REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Unia Europejska, PIT 2020

Konsultacje podatkowe KIS - ponad 6 tys. rozmów telefonicznych dziennie

W okresie rocznych rozliczeń podatkowych PIT konsultanci Krajowej Informacji Skarbowej odbywają dziennie ponad 6 tys. rozmów telefonicznych - mówi dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej Ewa Łuczak.

e-PIT 2020 - rekordowy pierwszy tydzień

Ministerstwo Cyfryzacji poinformowało 21 lutego 2020 r., że w pierwszym tygodniu sezonu PIT-owego 2020 (tj. w ciągu 6 dni od 15 lutego) złożono prawie 850 tys. e-PITów za 2019 rok. W tym czasie założono prawie 140 tys. nowych Profili Zaufanych, które są najwygodniejszym sposobem logowania do usługi Twój e-PIT. A 23 lutego minister finansów poinformował, że "Liczba deklaracji podatkowych za 2019 r. złożonych za pośrednictwem usługi Twój e-PIT przekroczyła milion."

Nowe wzory VAT-UE i VAT-UEK od 1 kwietnia 2020 r.

Ministerstwo Finansów przygotowało nowe wzory informacji podsumowującej o dokonanych wewnątrzwspólnotowych transakcjach (VAT-UE, VAT-UEK). Rozporządzenie wprowadzające nowe wzory ma wejść w życie 1 kwietnia 2020 r.

Zmiany w unijnym wykazie jurysdykcji niechętnych współpracy podatkowej

18 lutego 2020 r. Rada UE przyjęła zmienione konkluzje o unijnym wykazie jurysdykcji niechętnych współpracy podatkowej. Do 8 jurysdykcji już umieszczonych w wykazie jurysdykcji niechętnych współpracy podatkowej UE postanowiła dodać następujące jurysdykcje: Kajmany, Palau, Panamę, Seszele. Jurysdykcje te nie wdrożyły w wyznaczonym terminie reform podatkowych, do których się zobowiązały.

REKLAMA

Rejestr firm uciekających do rajów podatkowych

Zdaniem ministra finansów Tadeusza Kościńskiego powinna powstać lista firm, międzynarodowych koncernów, które uciekają do rajów podatkowych. Konsekwencją tego mogłoby być wyłączanie ich z przetargów publicznych.

Nowe wytyczne VAT dotyczące leasingu jachtów

Pod koniec lutego 2019 r. komisarz skarbowy na Malcie opublikował nowe wytyczne dotyczące obliczania podatku VAT od transakcji związanych z leasingiem jachtów rekreacyjnych przez podmiot zarejestrowany na Malcie. Zmiany te zostały wprowadzone w celu odzwierciedlenia zmian dokonanych na poziomie UE w sektorze jachtowym przy jednoczesnej transpozycji zasad określonych w dyrektywie VAT.

Termin na złożenie MDR-3 w zakresie PIT i CIT

Podatnicy CIT oraz PIT, w terminie złożenia zeznania podatkowego za 2019 r. powinni przekazać informację o dokonywaniu czynności będących elementem schematu podatkowego (lub uzyskiwaniu korzyści podatkowych związanych ze schematem podatkowym) na dedykowanym formularzu MDR-3 - przypomina ekspert Grant Thornton.

Akcja #PIT2020 - wsparcie przy rozliczaniu PIT przez internet

Akcja rozliczeniowa PIT (#PIT2020) ruszyła 15 lutego i potrwa do 30 kwietnia 2020 r. Poprzez usługę Twój e-PIT wpłynęło już ponad 350 tys. deklaracji. Ministerstwo Finansów (MF) i Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) zapewniają wsparcie przy rozliczaniu rocznych deklaracji PIT przez internet.

REKLAMA

Uproszczone zasady VAT dla małych firm w UE

Ministrowie finansów państw UE przyjęli 18 lutego 2020 r. w Brukseli nowe, uproszczone zasady VAT dla małych firm. Reforma ma od 1 stycznia 2025 r. zmniejszyć obciążenia administracyjne dla niewielkich przedsiębiorstw. UE uzgodniła też nowe zasady wymiany danych o płatnościach VAT, które wejdą w życie 1 stycznia 2024 r.

Zwrot podatku PIT w 2020 roku - nawet w ciągu 2 tygodni

Ustawowy termin zwrotu podatku z PIT to 3 miesiące od daty poprawnego złożenia deklaracji w tradycyjnej, papierowej formie lub 45 dni liczonych od dnia 15 lutego w przypadku rozliczeń elektronicznych. Jak wynika z raportu przeprowadzonego przez producenta programu e-pity®, podatnicy rozliczający się w zeszłym roku online mogli znaleźć nadpłatę na swoich kontach znacznie szybciej. Urzędy Skarbowe stają na wysokości zadania, rozliczając PITy w rekordowym tempie – nawet 14 dni!

UE chce międzynarodowego porozumienia w sprawie podatku cyfrowego

Unii Europejskiej zależy na wypracowaniu międzynarodowego porozumienia dotyczącego opodatkowania gospodarki cyfrowej. Chodzi o podatek dla firm technologicznych takich jak Google, Amazon czy Facebook.

Zwalczanie fałszywych dokumentów w UE - system FADO

Parlament Europejski przegłosował 13 lutego 2020 r. w Strasburgu aktualizację przepisów, które służą walce z fałszywymi dokumentami w UE. Dzięki zmianie kolejne uprawnienia otrzyma mający siedzibę w Polsce Frontex.

Sezon PIT-owy 2020 - MF i KAS w pełnej gotowości

Akcja rozliczeniowa PIT rusza 15 lutego i potrwa do 30 kwietnia 2020 r. Ministerstwo Finansów (MF) i Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) zapewnią wsparcie przy rozliczaniu rocznych deklaracji PIT przez internet. Osoby składające PIT mogą liczyć m.in. na stanowiska komputerowe z dostępem do sieci w całej Polsce i punkty rozliczeń w galeriach handlowych.

Zmiana zasad logowania do usługi Twój e-PIT w 2020 roku

Minister Finansów przygotował projekt zmieniający rozporządzenie w sprawie zakresu i warunków korzystania z portalu podatkowego. Zmiana ta ma na celu zwiększenie poziomu zabezpieczeń w mechanizmie autoryzacji w portalu podatkowym poprzez określenie szerokiego katalogu danych, które mogą służyć uwierzytelnieniu m.in. w zakresie usługi Twój e-PIT. Zmienione przepisy mają wejść w życie już 15 lutego 2020 r.

Twój e-PIT - nowe funkcjonalności od 15 lutego 2020 r.

Podatnicy podatku dochodowego od osób fizycznych będą mogli składać zeznania roczne PIT za 2019 r. od 15 lutego do 30 kwietnia 2020 r. Ci, którzy skorzystają z usługi Twój e-PIT, mogą liczyć na jeszcze łatwiejsze rozliczenie. Osoby, które nie prowadzą działalności gospodarczej, oprócz dostępnych w ubiegłym roku zeznań PIT-37 i PIT-38, będą mogły złożyć również PIT-28 i PIT-36. Dodatkowo usługa będzie m.in. uwzględniać ulgę w PIT dla osób do 26. roku życia i podawać informację o stanie zwrotu nadpłaty podatku.

Twój e-PIT 2020 - wywiad z ministrem finansów

Minister finansów Tadeusz Kościński w wywiadzie dla Polskiej Agencji Prasowej mówi o nowym, rozpoczynającym się 15 lutego 2020 r. "sezonie" usługi "Twój e-PIT". Kościński wskazuje m.in. rozwiązania w usłudze Twój e-PIT (np. to, że każdy podatnik będzie miał pełną informację o stanie procedury zwrotu nadpłaty podatku przez urząd skarbowy). MF spodziewa się, że w 2020 roku wpłynie on-line więcej e-deklaracji niż w 2019 r., kiedy to złożono ok. 16 mln e-deklaracji, z tego prawie 7 mln przez Twój e-PIT.

Dochód osoby niepełnosprawnej przy uldze rehabilitacyjnej - 13. emerytura, alimenty, zasiłek pielęgnacyjny

Ministerstwo Finansów poinformowało, że 13. (trzynastej) emerytury nie wlicza się do dochodu osoby niepełnosprawnej, ustalanego dla potrzeb ulgi rehabilitacyjnej. Podobnie jest z alimentami na dzieci i świadczeniem uzupełniającym, określonymi w ustawie o PIT, a także z zasiłkiem pielęgnacyjnym. Dopiero tak ustalony dochód nie może przekroczyć 13 200 zł za 2019 r.

Ceny transferowe 2020 - uproszczenia typu safe harbour

Ministerstwo Finansów poinformowało 7 lutego 2020 r., że dla celów uproszczenia typu safe harbour w roku 2020 stosuje się dotychczasowe obwieszczenie o rodzaju bazowej stopy procentowej i marży z 21 grudnia 2018 r.

Darowizna na cele krwiodawstwa w rocznym PIT

Podatnicy, którzy w danym roku podatkowym oddają bezpłatnie krew (honorowi dawcy krwi), mają prawo uwzględnić taką darowiznę w swoim rocznym zeznaniu podatkowym PIT. Wysokość odliczenia zależy od ilości oddanej krwi lub jej składników.

PIT za 2019 rok - odliczenie strat z lat ubiegłych

Ministerstwo Finansów udzieliło wyjaśnień (w formie broszury informacyjnej) jak podatnik podatku dochodowego od osób fizycznych może prawidłowo dokonać odliczenia strat poniesionych w poprzednich latach. Kwotę odliczonej w roku podatkowym straty wykazuje się w odpowiednim dla podatnika zeznaniu podatkowym: PIT-36, PIT-36S, PIT 36L, PIT-36LS, PIT-28, PIT-28S, PIT-38.

Projekt nowelizacji PIT, CIT, VAT i Ordynacji podatkowej przyjęty przez rząd

4 lutego 2020 r. Rada Ministrów przyjęła przygotowany przez ministra finansów projekt zmian w podatkach dochodowych, podatku od towarów i usług i Ordynacji podatkowej. Projekt ten zawiera liczne zmiany, których celem jest ułatwienie podatnikom wywiązywania się z obowiązków oraz zapobieganie potencjalnym sporom na linii podatnik - organ podatkowy. Większość nowych przepisów zacznie obowiązywać od 1 kwietnia 2020 r.

Ograniczenie agresywnej optymalizacji podatkowej - projekt ustawy

Uszczelnienie systemu podatkowego tak, by przeciwdziałać rozbieżnościom w kwalifikacji struktur hybrydowych, wykorzystywanych przez międzynarodowe korporacje do stosowania agresywnej optymalizacji podatkowej - taki m.in. cel ma projekt ustawy nowelizującej kilka ustaw podatkowych.

Wykorzystywanie dowódów z powiązanych postępowań administracyjnych

Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) odniósł się do zasad korzystania przez organy skarbowe z dowodów z postępowań toczonych w sprawach innych podatników, tj. powiązanych postępowań administracyjnych.

Zmiany rozporządzeń w sprawie cen transferowych dla celów CIT/PIT

Ministerstwo Finansów przypomina o wejściu w życie rozporządzeń zmieniających w sprawie cen transferowych dla celów CIT/PIT oraz obowiązywaniu nowych wzorów sprawozdania o realizacji uprzednich porozumień cenowych (APA).

Polscy przedsiębiorcy a brexit - okres przejściowy do 1 stycznia 2021 r.

Brexit staje się faktem. Wielka Brytania przestaje być członkiem Unii Europejskiej 1 lutego 2020 r. Jednak do końca tego roku będą w Wielkiej Brytanii obowiązywały takie same zasady jak w całej Unii Europejskiej. W okresie przejściowym nie zostaną więc wprowadzone nowe cła, nie będzie ograniczeń w transporcie, ani kontroli na granicy Unia Europejska – Wielka Brytania. Zachowany zostanie także swobodny przepływ osób oraz pracowników, nadal dowód osobisty będzie honorowanym dokumentem podróży. To się może zmienić dopiero od 1 stycznia 2021 r.

31 stycznia - ostatni dzień na przekazanie PIT-11 do urzędu skarbowego

Ministerstwo Finansów przypomina, że 31 stycznia jest ostatnim dniem na przekazanie do urzędu skarbowego informacji PIT-11 o przychodach z innych źródeł oraz o dochodach i pobranych zaliczkach na podatek dochodowy w 2019 r.

Kolejne zmiany w podatkach 2020: PIT, CIT, VAT, Ordynacja podatkowa

Ministerstwo Finansów szykuje podatnikom kolejne zmiany w podatkach dochodowych (PIT, CIT i ryczałcie). Projektowana nowelizacja ma m.in. dostosować z dniem 1 stycznia 2021 r. przepisy o podatku dochodowym do PKWiU 2015, ograniczyć liczbę rocznych obliczeń podatku (PIT–40A) sporządzanych przez organy rentowe, wprowadzenie szczególnej klauzuli przeciwko unikaniu opodatkowania w zakresie regulacji dotyczącej zaliczania do kosztów uzyskania przychodów kosztów hipotetycznych odsetek. Ta sama nowelizacja ma także wprowadzić szereg ważnych zmian doprecyzowujących obecne przepisy nie tylko podatków dochodowych (także w VAT i Ordynacji podatkowej). Warto tu wskazać wprowadzenie możliwości przesyłania paragonów fiskalnych w formie elektronicznej do klienta, za jego zgodą i w uzgodniony z nim sposób, czy doprecyzowanie przepisów art. 61b Ordynacji podatkowej dotyczących indywidualnych rachunków podatkowych.

Zwolnienia z PIT i CIT świadczeń z Funduszu Niskoemisyjnego Transportu (FNT) - od lutego 2020 r.

Zwolnienia z podatków dochodowych świadczeń, w szczególności dotacji oraz kwot umorzonych pożyczek, otrzymanych ze środków Funduszu Niskoemisyjnego Transportu (FNT) - takie rozwiązanie przewiduje nowela ustawy o zmianach w podatkach dochodowych (PIT, CIT). Nowe regulacje zaczną obowiązywać w lutym 2020 r.

Jak wypełnić PIT-11 i do kiedy złożyć

Pracodawcy tylko do końca stycznia mają czas na elektroniczne złożenie PIT-11 oraz PIT-4R do urzędów skarbowych. W 2019 roku było bardzo dużo zmian utrudniających prawidłowe wypełnienie PIT-11. Pierwszą poważną zmianą było zwolnienie w poborze zaliczek na podatek dochodowy od wynagrodzeń z tytułu umów o pracę oraz umowy zlecenia osób do 26 roku życia. Kolejną zmianą było obniżenie w ostatnim kwartale 2019 roku stawki podatku z 18% na 17% oraz podwyższenie kosztów uzyskania przychodu.

Rozliczenie PIT za 2019 r. - skala podatkowa, koszty, ulgi i zwolnienia

W rozliczaniu PIT za 2019 rok pojawiło się sporo nowości, o których na pewno warto wiedzieć - zmianie uległa skala podatkowa, pojawiły się wyższe koszty uzyskania przychodu oraz wprowadzony został mikrorachunek podatkowy. Poza tym, w tym roku można będzie skorzystać z ulgi termomodernizacyjnej, natomiast osoby młode skorzystają ze zwolnienia z PIT.

PIT za 2019 rok - zwrot nadpłaty podatku dla przedsiębiorców trochę później

Firmy nie dość, że muszą same rozliczyć się z PIT za 2019 r., to dłużej poczekają na zwrot nadpłaty. W tym roku bowiem termin liczy się dopiero od 15 lutego. Nowe zasady są niekorzystne dla wszystkich przedsiębiorców, ale szczególnie dla tych, którzy mają prawo do ulg na innowacyjność: IP Box albo na badania i rozwój. Nie mogli bowiem korzystać z preferencji w trakcie roku, a teraz będą musieli jeszcze poczekać. Zwrotu podatku nie dostaną też do 15 lutego przedsiębiorcy korzystający z ulg na dziecko bądź rozliczający się wspólnie z małżonkiem.

PIT-11 za 2019 rok - problemy i wątpliwości

Pracodawcy mają obowiązek dostarczyć w formie elektronicznej informacje PIT-11 swoich pracowników i zleceniobiorców za 2019 r. do urzędu skarbowego do 31 stycznia 2020 r. Zostało więc tylko 6 dni roboczych na wypełnienie tego obowiązku. Tymczasem trwa chaos związany z objaśnieniami przekazanymi przez Krajową Informację Skarbową. Zamieszanie jest tak duże, że w porównaniu do roku 2019 aż 25% płatników mniej zdążyło do dziś (24 stycznia) złożyć deklaracje. Eksperci e-file przedstawiają 4 niezawodne rady jak złożyć PIT-11 elektronicznie prawidłowo i bez błędów.

Korekta zeznania PIT w przypadku ulgi rehabilitacyjnej

Istnieje możliwość złożenia korekty zeznania podatkowego PIT w związku z odliczeniami od dochodu wydatków w ramach ulgi rehabilitacyjnej. Konieczne jest jednak spełnienie jednego z warunków, tj. posiadanie dokumentów stwierdzających poniesienie wydatków.

Ranking najlepszych i najgorszych przepisów podatkowych 2019/2020

Stowarzyszenie Podatników w Polsce zaprezentowało wyniki XVI edycji rankingu przepisów podatkowych „BUBLE I HITY podatkowe roku 2019".

Kraje Unii Europejskiej tracą 170 mld euro rocznie przez unijne raje podatkowe

Okazuje się, że funkcjonowanie rajów podatkowych w ramach Unii Europejskiej jest szkodliwe dla wielu unijnych krajów, które tracą przez to 170 mld euro rocznie. Tak wynika z raportu Polskiego Instytutu Ekonomicznego i Banku Gospodarstwa Krajowego. Największe straty są w Niemczech, Wielkiej Brytanii i Francji.

Minister finansów o stawkach VAT w UE

21 stycznia 2020 r. podczas posiedzenia Rady ECOFIN w Brukseli, minister finansów Tadeusz Kościński poparł priorytety przedstawione przez chorwacką prezydencję, zwłaszcza te dotyczące podatków. Minister podkreślił jednak, że konieczne jest przyspieszenie prac dot. projektów legislacyjnych w obszarze VAT, szczególnie w zakresie stawek tego podatku. Jednym z ważniejszych tematów rozmów ministrów finansów państw UE było opodatkowanie działalności cyfrowej.

Zapłata zaliczki za podatek dochodowy według nowych zasad

Mija termin zapłaty zaliczki za podatek dochodowy według nowych zasad. Do 20 stycznia podatnik musi bezwzględnie zapłacić zaliczkę na podatek dochodowy za ostatni okres rozliczeniowy 2019 roku. O czym należy pamiętać wpłacając zaliczkę?

Czarna Księga barier dla biznesu w państwach UE

Ministerstwo Rozwoju przygotowało Czarną Księgę barier, na które polskie firmy napotykają w państwach Unii Europejskiej. Księga zawiera m.in. wskazania w zakresie zabezpieczenia kwot na przyszły podatek, gdzie podkreśla się, że problemem jest przede wszystkim praktyka organów krajowych i długie terminy zwrotu zabezpieczonych środków, a nie przepisy prawne, co jednak w efekcie ogranicza swobodne świadczenie usług.

PIT-28 za 2019 rok - jak złożyć

Podatnicy, którzy skutecznie wybrali w 2019 roku ryczałt od przychodów ewidencjonowanych jako formę opodatkowania swoich przychodów z najmu lub dzierżawy, czy z działalności gospodarczej - muszą w terminie od 15 lutego do 2 marca 2020 r. złożyć roczne zeznanie podatkowe na formularzu PIT-28 (lub PIT28S - w przypadku przedsiębiorstw w spadku).

Najważniejsze zmiany w podatkach (PIT,CIT, VAT) w 2020 roku

Nowe terminy składania rocznych zeznań PIT, sankcje za zapłatę na rachunek spoza białej listy, obowiązkowy split payment, ulga na złe długi, nowe stawki VAT, wystawianie faktur na podstawie paragonów, mikrorachunek podatkowy, kasy fiskalne online. Co jeszcze ważnego weszło lub wejdzie w życie w 2020 roku?

Zasady potrącania zaliczek na podatek przez KRUS w 2020 r.

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (KRUS) poinformowała, że w 2020 r. będzie pobierała zaliczki na podatek dochodowy od osób fizycznych i składki na ubezpieczenie zdrowotne od wypłacanych emerytur i rent na zasadach analogicznych, jak przed dniem 1 stycznia 2020 r.

Które inwestycje związane z wymianą dachu korzystają z ulgi termomodernizacyjnej

Planując inwestycję związaną z termomodernizacją dachu warto sprawdzić, które etapy i związane z nimi materiały budowlane oraz koszty usługi można odliczyć od dochodu w ramach ulgi podatkowej związanej z termomodernizacją.

Instrukcja sporządzenia informacji PIT-11 - z uwzględnieniem tzw. ulgi dla młodych

Ministerstwo Finansów opublikowało instrukcję sporządzenia informacji PIT-11 w wersji 25, w związku z wejściem w życie przepisów dotyczących tzw. ulgi dla młodych (tj. osób do 26. roku życia) za 2019 r. Przedstawiamy treść tej instrukcji.

Mikrorachunek podatkowy nie dla karty podatkowej – wyjaśnienia MF

Jak realizować wpłaty podatku w przypadku rozliczania się na karcie podatkowej po 1 stycznia 2020 r.? Czy wpłat z tego tytułu należy dokonywać tak jak dotychczas na rachunek urzędu skarbowego, czy na indywidualny rachunek podatkowy (tzw. mikrorachunek podatkowy)?

Procedury magazynu call-of-stock, transakcje łańcuchowe oraz 0% VAT z tytułu WDT po 1 stycznia 2020 r.

Od 1 stycznia 2020 r. obowiązują nowe regulacje w obszarze procedury magazynu typu call-of-stock, transakcji łańcuchowych oraz warunków niezbędnych do zastosowania stawki 0% VAT z tytułu WDT. Podatnicy mogą wybrać - polskie przepisy VAT albo przepisy unijne.

PIT-11 można wysłać elektronicznie (do 31 stycznia 2020 r.) tylko w najnowszej (25.) wersji

Ministerstwo Finansów poinformowało, że do końca stycznia 2020 r. PIT-11 będzie można wysyłać drogą elektroniczną tylko w najnowszej wersji formularza – czyli 25. Ma to zapobiegać przesyłaniu elektronicznych PIT-11 za rok 2019 na wcześniejszych, nieobowiązujących wariantach formularzy. Od lutego zostanie przywrócona możliwość składania innych wersji formularza PIT-11 (do składania korekt za ubiegłe lata).

Twój e-PIT dla przedsiębiorców po 2020 roku

W Sejmie trwają prace legislacyjne nad projektem nowelizacji ustawy o PIT, który odsuwa objęcie usługą Twój e-PIT osób prowadzących działalność gospodarczą. W czwartek 9 stycznia 2020 r. podczas drugiego czytania zmian posłowie nie zgłosili poprawek do projektu i projekt został skierowany do głosowania i ustawa została przez Sejm uchwalona. MF zapewnia, że udoskonalona usługa zostanie udostępniona najszybciej jak to możliwe. Zgodnie z projektem od lutego 2020 r. w udostępnionych (w ramach usługi Twój e-PIT) podatnikom deklaracjach wskazywana będzie kwota ulgi na dzieci.

Ryczałt od najmu na mikrorachunek podatkowy – wyjaśnienia MF

W przypadku opodatkowania przychodów z najmu prywatnego ryczałtem ewidencjonowanym opodatkowanym stawką podatku w wysokości 8,5%, począwszy od stycznia 2020 roku, wpłaty powinny być dokonywane na indywidualny rachunek podatkowy (IRP), tzw. mikrorachunek podatkowy.

Opodatkowanie dochodów z pracy za granicą 2019/2020 - skutki Konwencji MLI

Konwencja MLI zmienia w niektórych polskich umowach o unikaniu podwójnego opodatkowania (dalej: UPO) metodę unikania podwójnego opodatkowania – z metody wyłączenia (zwolnienia) z progresją na metodę odliczenia (zaliczenia/kredytu) proporcjonalnego. Już dziś metoda odliczenia proporcjonalnego obowiązuje w niektórych polskich UPO, np. w UPO z Holandią.

Restrykcyjne zmiany w zakresie stosowania stawki VAT 0% w transakcjach WDT od 2020 r.

Zmienione unijne regulacje w zakresie niektórych zwolnień związanych z transakcjami wewnątrzwspólnotowymi, obowiązujące od 2020 r., wprowadziły nowe, restrykcyjne przepisy w zakresie dokumentowania transakcji WDT.

REKLAMA