Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu pracodawca. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące pracodawca.
12 listopada wolny od pracy – konsekwencje dla pracodawców i pracowników
Aktualizacja: 05.11.2018
12 listopada 2018 r. dniem wolnym od pracy. Ustanowienie przez ustawodawcę dodatkowego dnia wolnego od pracy powoduje konsekwencje dla pracodawców i pracowników. Przyjrzyjmy się jakie skutki niesie ze sobą ustawa w zaproponowanym kształcie. »
Ile dni urlopu wypoczynkowego przysługuje pracownikowi na umowę o pracę?
Aktualizacja: 30.05.2018
Zbliżający się długi weekend Bożego Ciała oraz wakacje, to najlepszy czas na planowanie urlopów przez pracowników. Według Kodeksu Pracy pracodawca ma obowiązek udzielenia pracownikowi przysługującego mu urlopu w ciągu roku kalendarzowego. »
Jak obliczyć ekwiwalent za niewykorzystany urlop wypoczynkowy?
Aktualizacja: 07.02.2018
Urlop wypoczynkowy, zgodni z definicją zawartą w Kodeksie pracy, to coroczny, nieprzerwany i płatny urlop wypoczynkowy, który przysługuje pracownikowi. W przypadku zakończenia umowy, niewykorzystanie przysługującego urlopu wypoczynkowego skutkuje powstaniem obowiązku wypłaty ekwiwalentu. Jak obliczyć jego wysokość, kiedy obowiązek ten powstaje na przełomie roku? »
Korekta w nowym JPK_V7 – jak to zrobić?