Sukces każdej organizacji zależy przede wszystkim od ludzi, którzy w niej pracują i nią zarządzają. Skuteczność działań pracowników w bezpośredni sposób przekłada się na wyniki organizacji, często decydując o jej być albo nie być na rynku. Jednym z najbardziej pożądanych „towarów” przez wszystkich pracodawców jest efektywny pracownik, tj. taki którego efekty pracy przewyższają poniesione nakłady, generując w ten sposób wartość dodaną dla firmy. O efektywności pracownika decyduje wiele czynników zarówno z życia osobistego jak i zawodowego, a jednym z najważniejszych jest motywacja, która sprawia, że człowiek konsekwentnie dąży do wyznaczonego celu.
Dowolnej wartości kalendarze opatrzone logo firmy można przekazywać w ramach reklamy, nie naliczając VAT do końca bieżącego roku. Jednak ulegnie to zmianie jeżeli zostanie przyjęta nowelizacja ustawy VAT. Wówczas nie będzie wystarczało, aby materiał spełniał definicję drukowanego materiału reklamowego lub informacyjnego. Aby nie płacić podatku, przedsiębiorcy będą mogli skorzystać jedynie ze zwolnienia dla prezentów małej wartości, przy czym będą musieli zwracać uwagę na ich wartość, która nie będzie mogła przekraczać 10zł.
W postępowaniu przed sądem pełnomocnikiem może być adwokat lub radca prawny w sprawach własności przemysłowej – rzecznik patentowy, a ponadto osoba sprawująca zarząd nad majątkiem lub interesami strony oraz osoba pozostająca ze stroną w stałym stosunku zlecenia, jeżeli przedmiot sprawy wchodzi w zakres tego zlecenia. Pełnomocnikiem może być zarówno współuczestnik sporu, jak i również rodzice, małżonek, rodzeństwo lub zstępni strony oraz osoby pozostające ze stroną w stosunku przysposobienia.
Na rynku często można spotkać bardzo podobne do siebie nazwy firm, nazwy produktów, marek i usług, które powstały poprzez zastosowanie obowiązującego w branży stylu. Trudno je od siebie odróżnić i zapamiętać. Zdarza się również, że nazwy firm są mylące lub posiadają zakodowane negatywne skojarzenia, które utrudniają ich efektywne stosowanie. Naming to sztuka tworzenia nazw unikalnych, wspierających sprzedaż a zarazem bezpiecznych prawnie. Jaka więc powinna być nazwa?