, jak bezpiecznie rozliczyć krypto w 2025 r. i uniknąć kosztownych błędów przed skarbówką.

KSeF w ogniu krytyki. ZPP ostrzega przed ryzykiem dla firm i żąda odsunięcia terminu wdrożenia

Związek Przedsiębiorców i Pracodawców alarmuje, że wdrożenie obowiązkowego Krajowego Systemu e-Faktur w obecnym kształcie może poważnie zagrozić działalności wielu firm, szczególnie tych z sektora MŚP. Choć organizacja popiera cyfryzację rozliczeń podatkowych, wskazuje na liczne ryzyka techniczne, organizacyjne oraz naruszenia ochrony danych. ZPP domaga się przesunięcia terminu wdrożenia KSeF i dopracowania systemu, zanim stanie się on obowiązkowy.

KSeF wchodzi w życie w 2026 r. Przewodnik dla przedsiębiorców i księgowych

Od 2026 r. przedsiębiorcy będą zobowiązani do wystawiania i odbierania faktur w KSeF. Wdrożenie systemu wymaga dostosowania procedur oraz przeszkolenia osób odpowiedzialnych za rozliczenia. Właściwe przygotowanie ułatwiają kursy online Krajowej Izby Księgowych, które krok po kroku wyjaśniają zasady pracy w KSeF. W artykule omawiamy, czym jest KSeF, co się zmieni i jaki kurs wybrać.

REKLAMA

Rok 2026 r.: w KSeF pojawią się dokumenty, które będą udawać faktury VAT, czyli „faktury widmo”

Dla części czytelników tytuł niniejszego artykułu może być szokujący, ale problem ten sygnalizują co bardziej dociekliwi księgowi. Idzie o co najmniej dwa masowe zdarzenia, które będą mieć miejsce w 2026 roku i latach następnych – pisze prof. dr hab. Witold Modzelewski.

Fundacje rodzinne w Polsce: stabilizacja podatkowa, czy dalsza niepewność po wecie Prezydenta? Jakie zasady opodatkowania w 2026 roku?

Weto Prezydenta RP do nowelizacji przepisów podatkowych dotyczących fundacji rodzinnych wywołało falę dyskusji w środowisku doradców. Brak zmian oznacza, że w 2026 roku fundacje rodzinne będą podlegać dotychczasowym zasadom opodatkowania. Czy taka decyzja zapewni wyczekiwaną stabilność, czy wręcz przeciwnie – pogłębi niepewność prawną wokół kluczowego instrumentu sukcesyjnego?

KAS wprowadza generowanie tokenów w KSeF 2.0 – ważne terminy, ostrzeżenia i zmiany dla przedsiębiorców

Krajowa Administracja Skarbowa zapowiada nową funkcjonalność w Module Certyfikatów i Uprawnień, która pozwoli przedsiębiorcom generować tokeny potrzebne do uwierzytelniania w KSeF 2.0. KAS wskazuje kluczowe terminy, różnice między tokenami KSeF 1.0 i 2.0 oraz ostrzega przed cyberoszustami wyłudzającymi dane.

Koniec roku podatkowego 2025 w księgowości: najważniejsze obowiązki i terminy

Koniec roku podatkowego to dla przedsiębiorców moment podsumowań i analizy wyników finansowych. Zanim jednak przyjdzie czas na wyciąganie wniosków, należy zmierzyć się z corocznymi obowiązkami związanymi z prowadzeniem działalności gospodarczej. Choć formalnie rok podatkowy dla prowadzących jednoosobową działalność pokrywa się z rokiem kalendarzowym, już teraz warto przygotować się do jego zamknięcia i uporządkować sprawy księgowe oraz podatkowe.

REKLAMA

SKwP: Księgowi i biura rachunkowe nie odpowiadają za wdrożenie i stosowanie KSeF w firmach, ani za prawidłowe wystawianie i odbieranie e-faktur

W piśmie z 1 grudnia 2025 r. do Ministra Finansów i Gospodarki, Prezes Zarządu Głównego Stowarzyszenia Księgowych w Polsce dr hab. Stanisław Hońko zaapelował, aby oficjalne przekazy Ministerstwa Finansów i KAS promujące KSeF zawierały jasny komunikat, że podatnicy, a nie księgowi i biura rachunkowe, są odpowiedzialni za wdrożenie i funkcjonowanie KSeF. Zdaniem SKwP, księgowi ani biura rachunkowe nie odpowiadają w szczególności za prawidłowe wystawianie i odbieranie faktur elektronicznych, ani błędy systemów informatycznych KAS. Prezes SKwP wskazał również na brak wszystkich niezbędnych przepisów i niemożność pełnego przetestowania systemów informatycznych.

List do władzy w sprawie KSeF w 2026 r. Prof. Modzelewski: Dajcie podatnikom możliwość rezygnacji z obowiązku stosowania KSeF przy wystawianiu i odbieraniu faktur

Profesor Witold Modzelewski apeluje do Ministra Finansów i Gospodarki oraz całego rządu, aby w roku 2026 dać wszystkim wystawcom i adresatom faktur VAT możliwość rezygnacji z obowiązku wystawiania i otrzymywania faktur przy pomocy KSeF.

Zapisz się na newsletter
Chcesz uniknąć błędów? Być na czasie z najnowszymi zmianami w podatkach? Zapisz się na nasz newsletter i otrzymuj rzetelne informacje prosto na swoją skrzynkę.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

REKLAMA