| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama

Temat: internet

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu internet. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące internet.

Jak chronić dane firmowe w internecie?

Aktualizacja: 31.03.2016

W świecie nowoczesnych technologii najdroższym towarem stała się informacja, a wraz z nią wszelkie dane – w tym dane firmowe. Podpowiadamy, jak uchronić przedsiębiorstwo przed zagrożeniami płynącymi z sieci i w jaki sposób zapewnić firmowym dokumentom bezpieczeństwo w cyberprzestrzeni. »

Zmiany w spółkach elektronicznie

Aktualizacja: 29.03.2016

Od 1 kwietnia 2016 r. w umowach spółek zawiązanych przez Internet (spółki jawne, komandytowe i sp. z o.o.) można dokonywać zmian w formie elektronicznej. Dotychczas w tej formie możliwe było właściwie jedynie zawiązanie tych spółek. »

Jak złożyć deklarację PIT przez internet

Aktualizacja: 15.02.2016

Składanie deklaracji rocznych PIT przez internet z roku na rok zyskuje na popularności – co za tym idzie obecnie coraz więcej osób rozlicza się z urzędem skarbowym online. Jakie są plusy takiego sposobu rozliczania podatków? Na co należy zwrócić szczególną uwagę przy składaniu deklaracji PIT przez internet? »

Reklama internetowa (Google AdWords, Facebook) - fakturowanie, księgowanie i rozliczanie VAT

Aktualizacja: 08.02.2016

Usługi świadczone przez Google AdWords lub Facebook służą promocji działalności reklamodawców i przyczyniania się do zwiększenia grona klientów. Każda z tych firm posiada swoją siedzibę na terenie Irlandii dlatego też faktury wystawiane przez te firmy, nieco różnią się w sposobie ich ujmowania w rozliczeniach księgowych od faktur krajowych. Ekspertka z ifirma.pl omawia obowiązek rejestracji do VAT-UE, zawartość i sposób księgowania tych faktur. »

E-zakupy - jak nie dać się oszukać

Aktualizacja: 17.12.2015

Jak bezpiecznie kupować w sieci, jakie obowiązki ma sklep internetowy, jakie uprawnienia przysługują kupującym - radzą eksperci, prawnicy z Kancelarii Radców Prawnych Lubasz i Wspólnicy. »

Jak zdobyć i utrzymać klienta sklepu internetowego?

Aktualizacja: 14.12.2015

Ponad połowa internautów kupuje w sklepach internetowych, kierując się przede wszystkim ceną, wygodą i łatwym dostępem do ofert różnych sklepów. Choć okazuje się, że jakość obsługi ma znaczenie zaledwie dla 18 proc. z nich, zignorowanie tej grupy może okazać się sprzedażowym strzałem w kolano. W dobie dokonujących się rewolucji technologiczno-mobilnych, wdrożenie w sklepie internetowym obsługi na poziomie marketingu 3.0 jest szansą na szybkie zdobycie przewagi konkurencyjnej. »

Jak rozkręcić biznes internetowy?

Aktualizacja: 30.10.2015

Wielu Polaków zdecydowało się na zastąpienie kiepsko płatnego etatu małym biznesem internetowym. Jak sobie radzą i jak na tym wychodzą? »

Na transformację cyfrową przedsiębiorstw mają wpływ pracownicy w każdym wieku

Aktualizacja: 28.10.2015

Przeprowadzone badania wykazały, że transformację cyfrową napędzają pracownicy w każdym wieku, nie tylko ci najmłodsi. 71% przebadanych pracowników regionu EMEA jest zdania, że powszechne korzystanie z umiejętności cyfrowych podnosi konkurencyjność. Czy firmy rzeczywiście w pełni wykorzystują ten potencjał? »

Co piąta mała firma nie ma własnej strony internetowej

Aktualizacja: 12.10.2015

Przedsiębiorcy nie wykorzystują możliwości jakie daje internet. Okazuje się, że 20 proc. mikro i małych firm nie ma własnej strony internetowej. »

Reklama w grach scenariuszowych jako sposób na pozyskanie klientów

Aktualizacja: 24.09.2015

Wzrasta rola reklamy natywnej, która stanowi naturalną część procesu konsumpcji treści. Uwaga reklamodawców coraz częściej kieruje się w te miejsca, które angażując odbiorców, gwarantują wyższy poziom zapamiętania promowanego przekazu. Nowym sposobem jest lokowanie reklam w webowo-mobilnych grach scenariuszowych, niedostępnych wcześniej dla internetowej społeczności. »

Obowiązek podatkowy w przypadku sprzedaży biletów na wyciągi narciarskie przez stronę internetową

Aktualizacja: 21.09.2015

Jesteśmy właścicielem i operatorem kolei linowych oraz wyciągów narciarskich, za przejazdy którymi pobieramy opłaty. Sprzedajemy bilety jednorazowe, bilety grupowe, karnety czasowe, karnety obejmujące wiele przejazdów zarówno poprzez osobisty ich zakup w kasach, jak również przy wykorzystaniu nowego systemu informatycznego, dzięki któremu osoby fizyczne mogą nabywać bilety przez naszą stronę internetową. W przypadku zakupu biletów przez stronę, nabywca zamawiając bilet dokonuje wpłaty w wysokości 100% wartości biletu za pośrednictwem internetowego elektronicznego systemu płatni¬czego (online) obsługiwanego przez podmiot prowadzący działalność gospodarczą jako agent rozliczeniowy. Z umowy z agentem rozliczeniowym wynika, że oprócz płatności otrzymywanych na nasz rachunek zgodnie z harmonogramem, mamy możliwość otrzymania środków na podstawie jednorazowego żądania. W jakim momencie powinniśmy rozpoznać obowiązek podatkowy w takim przypadku? »

Facebook chce wprowadzić przycisk „Nie lubię”

Aktualizacja: 23.09.2015

Facebook zamierza wprowadzić przycisk „Nie lubię”, który ma umożliwić użytkownikom wyrażenie uczuć w sytuacjach, kiedy „lubię to” jest niestosowne, na przykład w sytuacji śmierci czy innej tragedii. »

Kiedy powstaje obowiązek podatkowy przy sprzedaży towarów przez Internet

Aktualizacja: 17.09.2015

Kiedy powstaje obowiązek podatkowy przy sprzedaży towarów przez Internet za zaliczeniem pocztowym, gdy płatność następuje za pomocą systemów płatności internetowej, a także w przypadku, gdy płatność następuje przed wysłaniem towaru? »

Czy przedsiębiorstwa są gotowe na klienta mobilnego?

Aktualizacja: 15.09.2015

Dynamiczny, stale rozwijający się i coraz bardziej konkurencyjny rynek musi nieprzerwanie dostosowywać się do rozwoju technologicznego. Jego nieodłącznym elementem stały się urządzenia mobilne, które coraz częściej stanowią narzędzie dokonywania zakupów. Wygoda kupowania z każdego miejsca na Ziemi sprawia, że użytkownicy urządzeń przenośnych stają się coraz liczniejszą grupą konsumentów, o których warto zawalczyć. »

Kierunki rozwoju branży płatności online

Aktualizacja: 31.08.2015

Płatności mobilne, omnichannel, optymalizacja konwersji i współpraca z sieciami handlowymi. Te wyzwania stoją przed wiodącymi spółkami obsługującymi płatności online. Z czego wynikają takie kierunki rozwoju branży płatności online? »

POLECANE

WYWIADY

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Jednolity Plik Kontolny

Eksperci portalu infor.pl

ECDDP Sp. z o.o.

Jedna z największych firm doradztwa podatkowego w Polsce

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »