Jednym z najlepszych sposób na optymalizację obiegu dokumentów w przedsiębiorstwie, w dobie ogólnodostępnego Internetu, jest moduł WWW. Interfejs ten, z uwagi na podobieństwo do klasycznych stron internetowych, jest bardzo intuicyjny, może być dostępny z każdego miejsca oraz oferuje szereg praktycznych możliwości, oszczędzających czas, zarówno z perspektywy pracodawcy, jak i z punktu widzenia pracownika.
W jaki sposób skutecznie promować firmę? Jedni uważają, że najlepszą metodą jest reklama w Internecie – jest stosunkowo tania i pozwala szybko dotrzeć do klientów. Inni powiedzą, że trzeba przede wszystkim zatroszczyć się o PR – buduje on wizerunek ekspercki i zaufanie klientów. Są też tacy, którzy cały czas wierzą w tradycyjne metody – wpisy w katalogach, ulotki czy ogłoszenia w prasie. I trzeba powiedzieć, że w zdecydowanej większości wypadków te metody są bardzo pomocne. Jednak warto zastanowić się nad inną promocją. Skuteczną i nienachalną. Chodzi o rekomendacje.
Prowadzę działalność gospodarczą polegającą na wykonywaniu usług takich jak tynkowanie (45.41.Z), malowanie, (45.44.A) i wykonywanie wykończeniowych robót budowlanych (45.45.Z). Od wykonywanych przychodów płacę podatek w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych według stawki 8,5%.
Czy osiągnięte przeze mnie przychody ze świadczenia usług takich jak malowanie, tynkowanie, roboty wykończeniowe powinienem opodatkować ryczałtem od przychodów ewidencjonowanych według stawki 8,5% czy 5,5%?