Kategorie

Reklama, Podatki 2019

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Ministerstwo Finansów pracuje nad przepisami regulującymi kwestię opodatkowania przedsiębiorstw cyfrowych, póki co w zakresie tzw. digital advertising tax, czyli opodatkowania reklam cyfrowych - powiedziała dziennikarzom minister finansów Teresa Czerwińska, w kuluarach Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.
Gminy mogą wprowadzać opłatę reklamową od właścicieli nieruchomości, na których są umieszczone tablice reklamowe lub urządzenia reklamowe. Opłata składała się z części stałej i części zmiennej – w 2019 roku stawka części stałej może wynosić maksymalnie 2,54 zł dziennie, natomiast stawka części zmiennej nie będzie mogła przekroczyć 0,22 zł od 1 m2 pola powierzchni tablicy reklamowej lub urządzenia reklamowego służących ekspozycji reklamy dziennie.